Bed and Breakfast Entrepôt de la Gare

9,1

19 reviews over Bed and Breakfast Entrepôt de la Gare in het Nederlands

Meer dan fantastisch

Lex en Monique de Knegt, 9-9-2017

Wederom voor de zoveelste keer heerlijk gegeten bij Rob, alleen al voor de entourage is het een genot om bij Entrepot La Gare te zijn en ja over het eten kunnen we kort zijn in een woord fantastisch.

Er zullen nog vele malen komen en hopen dat we nog heel lang van jou gastvrijheid mogen genieten.

Gereisd met partner in september 2017

pareltje in Bourgondie

Cas, 23-6-2015

Als je op zoek bent naar iets bijzonders, is dit een absolute aanrader. Het eten is prima, maar de ambiance maakt het bijzonder. Een bijzonder aangeklede woon- eetkamer, en een veranda waarop het heerlijk eten en borrelen is. Boven twee grote kamers, en in de tuin een eenpersoons woonwagen, met buitendouche. Heel bijzonder. En de gastvrijheid van Rob en Corinne is ook erg fijn te ervaren. In de omgeving is weinig te doen, dus het is wandelen, lezen en luieren. En luisteren naar de fijne muziek die ze altijd aan hebben staan.
    Gereisd alleenreizend in juni 2015

unieke locatie

Victor en Tineke van Kooten, 4-10-2014

heerlijk eten, altijd vers, je voelt je er direct thuis, zeer gastvrije gastheer en -vrouw, prachtige en heel rustige ligging, vlakbij Canal de Nivernais
      Gereisd met vrienden in januari 2014

Wat een bijzonder plekje!

Bourgonje, 8-9-2014

Wij hebben met onze 3 dochters van 9, 6 en 4 jaar 3 nachten gelogeerd op deze bijzondere plek. Wat een geweldig huis en fantastisch ingericht. We hadden beide kamers tot onze beschikking met heerlijke bedden. Veel ruimte buiten en prachtig uitzicht. Geweldige veranda waar we heerlijk hebben gezeten. We hebben met ons allen ontzettend genoten van Corinne haar kookkunsten. En onze kinderen hebben 's avonds heerlijk gedanst op de muziek van Rob. Ze vonden het geweldig! Kortom, echt een plek voor levensgenieters!
        Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

Wat een gave plek, echt top !

WP12, 9-8-2014

Uniek adres voor volwassen stellen (laat kids thuis!), zeer gastvrij en leuk stel ontvangt je hartelijk en maakt het zo comfortabel. Unieke inrichting, lijkt eenvoudig maar bedden zijn top, heerlijke rainshower douche of erg leuk buiten douchen met landelijk uitzicht. Heerlijk gezond en (on-Frans) uitgebreid ontbijt en het avondeten is wat de pot schaft, maar dan wel geweldig 3 gangen altijd verrassend top eten met super lokale wijnen, heerlijk getapt bier en erg goed koffie. Wat wil je nog meer, ideaal voor stellen die de tijd hebben en echt nemen. Achterin nog een fraai gelegen tennisbaan. Hier kom ik heel graag terug. Prijs kwaliteit uitstekend. Om de complete rust te breken komt er heel soms een toeterende trein rustig voorbij, het is net een film op dit adres, ook gezien het te gekke interieur.
          Gereisd met partner in augustus 2014

fantastische plek

ben en maria wolfraad, 11-7-2014

We zijn met een heerlijke kop thee ontvangen. Slaapkamer heerlijk met prachtig uitzicht. Heerlijk diner met verse ingredienten..echt top. Zo genoten van de ruimte, omgeving, eten en de gastvrouw en heer. Een plek om totaal tot rust te komen, en ook goed als doorreisplek. Algemene indruk is super. Zeker een adres om nog eens terug te komen.
            Gereisd met partner in juni 2014

Geweldige gastvrijheid

Hella Swinkels, 11-5-2014

Entrepot de la Gare: een mooie, unieke plek, een prachtig landschap, heerlijk eten, goede tennislessen en vooral zeer gastvrije eigenaars waar je je meteen thuis voelt!
              Gereisd met partner in januari 2014

Een relaxte, zeer gastvrije plek!

Michael van Zoest, 14-7-2013

Wij zijn 6 dagen lang op zeer prettige de gasten geweest van Corine en Rob.

Rob heeft ons met veel humor, ondanks vastgeroeste gewoontes, aardig wat geleerd om ons tennis te verbeteren. Corine verraste ons iedere dag met culinaire hoogstandjes. Zeer smakelijk, alles vers. De ambiance is werkelijk geweldig! De mooie omgeving is creatief aangevuld met passende en verrassende items. Wij hebben ons zeer op ons gemak gevoeld en komen zeker terug!

Gereisd met partner in juli 2013

fantastische plek om lekker bij te komen

R. Griffioen, 8-6-2012

Heerlijke dagen bij Rob en Corine gehad. Goede tennislessen, lekker luieren, ondergedompeld in de natuur en verwend door de kookkunst van Corine
                  Gereisd met vrienden in mei 2012

Top!

Tanja Noteboom-Vonk, 4-6-2012

Wat een toplocatie midden in de Morvan. Voor natuurliefhebbers, avontuurzoekers, frankrijkliefhebbers, fijnproevers en vrijheidliefhebbers! Een hippie-achtige omgeving -bedacht rommelig en simpel- maar heel eigen.
                    Gereisd met vrienden in juni 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Entrepôt de la Gare in Montaron / Sangy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Entrepôt de la Gare zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Entrepôt de la Gare scoort een 9.13 uit 10 op basis van 19 reviews.