Camping Les Sables **

Camping Les Sables
Les Sables
6,5

63 reviews over Camping Les Sables in het Nederlands

Zeer slechte ervaring, dus nooit meer.

Lex & Yvonne, 4-10-2017

Kwamen op tijd aan, maar de receptie was zogezegd al gesloten. Kregen geen informatie, maar wel te horen dat onze voorkeursboeking daar niet bestond. Om ons geld terug te krijgen werden we van het kastje naar het muurtje gestuurd. Waarschijnlijk typerend voor de Olympia group, want de telefoniste wilde mij €49,50 wijzigingskosten in rekening gaan brengen om mijn €5 terug te krijgen. Helaas had er op de camping een formulier ingevuld moeten worden, maar daar hadden de heren waarschijnlijk nog geen kaas van gegeten. De volgende dag bleek niet alleen dat er geen receptie was, het gratis te gebruiken zwembad bleek een opblaasbare en het sanitair was niet geschikt voor rolstoelgebruikers. Gelukkig waren wij met een camper anders had een van ons niet naar de wc gekund. Oftewel voorafgaande informatie was zeer misleidend. Informatie betreffende omgeving moest aan een medewerker, het toeristenburo of aan andere campinggasten gevraagd worden, want de folders waren allemaal al weggegooid.

Tegenvaller

Ronald, 19-9-2017

Ontvangst netjes, beleefd en voldoende uitleg?.

Vertel direct aan je gasten dat het sanitair gebeuren zich voor aan de camping bevindt.

Waarom is die oude zooi niet gelijk verwijderd, moesten van een mede kampeerder vernemen dat het mooi sanitair vooraan te vinden was.

Ja we kwamen met regen maar daar schrikken we niet van.

Totaal viel zo tegen dat we gelijk de volgende dag weer zijn vertrokken, evenzo de kampereigenaren die tegenover ons stonden.

Gepoogd ons af te melden maar na twee keer langs kantoortje gelopen te zijn gelijkertijd met de camper de camping verlaten.

Het eenrichtingsverkeer is prettig maar zorg er dan voor dat ook de weg waarlangs je de camping verlaat beter afgewerkt is en niet met gaten.

Gereisd met partner in september 2017

Leuke gezellige camping in opbouw!!

Nathalie, 7-9-2017

Wij zijn eind augustus een weekje voor een prikkie op deze camping geweest. En begrijp ook al die 1en niet. Het is zeker een camping in opbouw maar de plannen zijn goed! En het sanitair werd behoorlijk goed bij gehouden. Maar het ligt ook aan de gasten zelf! Dat je op dezelfde plek waar je afwast ook je tanden moet poetsen,vond ik ook minder. Maar dat ging volgend jaar veranderen.en iets van eetgelegenheid zou ook fijn zijn. Het zwembad was erg fijn om even af te koelen! En leuk vd kids! Al zou iets van een trappetje wel fijn zijn.. de tenten waren helemaal top met erg goede bedden.Levi en Bas doen echt hun best om het gasten nd zin te maken! En Leo is een aparte maar hardwerkende man die z'n best doet om er iets van te maken!wij hebben spontaan met de halve camping zitten bbqen inclusief het personeel! Was erg gezellig. En de hamburger party ook top de 1e avond! het is wat je er zelf van maakt en verwacht! Hoop dat ze de plannen waar gaan maken! Succes mannen!!!

Een voldoende

Camping te gast, 5-9-2017

Positief

Organiseren van verschillende spel aktiviteiten

Bijaan komst wordt zover mogelijk rekening met je plaats voorkeur gehouden bv zon of schaduw

Wat kan beter

De beheerder kwam nors over ,hij zei in het begin gelijk tegen me dat hij het niet prettig vond dat ik naast hem kwam staan.Hij was kort af en kwam zeker niet gastvrij over

Het sanitair en het zwembad zijn ronduit on hygienisch

Als je van drukte en saamhorigheid houdt kan het super gezellig zijn .Als je voor de rust vooral smorgens vroeg en snachts na 12 uur komt,kun je beter een andere camping zoeken

Er is geen plaatselijk winkeltje of bakker die -dagelijks vers brood op de campings brengt

