6,5

Matig

47 reviews over Camping Les Sables in het Nederlands

aanrader

jf drost, 20-8-2017

camping met een gemoedelijke sfeer

makkelijke contact met buren en het personeel

veel activiteiten zowel betaald als gratis

aantal units met sanitaire voorzieningen kan beter

aantal minuten douchen moet meer worden.

toch wil ik deze camping aanraden maar verwacht geen luxe

geweldige vakantie gehad

jur, 19-8-2017

Het is echt een heel leuke camping voor gezinnen met kinderen. Jong of ouder. Elke dag is er iets te doen, variërend van een leuke speurtocht tot een geweldige waterskitour. Mooie tenten zijn er te huur op de camping, maar ook voor vrij plekken op de camping. Super prijs/kwaliteit verhouding

Super vakantie gehad!!

Debby Assenberg van Eijsden, 19-8-2017

Wij zijn net terug gekomen na een week op Les Sables in een huurtent. De huurtent was super, hij zag er als nieuw uit en alles zat erop en eraan! De plekken zijn erg ruim. Mooie wc's en douches. Het was vooral een gezellige camping, Nederlands personeel en Nederlandse gasten. Er hangt een relaxte en gezellige sfeer. Er worden erg veel activiteiten georganiseerd, zowel betaalde als onbetaalde. Maar ook een hamburger en pasta avond. Waarbij iedereen gezellig aan een lange tafel at. Als er iets was hoefde je maar een gil te geven en je werd geholpen. Er zal wel nog het één en ander aan de camping moeten gebeuren, maar wat ze al hebben gedaan in 5 weken tijd is bizar. Jammer van alle slechte recensies, naar mijn mening onterecht. Wij hebben een super vakantie gehad!
Gereisd met partner in augustus 2017

Verschrikkelijke camping.

Shirley, 18-8-2017

Wij hebben welgeteld 17 uur op deze camping doorgebracht. Wat een teleurstelling voor ons en onze kinderen. Op de website lijkt het inderdaad op een 2 sterren camping maar aangekomen is het nog niet eens 1 ster waard! Het is een gevaarlijke camping voor jonge kinderen en ook het zwembad is zeer zeker niet geschikt voor kleine kinderen! Ze kunnen er niet zelf in en ook niet uit. 3 toiletten voor minimaal 150 man. En afwassen naast iemand die zijn tanden staat te poetsen. Wij hebben de tent opgezet zodat de kinderen uit konden rusten na de reis maar hebben dezelfde avond een andere camping geboekt waar we de volgende ochtend zo vroeg mogelijk heen gereden zijn. Ook wij kregen ons geld alleen terug als we een contract zouden tekenen maar dit hebben we natuurlijk niet gedaan.
Gereisd familie in juli 2017

Prima camping

b.f, 17-8-2017

Beste mensen,

Het is een prima camping met veel potentie. Helaas zijn er mensen die het nodig vinden om onterecht 1en te geven als recensie. Dit zijn naar mijn mening zure boze mensen die zich niet goed hebben voorbereid en/of onrealistische verwachtingen hebben.

Wij hebben voor weinig geld een hele leuke week gehad. Een gezellige camping met een klein zwembad, aan een rivier waar je in kan zwemmen, boordevol activiteiten en dat voor een prikkie. Waar vind je dat in Frankrijk?

Nee de camping is geen 10 maar ook zeker geen 1 of 2. Een mooie 7 of 8 is zeker verdiend. Check de foto´s dan krijg je een beter beeld.

Een leuke camping met lieve hardwerkende mensen die helaas ook door beginperikelen en zure mensen onder druk hebben gestaan.

Ik ga deze camping zeker volgen op facebook en ben benieuwd wat ze nog gaan veranderen.

Sympathieke gemoedelijke kindvriendelijke camping

i.f, 16-8-2017

Camping les Sables is een 2 sterrencamping die dit jaar net is overgenomen en dus aan het opstarten is. Zo moet het dus ook bekeken worden.

Les Sables is een charmante en sympathieke camping. Een relaxte camping voor relaxte mensen. Prima huurtenten, leuke vrije campingplekken, voldoende speelplekken voor kinderen, een klein maar prima zwembad om af te koelen en te spelen ( ideaal voor kleine kinderen), een vuurplaats waar een paar keer per week een kampvuur wordt gemaakt. Je hoeft je niet te vervelen, er wordt erg veel aangeboden aan activiteiten. Zowel op buitensportgebied als met campingspelletjes. Kinderen zijn erg dol op Levi (de hippie ;-) zoals hij in eerdere review werd genoeg) die meestal de kinderactiviteiten organiseert. De bakker (500 meter van de camping) heeft heerlijk brood zowel wit als bruin, en de beste tartelettes die ik ooit hebt geproefd. En nee hij is niet om 9 uur uitverkocht (soms alleen de croissants).

