Beoordelingen Camping La Grappe d Or***

16 april 2014

La Grappe d Or***
65 beoordelingen
Beoordelingen Camping La Grappe d Or***
Route de Volnay, 21190, Meursault (Cote d Or)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Grappe d Or*** in Meursault (Cote d Or), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Grappe d Or*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping La Grappe d Or scoort een 7,4 uit 10, op basis van 65 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Grappe d Or*** in Meursault (Cote d Or), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Grappe d Or***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping La Grappe d Or*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 39 vakantiefoto's van Camping La Grappe d Or*** vinden. Je kunt 2 video's van Camping La Grappe d Or*** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Frankrijk. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Bourgogne. Vergelijk Camping La Grappe d Or*** met andere accommodaties in Meursault (Cote d Or).
Even geduld a.u.b.

7,3
8,1
7,5
6,6
Toon score en beoordelingen van:
met partner, Okt. 2013
"Mooie terrascamping tussen de wijngaarden"vertalen
ad beers
8,0

7-10-2013 Als overnachtingscamping gebruikt. Mooie terrassen, prima broodservice en schoon sanitair, wat echter wel krap bemeten is.
Leuke plek om eens wat langer te blijven.

met partner, Sept. 2013
"Leuke overnachting tussen de wijnvelden"vertalen
janvaneerden
7,0

27-10-2013 We gebruikten deze camping zowel in juni als september voor een overnachting richting Ardeche.
Goed bereikbaar vanaf autoroute.
Bij aankomst wordt spontaan gevraagd naar kortingkaarten waarna een aangepast tarief wordt gerekend als er een getoond wordt.
Voor de langkampeerders lijken aparte velden te worden aangewezen zodat je van de veelvuldig aankomende en vertrekkende gasten minder hinder ondervindt.
Wij maakten geen gebruik van het restaurant maar gezien de belangstelling is het er goed toeven.

met partner, Aug. 2013
"Uitzicht op wijngaarden"vertalen
JB
7,0

23-8-2013 Eenvoudige maar prima camping met uitzicht op de wijngaarden van de Bourgogne. Door de ligging niet ver van de snelweg wordt deze camping door velen als doorgangscamping gebruikt. Maar ook voor langer verblijf en het verkennen van de Bourgogne is deze camping als uitvalsbasis prima geschikt. De plaatsen zijn ruim en er is een voldoende aantal schaduwrijke plaatsen beschikbaar. Het sanitair is eenvoudig maar wordt redelijk bijgehouden. Het personeel bij de receptie is vriendelijk en behulpzaam. Het centrum van Meursault is op ongeveer 700 meter van de camping te vinden. Zowel Meursault als Beaune, maar ook de andere wijndorpen van de Bourgogne, zijn de moeite van een bezoek waard!

met jonge kinderen, 2013
"Heerlijke camping"vertalen
zoe51
8,0

20-8-2013 Heerlijke camping. Mooie ver zichten over de wijnranken. Prachtige omgeving en erg mooie steden. Deze camping niet gebruiken als "one night stop" maar geniet van meer. Beuane, cluny en veel mooie steden in de omgeving. Mooie wijnhuisen op loop afstand van de camping. Fietsen is ideaal en erg mooi.
Voor onze dochter was er een leuk en klein zwembad, maar water is water dus goed. Tennis baan aan de overkant van de weg, hard court en kunst gras. Eten in het restaurant is goed en met liefde gemaakt. We zouden 1 dag gaan, zijn 4 dagen gebleven.

Nadelen, kleine plekken, veel geluid in de ochtend van asociaal volk wat vertrekt en geen rekening houdt met anderen.

herhalings- factor : 8

met een groep, Aug. 2013
"Mooi gelegen camping in wijnstreek"vertalen
Philip
8,0

15-8-2013 La grappe d'or is een doortrekcamping waar veel mensen halt houden op weg naar het zuiden van Frankrijk.Velen vergeten er te genieten van de streek die vooral voor wijnliefhebbers,fietsers en wandelaars veel moois in petto heeft.

met jonge kinderen, Aug. 2013
"Leuke overnachtingscamping"vertalen
astrid_15
7,0

10-9-2013 Wij hebben 2 nachten op deze camping gestaan. Als overnachtingscamping op weg naar het zuiden is het een prima camping. De kinderen (5 en 8) hadden het er prima naar hun zin, vooral op de grote trampoline.
Wel vond ik de plekken wat klein en dicht op elkaar, maar voor 2 nachtjes is dat niet zo erg.

met partner, Juli 2013
"Uitstekende doorreiscamping"vertalen
cyberties
4,0
7,0

29-7-2013 Wij hebben dit jaar deze camping aangedaan voor een paar nachten omdat het weer op onze beoogde bestemming (alpen) niet goed was. Grappe d'Or is volgens ons ideaal als doorreiscamping en wordt daarvoor ook veel gebruikt. Veel gasten verblijven een nacht. Er is echter wel een zwembadje (met glijbaan) en een klein winkeltje. Ook is er een (op het oog) redelijk groot restaurant bij maar daar zijn wij niet geweest. Het sanitair is verder heel basis maar verzorgt. Ik zou deze camping wel aanraden voor een nachtje maar is verder niet heel speciaal om er meerdere dagen te verblijven. Bovendien is er in de omgeving, buiten het bezoeken van wijngaarden of maken van een fietstochtje, niet veel te doen.

Wifi is niet gratis. Personeel is over het algemeen vriendelijk hoewel we ook een Nederlandse dame gehoord hebben die andere campinggasten wel erg bot te woord stond in de receptie. Maar goed dat kan een incident zijn geweest...

met jonge kinderen, Juli 2013
"Leuke rustige doorreiscamping"vertalen
Robert
7,0

23-7-2013 1nachtje geweest, heerlijke rustige camping en zeker niet duur. Een aanrader

met partner, Juli 2013
"Niet doen!!!"vertalen
Colette
5,0
3,0
3,0
1,0

23-7-2013 Heel erg kleine plekken, je haringen staan onder de tafel bij de buren. Het sanitair is ronduit smerig!
Rij iets verder door naar Santenay!

met jonge kinderen, Juli 2013
"Goede doorreiscamping"vertalen
e_schelling
6,0

14-8-2013 De camping ligt op goede rij afstand van de snelweg. Wij stonden op het trekkersgedeelte vooraan. Sanitair simpel. Douches niet gebruikt. Toiletten zijn erg smal en geen toiletpapier aanwezig. Plekken vooraan zijn mooi vlak.
Restaurant ziet er ongezellig uit met van die goedkope plastic stoeltjes. Wij hebben eten afgehaald. Kijk uit je moet wel voor 19.00 eten halen, kom je later aan dan willen ze niets meer bakken voor je. Onze buren kwamen toen pas aan op de camping en konden op zoek naar een restaurant buiten de camping aangezien het restaurant geen plaats voor ze had. Vond ik wel slecht. Bij de receptie worden meerdere talen gesproken. Brod af te halen op bestelling. Camping ligt tussen de wijngaarden. Als doorreiscamping mooi, maar voor lang verblijf zou het mijn camping niet zijn.

1 2 3 4 5 6 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Welke snack zie jij het liefst op de menukaart in het vliegtuig?

Bent u de eigenaar?