Appartement Les Roches

9,3

4 reviews over Appartement Les Roches in het Nederlands

Lekker rustig genieten...

Il Quadrifoglio, 21-6-2010

Het benedenappartement is heel ruim en van alle gemakken voorzien. Eigenaren zijn heel gastvrij. Vlakbij is het meer om lekker ’n eind weg te varen. Of de bossen om te ‘fietsen’, heerlijk.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2006

Top prestatie door warm echtpaar

Erick, 11-6-2009

Op steenworp afstand van het mooie Lac de Settons ligt het huiselijke huis " Les Roches". Met passie verbouwd en thans als chambres d'hotes gerund door twee Delftenaren, die enige jaren terug dit voormalige casco volgens hoge standaarden hebben opgeknapt. Naast een drietal schitterende kamers hebben ze ook een compleet geoutilleerd appartement. Van alle gemakken voorzien en zeker voor rolstoelers een zeer toegankelijke plek. We komen er graag genieten van de omgeving, de natuur en af en toe het lekkere eten wat ze op verzoek of bij intekening maken. Gastvrij en met een lach kan er bij hen aan tafel een vorkje geprikt worden. We vinden dit een zeer geslaagde plek, waar niet alleen maar Hollanders komen omdat de eigenaren uit Nederland komen. In al die keren dat we er zijn geweest, hebben we opgemerkt dat ook de andere bezoekers uit diverse landen zich er zeer op hun gemak voelen. Al met al een parel in de wereld van de chambre d' hotes en vakantie appartementen.
Gereisd met partner in april 2008

Dit is echt een aanrader.

siteur, 10-7-2008

Geweldige vakantie gehad.Mooi appartement goede service,lieve mensen,prachtige omgeving,gemak dient de mens is ook een aanrader,erg lekker eten kortom een vakantie om op terug te kijken.

Het heeft ons goed gedaan.

Gereisd familie in juni 2008

E. Bosman, 2-10-2007

Een zeer ruim appartement. Leuk ingericht en van alle gemakken voorzien. Het eten bij de gastheer/vrouw is bijzonder goed en vooral gezellig. Zij doen er alles aan om u van uw vakantie te laten genieten.
Gereisd familie in oktober 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Les Roches in Montsauche-les-Settons (Nievre), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Les Roches zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Les Roches scoort een 9.25 uit 10 op basis van 4 reviews.