Ik heb Leo Levi en Bas van de camping als erg aardig, behulpzaam en hard werkende mensen ervaren. En betrokken: toen mijn kind haar voet moest laten hechten werd er door de campingpersoneel meerdere keren geïnformeerd hoe het met haar ging. Er heerst een prettig saamhorigheidsgevoel op de camping. Jong en oud speelt met elkaar en we letten op elkaars kinderen.

Natuurlijk waren er ook aandachtspunten: Er moet meer sanitair komen en in drie minuten douchen en haren wassen lukt mij echt niet. En meerdere plekken waar je je afwas kan doen.

Mijn advies: hou deze camping in de gaten want het zou zomaar een topper kunnen worden.

Uitermate teleurstellend.

Danny de jong, 16-8-2017

Ik weet niet waar al die positieve recensies vandaan komen. Mensen bedenk je even 2 keer voor je hierheen gaat. Volgens het personeel op de camping moet je niet zeuren want je hebt het immers geboekt. Wij hebben vaker op een camping gestaan maar nog nooit zo een troosteloze camping gezien met gefrustreerd personeel. De camping is een saai rommelig bij elkaar geraapt zooitje met een container waar je in je douchen, 3 hele minuten!!! En je tanden kan poetsen terwijl je afwast.. groot vies opblaaszwembad dat niet geschikt is voor kleine kinderen. Broodjes?? Pizza?? Of überhaupt een eetgelegenheid?? Niets van dat alles gezien. Het is fijn om weer thuis te zijn. Nooit meer!

Niks

Niecko Schmidtzeinst, 16-8-2017

Dit was echt niet fijn. Ik heb alleen maar goede reviews gelezen voordat ik naar deze camping ging. 3 toiletten voor zo’n 200 mensen. 6 douches en nergens kraantjes met drinkbaar water (bij het toilet staat geen drinkwater). Heel onaardig en chagrijnig personeel en geen leuke activiteiten. Kano’s zijn beschimmeld, zwemvesten zijn vies en kapot. Op de site staat beschreven dat er friet te koop is maar dat kost 9 euro per persoon en dan wordt het gemaakt door een hippie die alleen een schort aan heeft. Oftewel je kunt beter een andere camping zoeken die beter is en misschien bespaar je wel zelfs geld.
Gereisd met partner in juli 2017

goed bezig

H. Pruis, 15-8-2017

Jaren geleden eens op deze camping gestrand toen we op doorreis waren naar het zuiden van Frankrijk. Toen een nachtje als doorreizigers geslapen. Dit jaar tot onze verassing was de camping weer open en liep er een nieuw, fris team rond in tegenstelling tot de vorige, zeer chagrijnige Engelse eigenaar. Weer sliepen we hier maar 1 nachtje.

Het aanbod van animatie en activiteiten leek ons geweldig, de camping was erg gezellig en lekker terug naar het oude kamperen. Simpele maar voldoende, en bovendien schone, voorzieningen. Voor het grootste gedeelte blijft kamperen natuurlijk je eigen verantwoordelijkheid om er wat gaafs van te maken.

Deze camping is in ieder geval op de goede weg om er wat gaafs van te maken en wij komen zeker weer eens terug, wellicht voor een hele week vakantie want de plannen zoals ons verteld door beheerder Leo spreken ons zeker aan. We zijn benieuwd, tot gauw camping les Sables!

Gereisd met vrienden in juli 2017

buitengewoon bijzondere plek vol activiteiten

Mo, 14-8-2017

Gezellige familiecamping. Nieuw sanitairgebouw met ruime warme douches en fijne toiletten. Hamburgers, friet, hotdogs en drankjes te koop. De beheerders nemen je mee op kanotocht over de rivier. Je kunt er waterskien, wakeboarden, vlottenbouwen en -varen, klimmen en abseilen vanaf grote hoogte, boogschieten, het leuke toeristische plaatsje Beaune bezoeken. Zwemmen in een groot Zodiac zwembad of in de rivier zelf.
Gereisd alleenreizend in juli 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Sables in Pouilly-sur-Saône, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Sables zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Les Sables scoort een 6.53 uit 10 op basis van 47 reviews.