8,6

Uitstekend

24 reviews over Appartement Cloudeau in het Nederlands

Zeer aanbevolen voor rustzoekers en wandelaars.

Leen van der Klis, 7-8-2017

Schone, goed uitgeruste gîte. Grote slaapkamer met goede bedden, ruime badkamer. Slapen op de vide was lastig ivm de lichtinval. Heerlijk zwembad. Prachtig uitzicht. Welkome ontvangst. Peter en Joke dringen zich niet op, maar zijn altijd bereid te helpen.

Voor fietsen vanuit de gîte moet je wel geoefend zijn. Ons gezin was dat dus niet. Prima wandelmogelijkheden. Charolles en La Cayette zijn op ca. 12 km de dichtstbijzijnde dorpen, waar wat gebeurt.

Gereisd familie in juli 2017

Genieten!

Dirk en Liset van Kampen, 14-6-2017

Fantastisch uitzicht, sfeervolle gîte, heerlijke plek.
Gereisd met partner in mei 2017

Stilte, rust en prachtig uitzicht

Sjef en Rina, 5-7-2016

Prachtige locatie, heerlijk zwembad en zeer gastvrije mensen.

Volledige Rust, rijdom en genieten

Peter, 4-7-2016

We waren volledig thuis in de gites die eenvoudig zijn maar wel sfeervol en compleet. Het zwembad maakt dit unieke plekje helemaal af.

in een woord Geweldig!

Irm Landman, 4-7-2016

Als je van een mooie rustige omgeving houdt en niet te toeristisch en ook nog een heerlijk Frans huisje dan ben je hier op het juiste adres!

heerlijk rustig en landelijk

maarten, 16-6-2016

goed

sfeervol, leuke omgeving, lekker zwembad, aardige eigenaren, faciliteiten, douche, houtkachel, kippen, marktjes, ligging...

minder

dat het zwembad niet verwarmd wordt. Maar dat is na een aantal zonnige dagen geen probleem meer.

Gereisd familie in juni 2016

heerlijk rustig

Erik en Leonie, 10-5-2016

Gastvrij onthaal, heerlijk tot rust gekomen in deze prachtige omgeving.

Wij zaten in lune, is beneden wat klein met drie personen, maar gelukkig mooi weer gehad en veel buiten in de zon in de mooie tuin gezeten.

Heerlijk warme douche.

Ook veel gebruik gemaakt van aanwezige jeu de boules-baan,

en van de aanwezige Nederlandstalige boeken.

Zijn niks te kort gekomen, Joke en Peter zijn erg behulpzaam.

Gereisd familie in mei 2016

Savoir vivre!

Rik en Birgit Christiaens, 15-9-2015

Als koningen in Frankrijk. Zo voelden wij ons ten huize Cloudeau! Perfect gastgezin die heel discreet was en toch aanwezig wanneer je ze nodig had. Joke en Peter zullen ons altijd bijblijven. Leuke gezellige mensen die je de juiste kijk op het leven geven. Het mooie huis biedt zeker genoeg comfort om het supergezellig te maken en je geen ongemakken te bezorgen. Het verwarmde, goed onderhouden zwembad en het ongelofelijke landschap zijn een optie van formaat. Je kan er prachtige wandelingen maken in de directe omgeving. Fietsen langs kanalen, dieren spotten waarvan je het bestaan zelfs niet meer wist, wijn drinken en kaas proeven in een gepast kader. Kortom: genieten, genieten, genieten !!!
Gereisd met partner in september 2015

Muisstille avonden

Jeannette, 7-9-2015

Eind augustus zijn wij, 3 personen en 3 honden een week te gast geweest bij Joke en Peter. Wij logeerden in gîte Soleil met voldoende ruimte voor ons allemaal. Achter de openslaande deuren een grote tuin/weide met prachtig uitzicht. Het is hier overdag heerlijk vertoeven en 's avonds genoten we van de stilte met enkel koeiengeloei, uilengeluiden en krekels. Kortom de natuur is dichtbij. Ook voor de honden is deze tuin een ideale plek.

Een groot pluspunt is het zwembad met uitzicht op de omliggende heuvels. De inrichting en sfeer van de gîte laat je snel thuis voelen.

Joke en Peter zijn erg gastvrij voor mens en dier! We komen hier zeker nog eens terug want voor een ontspannen verblijf moet je hier zijn.

Gereisd anders in augustus 2015

Elise Preijers, 4-9-2015

Nu inmiddels 3 weken thuis denken we nog dagelijks terug aan dat heerlijke verblijf op het landgoed Cloudeau van Joke en Peter. Een echt Frans huisje in een prachtig Frans landschap. De grote tuin heeft een fenomenaal uitzicht op de heuvels rondom. Ook het ruime zwembad is een genot. Dit is tot rust komen.

In de omgeving zijn schattige dorpjes met dagelijks een markt, welke een bezoekje waard zijn. Verder kunnen er prachtige wandelingen gemaakt worden en ook voor de cultuurliefhebber is er genoeg te beleven. Zeer de moeite waard is het stadje Cluny met haar mooie Abdij.

Voor ons was een week veel te kort en wij komen dan ook zeker terug.

Gereisd familie in augustus 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Cloudeau in Ozolles, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Cloudeau zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Cloudeau scoort een 8.62 uit 10 op basis van 25 reviews.