Gereisd alleenreizend in september 2017

slecht

bezoeker, 3-9-2017

de camping is wel redelijk en natuurlijk moet je er samen het beste van maken maar het personeel is gewoon vreselijk beheerder leo die moeite heeft met het vriendelijk aanspreken van zijn gasten vondt het ook nog eens broodnodig om te vertellen hoe hij een hekel heeft aan mensen en voornamenlijk boeren ( dat zijn wij )

dit was zeer kwetsent maar hij kon het maar niet duidelijk genoeg verwoorden

buiten het feit dat hij het duidelijk probeert te maken neemt zijn zoon dat soort gewoontes van hem over en hem na praat zeer onverantwoordelijk.

prima dat je ergens een hekel aan hebt maar taal zoals liever alle boeren dood dan onze dieren enzovoort is niet erg prettig als je daar tussen zit

informatie geven over activiteiten in de buurt kan er ook niet vanaf want daar verdienen ze natuurlijk niet aan.

dus goeie camping vreselijk personeel

Gereisd met partner in augustus 2017

Geweldige vakantie op een top camping

Edwin, 3-9-2017

We hebben gebruik gemaakt van de freecamp tent. Van alle noodzakelijke gemakken voorzien en goede bedden. De sfeer op de camping is erg gemoedelijk en je maakt snel veel contact met andere gasten. Er worden veel activiteiten georganiseerd en je hoeft je geen moment te vervelen. Het zwembad op de camping is eenvoudig maar bied meer dan voldoende plezier.

Heerlijke week gehad

Sanches, 2-9-2017

Na eerdere recensies gelezen te hebben na het boeken toch een beetje angstig geworden wat we zouden aantreffen. Het viel 1000% mee. De plekken met eigen caravan zijn ruim en allemaal in de schaduw. Het aantal wc's is wat weinig maar we hebben geen moment hoeven te wachten. Het zwembad is klein maar prima om in af te koelen. En dat je maar 3 minuten kan douchen is op laste van de gemeente en kunnen ze niets aan doen. We hebben een heerlijke week gehad en fijne mensen ontmoet. Ze hebben leuke toekomstplannen! De brood en pizza service is er inderdaad niet maar ook dit is een keuze van de ondernemers uit het dorp geweest en niet van de camping.

Een fantastische week gehad

Familie Ju, 27-8-2017

Wij hebben een heerlijke week achter de rug. Samen met onze twee kinderen van 6 en 10 jaar. Volgend jaar willen ze er weer naar toe. Dus dat zegt genoeg. Ik begrijp niet dat er negatief gereageerd word op deze camping. Nieuwe tenten met nieuwe inrichting. De beheerders zijn van 's ochtends vroeg tot laat in de avond bezig om ons een fijne vakantie te bieden. En dat is gelukt. Veel keuze aan leuke activiteiten. Uiteraard zijn er wat verbeter puntjes ( bv maar een aantal afwaspunten ) maar dat zal volgend jaar vast goed komen. Al met al, erg leuk en gezellig.

prima baduscamping

eric de vries, 25-8-2017

Camping is net opgestart, huurtenten zijn nieuw. Goede bedden en prima schoon sanitair. Leuke activiteiten zoals; abseilen, kano/kajak varen, waterskiën.

Er worden veel spellen georganiseerd voor kinderen. Niets te klagen gehad deze week. Wij hebben een gezellige week gehad.

Gereisd anders in augustus 2017

Horror vakantie

Bootje, 25-8-2017

Camping is verschrikkelijk net als de medewerkers onbeschoft en onvriendelijk. Bij aankomst niet een vriendelijke groet maar een norse vraag of de kwamen met eigen tent of huurtent. Omdat we eigen tent hadden mochten we pas inchecken na half 5. Stroom viel meerdere keren per dag eraf dat lag niet aan 1 campinggast. Douchen mag je 3 minuten met lauw water.. sanitair was vaker vies dan schoon. Zwembad.. nog nooit een bad zo troebel en smerig gezien.. vanaf 7 uur al herrie mogen maken.. het is vakantie sommige mensen willen graag wat langer slapen. Bijna elke dag de zelfde activiteiten tegen belachelijke prijzen en dan ook nog met eigen vervoer er heen.. Bar is er niet. Broodservice is er niet. Omgeving: als je van polder landschap houd kun je beter daar heen gaan stuk korter bij en je ziet het zelfde. Voor een beetje bewoonde wereld moet je minimaal 1, 5 uur rijden. Echt een afrader! Niet doen!
Gereisd met vrienden in augustus 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Sables in Pouilly-sur-Saône, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Sables zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Les Sables scoort een 6.5 uit 10 op basis van 63 reviews.