Camping Les Arbois *

Camping Les Arbois
Les Arbois
8,1

55 reviews over Camping Les Arbois in het Nederlands

Een camping om te onthouden!

Alle en Dorien, 8-9-2017

Wij hebben hier 2 prachtige weken gehad. We hadden een ruime plek met uitzicht op de kinderboerderij.

Eigenaren uiterst behulpzaam en vriendelijk. Je kunt er lekker eten en het is betaalbaar.

Onze kinderen hebben echt genoten van de dieren, het knutselen, het kampvuur, de goochelshow, pony ritjes etc.

Er heerst een gezellige en gemoedelijke sfeer. Een camping om te onthouden!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Annet, 22-8-2017

Wat een toffe tijd hebben wij gehad op camping Les Arbois! Op en top vakantie, kinderen hebben genoten en wij ook. Fijne, ruime plek met uitzicht op de paarden en ezel. Die staan in een wei staan die keurig wordt schoongehouden. De speeltuin heeft genoeg te bieden en de dierenweide is voor de kleintjes een hele mooie extra!

Het sanitair is altijd schoon, echt hulde aan de eigenaren!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Wat een heerlijke camping.

Michel en Henriette, 18-8-2017

Inmiddels voor de 5e keer op deze heerlijke, gastvrije camping mogen verblijven en het is als thuis komen.

Dit jaar hebben we voor het eerst in de luxe ingerichte tent gezeten die van alle gemakken is voorzien, goede bedden een buitenkeuken en heerlijke relax stoelen.

Het was een kort verblijf maar dat gaan we zeker op korte termijn voor een langere periode over doen.

Het eten op het terras is heerlijk voor zeer redelijke prijzen waar de rest van de campings in Frankrijk een voorbeeld aan mag nemen.

Ron en Maureen bedankt voor jullie gastvrijheid en blijf zo doorgaan !!

Gereisd met partner in juni 2017

Fijne kleinschalige en kindvriendelijke camping

Natalie Peeters, 9-8-2017

Ideaal voor kleine kindjes

Mooie en ruime staanplaatsen

Prima sainitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Een heerlijke vakantie

Sabine en Martijn, 1-8-2017

Een hele fijne camping voor een gezin met jonge kinderen. Onze drie kinderen (2, 4 en 7 jaar) hebben twee weken de tijd van hun leven gehad. Heerlijk op de camping spelen, zwemmen, knutselen en diertjes aaien. Onze tweejarige kon vrij haar gang gang omdat alles veilig was en er ook een beetje op elkaars kinderen gelet werd. De kleinschaligheid van de camping droeg hier ook aan bij. En omdat de kinderen zich heerlijk hebben kunnen vermaken hebben wij echt vakantie gehad.

We hadden een ingerichte tent gehuurd. We zijn daarover zeer tevreden, zowel over de inrichting van de tent als de plek (een grote plek met voldoende zon en schaduw).

Alle lof voor Maureen, Ron en hun kinderen. Ze doen er alles aan om de vakantie tot een groot succes te maken. En dat is wat ons betreft zeker gelukt!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Aanrader

G.E.Hoek, 14-7-2017

Camping les arbois is heel erg kindvriendijke plek om te verblijven. Maar ook voor de volwassenen een heerlijke stek. Nog geen leukere en vriendelijkere campingbeheerders tegengekomen. Je komt als gast en vertrekt als vriend.
Gereisd met partner in januari 2017

Er heerste een relaxte sfeer en men was gastvrij.

Carla, 12-7-2017

Er is genoeg schaduw. De plekken zijn groot en er is veel zicht op de boerderijdieren, wat erg leuk is. Ik heb geen negatief commentaar want ons verblijf was gewoon erg geslaagd. We hebben er ook kunnen eten en dat is zeker aan te bevelen.

Super camping

Roeland van der Burght, 12-7-2017

Fijne kleinschalige camping met heel vriendelijke eigenaren, mooie ruime plaatsen met voldoende schaduw. Rustig en kindvriendelijk.

Prima omgeving om te wandelen en te fietsen.

Gereisd met partner in juli 2017

Gastvrij

Frits, 30-6-2017

Wat een gastvrije mensen, leuk. Wij kwamen (een beetje op doorreis) op tweede Pinksterdag aan bij Les Arbois. Boodschappen hadden we niet gedaan en waar wij geen rekening mee hielden was dat alle restaurants in Frankrijk dan gesloten zijn. Dus wij gevraagd of we ergens konden eten en reden naar het dorp in de buurt. Helaas was daar alles gesloten. Dus toen naar de stad verderop, maar ook daar..... Toen ging de telefoon. Of we nog wat wilden eten? Ze hadden namelijk nog wat liggen en dachten ook al dat we mogelijk nergens te recht konden. Nou wij terug en hebben voor een appel en een ei heerlijk kippepoten gegeten met groente etc, wijntje erbij, helemaal top! De volgende dag nog een mooie wandeling in de omgeving gemaakt en twee leuke dagen gehad.
Gereisd met partner in juni 2017

Een oase van rust in een liefelijke omgeving

Trudy, 18-6-2017

Kleinschalig en gastvrij, geen gedoe met extra betalingen zoals douche of wifi. Alle comfort was aanwezig. De natuur en gezelligheid van de dieren en de vogels in de omgving maakt deze camping een bijzondere plek. Grote kampeerplaatsen met zowel zon als schaduw. Heelijk! En wil je een warme maaltijd, dan van te voren laten weten, want alles is vers.
Gereisd met partner in juni 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Arbois in Montjay, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Arbois zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Les Arbois scoort een 8.06 uit 10 op basis van 55 reviews.