Kasteel Château de Vareilles ****

Kasteel Château de Vareilles
Château de Vareilles
8,4

20 reviews over Kasteel Château de Vareilles in het Nederlands

Prachtige plek in de bourgogne

Harold, Angelique en Thierry, 19-8-2017

Erg goede accommodatie voorzien van alle gemakken (wij hadden de gite), heerlijk zwembad en goede service (lekker eten, goede adviezen over de streek)
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Heerlijk bridgen met hoed glas wijn

Johnny cash, 12-6-2017

Gastvrij top,lekker eten geode Prijs kwaliteit verhouding
Gereisd met vrienden in maart 2017

Beetje teleurgesteld

Muziekmarjolijn, 7-11-2016

Spijtig dat de tuin zo verwaarloosd is ,eten lekker,kamers nogal veel spinnen draden,de gastheer vriendelijk
Gereisd met partner in januari 2016

Prachtige locatie

Jan-Hendrik van der Giessen, 23-7-2016

Hele mooie locatie, rustig met mooi zwembad. Gastheer en gastvrouw zijn zeer vriendelijk en voorzien je van goede tips over de omgeving.

3 dagen gebruik gemaakt van table d'hotes, heerlijk gegeten. Gastvrouw Carolien kookt erg goed.

Gereisd met partner in juli 2016

Zeer hartelijk ontvangst

roverkrips, 10-8-2015

Mooie ligging. Hartelijke eigenaren. We hebben een heerlijke tijd gehad..
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

Heerljke plek

A. van der Laan, 18-8-2014

Het kasteel ligt op een super plek met fantastisch uitzicht midden in de natuur. Carolien en Robert zorgen ervoor dat het je aan niks ontbreekt met humor en een no-nonse attidude maken ze elke gast naar de zin. Wij hebben hier 2x2 dagen aan het begin en het einde ve weekje Morvan doorgebracht. Na de ontberingen ve primitief huisje is dubbel lekker hier te terug te zijn. Beide keren super hartelijk ontvangen. Het geserveerde 3-gangen menu was elke x een verrassing zeer goed op smaak, verrassend veel seizoen groenten en producten uit de streek. Goede porties en lekkere streekwijnen. Ook onze hond Guus heeft een top tijd gehad bij de roedel vd kasteelbewoners. Wij gaan zeker terugkomen en kijken er nu al naar uit!
Gereisd met partner in augustus 2014

Heerlijke vrije omgeving

Marion spapens, 24-5-2014

Bij het kasteel in sommant hebben we een heerlijke workshop mogen genieten. Een workshop voor het trainen van je hond op een ontspannen wijze. In een geweldige omgeving waar je hond zich vrij voelt en de baas geniet van het heerlijke eten en de wijnen.
Gereisd met vrienden in mei 2014

Fantastische ligging

Ouder stel uit Almere-Hout, 22-10-2012

Chateau De Vareilles, Sommant Frankrijk.

GASTVRIJHEID, in hoofdletters. Carolien en Robert jullie service is top.

Goed ontbijt en uitstekend diner. De kamer en de bedden zijn voortreffelijk.

Het uitzicht op Autun krijgt men er gratis bij.

Het licht in de Morvan is van wereld klasse. Hier kunnen kunstschilders over meepraten.

Gereisd met partner in oktober 2012

Genoten !

W. van Elten, 9-8-2012

We hebben genoten in dit mooie kasteel, van het prachtige uitzicht, de omgeving, de gastvrijheid en het heerlijke eten.

4 heerlijke dagen gehad op doorreis naar het Zuiden, echt een aanrader !

We komen zeker terug.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

Fantastische plek

Rino, 16-6-2012

Dit is een geweldige plek om te verblijven. De gastheer en gastvrouw zijn zeer gast gericht. Ze doen alles om het naar je zin te maken. Het golfarrangement is geweldig. We komen zeer beslist terug.
        Gereisd met partner in juni 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Kasteel Château de Vareilles in Sommant, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Kasteel Château de Vareilles zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Kasteel Château de Vareilles scoort een 8.42 uit 10 op basis van 20 reviews.