Bed and Breakfast Chambres d'hôtes Le Meflatot

Bed and Breakfast Chambres d'hôtes Le Meflatot
Chambres d'hôtes Le Meflatot
9,6

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Bed and Breakfast Chambres d'hôtes Le Meflatot bij:

10 reviews over Bed and Breakfast Chambres d'hôtes Le Meflatot in het Nederlands

echt een aanrader

Familie Meus, 19-9-2016

een hele fijne, warme ontvangst en de gastvrouw stond meteen met raad en daad klaar om te helpen (ze heeft onze koelelementen bij haar in de diepvriezer gestoken). Alles is heel netjes en het keukentje is ook heel goed voorzien. Een heel fijn zwembad en een petanquebaan. Er is wifi, maar dan wel bij de gezamelijke plek bij het zwembad en bij haar aan het huis (dus eventueel bij het ontbijt). Maar dat vormde voor ons geen enkel probleem.

Het ontbijt was ook in orde. Ze bakt de broodjes zelf: dus nog heerlijk warme croissants, chocolade broodjes, stokbrood. Wij hebben buiten gezeten voor het ontbijt. Vlak naast de vijver, met het gekwaak van de kikkers op de achtergrond.

Er is tv aanwezig, maar die is alleen geschikt om via dvd een film te kunnen bekijken. Op het terrein staat een klein gebouw en daar vind je een heel groot assortiment van de best bekeken films. Iedereen vindt daar wel iets naar zijn goesting.

Ik kan geen enkel minpunt bedenken.

Gereisd met oudere kinderen in september 2016

Topvakantie

Joris en Lieselotte, 21-8-2016

We beleefden een superleuke vakantie hier. Alles was proper! Inge en Gert zijn supervriendelijke mensen die je zeker met alles zullen helpen. Niets was teveel.

Onze peuter van 2,5 heeft een supertijd bij jullie gehad. Het zwembad, de speeltuin, de ruimte,... alles was top.

Moesten we iets weten, dan mochten we het gewoon vragen. Restaurants werden voor ons gereserveerd.

Schweppes de hond en caramel de kat zullen zeker in ons hoofd blijven hangen. Ook de omgeving is prachtig. We hebben genoten van de rust.

Dank je wel!

We komen zeker nog een keertje terug!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Super!

gabriella, 10-5-2016

Wij hebben hier genoten, gezin met 2 kinderen van 3 en 5 jaar. Prachtige kamers, super gastvrije mensen. Inge en Gert hebben dit goed voor elkaar. Kinderen kunnen heerlijk spelen. Wij zijn hier 3 nachten geweest.
Gereisd met jonge kinderen in april 2016

Parel in de Bourgogne

Ruth, 10-8-2015

Grote mooie ingerichte kamers - heel proper - lekker ontbijt om de dag mee te starten. Domein Meflatot is zodanig ingericht dat zelfs de kleinste vakantiegangers er zich super voelen. Een aanrader!
    Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

Heerlijke plek

Noortje, 5-7-2015

We zijn hier verbleven als tussenstop naar onze vakantie bestemming. Wat een prachtige B&B! Schitterende kamers, mooi zwembad, veel speelgelegenheid voor kinderen, heerlijk ontbijt en Inge en Bert zijn erg gastvrije en lieve mensen! Wij komen hier zeker nog eens terug en zullen dit doorvertellen aan andere mensen!
    Gereisd met jonge kinderen in juni 2015

landelijke rust

Bonjean, 16-12-2014

opvallend is de bekommerdheid van de gastvrouw. Tijdens het ontbijt helpt ze je je dag te plannen (als je daar zin in hebt natuurlijk.

Zelf ben ik erg geïnteresseerd in wijntjes. De gastheer heeft me leuke keldertjes aangeraden rond Beaune. We genieten er nog van na ;-)

Gereisd met partner in januari 2014

eindelijk tot rust gekomen

Van Hoof, 16-12-2014

tof domein, hartelijke gastvrouw, veel respect voor de privacy van de gast
    Gereisd met partner in januari 2014

Reeds 2x geweest...

Mathieu Vanneste, 15-11-2013

... En het blijft een unieke plek. Rust, jovialiteit, hulpvaardigheid op een prachtige locatie.

Inge en Gert doen er alles aan hun gasten te verwennen en bij te staan. Woorden schieten te kort om dit te beschrijven. Je moet het gewoon meemaken.

Wij waren hier reeds 2x. Eenmaal 14 dagen in de zomer, eenmaal in de winter voor 4 dagen.

Wij komen zeker terug.

Gereisd anders in januari 2013

lekker rustig

M. Munten, 30-8-2013

Wij zijn op weg hier gestopt toen we terug kwamen uit het zuiden. Even tot rust komen en het tweede stuk naar huis is dan zo gedaan. De Belgische familie is erg vriendelijk/gastvrij en maakt van het ontbijt een feest: heerlijk verse croissants en zelfgemaakte jam uit eigen tuin. Heerlijk! En dat in de tuin waar je de kikkers hoort kwaken. De locatie is niet direct in de cote-d'or, maar wel goed te bereizen. Aanrader is een bezoekje aan Beaune en een autotochtje door de wijngaarden daar. Dan kom je ook lang chateau Rochepot, wat een fantastische ligging heeft. Wij verbleven hier drie dagen, wat wij precies goed vonden.
    Gereisd met jonge kinderen in juni 2013

Een hele mooie plek in de bourgonge

Gerben, 24-8-2012

De accommodatie ligt echt prachtig. 's Ochtends het ontbijt buiten onder een parasol. De tuin om de accommodatie was prachtig en naar de ideeen die ik hoorde wordt het alleen nog maar mooier. Deze accommodatie is zeker voor de wijnliefhebbers een aanrader gezien de eigenaar daar veel verstand van heeft en allerlei excursies daarvoor organiseert. De gastvrijheid was uitstekend en wij hebben daar echt genoten van onze vakantie! Prachtige kamers, heel ruim alleen het kost wel wat.
    Gereisd met jonge kinderen in januari 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Chambres d'hôtes Le Meflatot in Serley, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Chambres d'hôtes Le Meflatot zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Chambres d'hôtes Le Meflatot scoort een 9.57 uit 10 op basis van 10 reviews.