Camping Moulin de Prissey ***

Moulin de Prissey
4,3

Onvoldoende

23 reviews over Camping Moulin de Prissey in het Nederlands

Prima doorreiscomping. Eenvoudig, maar schoon.

Henk de Vries, 6-9-2017

De plek was uitstekend. De ontvangst was prima. De escargots waren subliem ! Je moet deze camping niet vergelijken met 4 of 5 sterrencamping, dat is niet fair. Wij komen er terug.
Gereisd met partner in juni 2017

Prima overnachtingscamping

Tanja Klees, 27-8-2017

In tegenstelling tot meerdere reviews hebben wij vannacht prima op deze camping overnacht op de terugweg vanuit Zuid-Frankrijk. Vlakbij de route du soleil; je rijdt praktisch niet om. Prima ontvangst. Ging lekker snel. 29 euro voor 5 personen, caravan en auto. Broodjes besteld voor volgende morgen. Er was een nieuwer gedeelte bij het sanitair. Dat was schoon! Vuilcontainers netjes. Camping ligt midden in een wijngebied. Volgende keer dat wij hier overnachten willen we eerder aankomen om bij de vele wijnboeren langs te gaan. Dorpje alleen doorheen gereden; zag er gezellig uit! Vlak voordat je de tolpoort weer doorgaat richting Dijon/Nancy heb je supermarkten. Op zondagmorgen zijn deze gesloten.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Te doen voor één nacht.

Richard3535, 8-8-2017

Het is vlakbij de snelweg dus handig als je op doorreis bent. De plekken zijn prima. Maar het sanitair......Vreselijk. Maak er geen gebruik van en gebruik de je caravan. Broodjes ' s ochtends zijn prima en de boer was tegen mij wel vriendelijk.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Prima als doorreiscamping

Kim, 8-8-2017

Mooie grote, groene plekken met stroom. Toiletgebouw oud maar schoon. Ontvangst was vriendelijk, meteen de gelegenheid om brood te bestellen voor de volgende dag. Het was er erg rustig en wij hebben er een fijne overnachting gehad.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Echt nooit meer !!

Sjaak, 21-4-2017

Sinds de vorige recensies is de benadering door de eigenaar geen spat verbeterd! Lomp en nors! Sanitair totaal verouderd en vies. In het toilet hangt een wc-borstel met een touwtje aan een waterleidingpijp gebonden. Uiteraard zit die borstel vol poep! BahBah!

De camping was erg modderig na aanhoudende regen.

Prijzen in het "restaurant", een soort keet, véél te hoog voor wat ze leveren.

Iets goeds: leuk gekletst met doorreizende Engelsen. De volgende morgen gauw weg, en tot nooit meer ziens!

Gereisd met partner in juni 2016

Tja....

Suzanne Matthijssen, 30-8-2016

Wat vond je wel goed.... Het enige wat goed was, was de ruime plek voor de caravan .. Voor de rest jeetje .. Sanitair echt vreselijk! Toen ook maar besloten om er niet te gaan eten, gezien de recensies hier onder maar goed ook. De eigenaar was bij het inchecken al nors, maar s'avonds om 22:00 (!) uur was hij woest!! We hadden de auto 5 cm te ver naar voren staan... Woest was hij! Als hij dat nou iets vriendelijker en eerder had vermeld was het prima geweest.. Volgende ochtend vroeg vertrokken zonder het te melden... Hier komen we echt nooit weer!
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Als de verwachtingen niet hoog zijn...

Arjan Luchies, 13-8-2016

Op zoek naar een simpele doorreiscamping vanuit Spanje op weg naar huis hier terechtgekomen. Op zich prima om met onze vouwwagen een kort nachtje wat rust te pakken, niet ver van de Route. Maar wat een chagrijn van een eigenaar zeg... Bot, kortaf, ook wanneer je je in het Frans prima kunt redden krijg je het gevoel dat deze man niet blij is met gasten. Pinpas wordt na betaling terug gesmeten op de balie, ondanks een uitgestoken hand om deze weer aan te nemen. Broodjes bestellen voor de ochtend gaat gepaard met diep zuchten en het sanitair ademt dezelfde instelling als haar eigenaar. Desondanks zijn de plekken prima, en is het 's nachts lekker rustig. Als je het een nachtje zonder fatsoenlijk sanitair kunt stellen, en je niet teveel aantrekt van de norse campingbaas is deze camping best te overwegen. Langer dan noodzakelijk zou ik hier niet blijven...
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Dit nooit meer

PeMo, 27-7-2016

Onvriendelijke ontvangst.Boer bij receptie zegt niets. Wel camping prijs verhogen met €1,50 belasting en ook nog toeristen belasting zonder enige toelichting.Toiletten (franse mikpunten) zeker 40 jaar oud,zonder beugels om je vast te houden,alles was bruin. Douche of koud water of loei heet. Kijk niet omhoog naar alle spinnen webben. Chemisch toilet moeilijk te vinden. Kamperen op moderige ondergrond na regen, zelfs mover had er moeite mee.Zeker geen aanrader.

Gereisd met partner in mei 2016

Nooit meer

M Pos, 3-7-2016

Erg onaardige ontvangst. Ik betaalde met pinpas, hij deed heel geirriteerd zei dat ik mijn pas er te snel uittrok. Verfrommelde snel het papiertje dat er uitkwam. En ja hoor naderhand zag ik dat ik 2x heb betaald. 3 mails gestuurd geen enkele reactie
Gereisd alleenreizend in juni 2016

Afgrijselijk

Monique, 1-7-2016

Deze camping gebruikt als doortrek op wen naar het zuiden. Om deze camping camping te noemen. ..

Plastsen wel ruim geen privacy. Sanitair vreselijk, oud en absoluut niet van deze tijd! s avonds eten gehaald. Een simpel patatje kennen ze hier niet dus dan maar twee pizza royale. Nu ja dat bleken twee kleine simpele diepvries pizza's te zijn. Hier moesten wij 14 euro voor betalen! En de overnachtingsprijs was ook te hoog voor wat men hier verstaat onder camping: 22,70 voor drie personen met hond. Ter vergelijking we staan nu in zuid frankrijk op een luxe camping voor 2,50 euro meer. Dus wat ons betreft deze camping gauw vergeten, nooit meer!!

Gereisd met oudere kinderen in juni 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Moulin de Prissey in Prémeaux/Prissey, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Moulin de Prissey zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Moulin de Prissey scoort een 4.26 uit 10 op basis van 25 reviews.