Beoordelingen Camping La Grappe d Or***

26 november 2014

La Grappe d Or***
77 beoordelingen
Beoordelingen Camping La Grappe d Or***
Route de Volnay, 21190, Meursault (Cote d Or)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Grappe d Or*** in Meursault (Cote d Or), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Grappe d Or*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping La Grappe d Or scoort een 7,3 uit 10, op basis van 77 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Grappe d Or*** in Meursault (Cote d Or), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Grappe d Or***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere vakantiegangers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere vakantiegangers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping La Grappe d Or*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 44 vakantiefoto's van Camping La Grappe d Or*** vinden. Je kunt 2 video's van Camping La Grappe d Or*** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk dan accommodaties in Frankrijk. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Bourgogne. Vergelijk Camping La Grappe d Or*** met andere accommodaties in Meursault (Cote d Or).
Even geduld a.u.b.

7,5
7,1
6,7
7,4
Toon score en beoordelingen van:
Met partner, Sept. 2014
"Goede camping met prachtig uitzicht"vertalen
K van ELburg
10,0
10,0
7,0

29-09-2014 Net terug van deze goede camping in het mooie dorp Meursault. Zeer hartelijk ontvangst. Wij hadden een plaats met bijzonder mooi uitzicht en hebben onze 10 dagen volop kunnen genieten van de zon en de rustige omgeving waarin men net bezig was met de druivenoogst. Heel bijzondere fietsomgeving maar je kunt niet veel kanten uit. Wij kunnen geen enkel minpunt bedenken over deze camping. Zonde om alleen als doortrekcamping te bezoeken.Wij komen graag terug.

Met partner, Sept. 2014
"Tussenstop met uitzicht over de wijnvelden"vertalen
Jan
7,0

23-09-2014 We benutten deze camping als meerdaagse tussenstop richting Z-Frankrijk.
Aan het eind van de middag stond er reeds het bord "complet" en moesten we genoegen nemen met een plaats op asfalt. Maar in de loop van de volgende morgen vertrokken veel overnachters en kwam er een mooie plek aan de rand met pracht uitzicht, vrij.
Het sanitair is wat gedateerd maar wel schoon.
Er zijn fietsen te huur en brood is op bestelling verkrijgbaar.
Het restaurant is eenvoudig maar elke avond goed bezet.
Neem wel wat "onderzetters" voor een wiel mee want de plekken zijn niet optimaal geëgaliseerd.

Met partner, Aug. 2014
"Doorreiscamping met langblijf potentie"vertalen
zwerver11
6,0

30-08-2014 Deze camping gebruikt als doorreiscamping. 8 km van de route du soleil. Camping bestaat uit 2 delen; schaduwplaatsen op het terrassengedeelte en de zonnige plekken met gras (voor de gasten die langer blijven). Sanitair is redelijk; op het oog redelijk schoon, maar als je beter kijkt valt het tegen. Goede en minder goede douches, enkele koppen vol kalk waarbij je maar moet zien nat te worden. WIFI 10 min gratis dan betaald via een site. (wij betaalden 4,50 euro voor 12 uur onbeperkt, kwaliteit voldoende)

Met jonge kinderen, Aug. 2014
"Heerlijke camping"vertalen
natasja
7,0

15-09-2014 We komen hier al een aantal jaar achter elkaar als doorreis camping. nu hebben we hier met veel plezier gestaan een paar daagjes langer gestaan. De omgeving is ook prachtig. Een leuk gebied om met de fiets te gaan bekijken. De caming zelf is prima. Vooral als je met een klein kind vlakbij de speeltuin kan staan. Reserveren doen ze niet. Het restaurant is oké maar niet heel erg heel bijzonders.

Met jonge kinderen, Juli 2014
"Prima camping op mooie lokatie"vertalen
Marco
7,0

29-07-2014 Wij hebben 1 nacht op deze camping gestaan als tussenstop op onze reis naar het zuiden. Makkelijk aan te rijden vanaf de snelweg.
Vriendelijke ontvangst, plek met mooi uitzicht, sanitair in schone staat. Voor kids voldoende speelmogelijkheden.

Met jonge kinderen, Juli 2014
"Heerlijke camping, met uitzicht op de wijnvelden"vertalen
Renate Heunks
8,0

17-07-2014 Fijne camping dicht bij de snelweg, handig voor doorreis naar het zuiden maar ook erg leuk om een aantal nachten te staan. Beneden op het C veld heb je plaatsen onder de bomen wat met het mooie weer wat wij hadden aan te raden is. Het restaurant is een aanrader!

Met partner, Juli 2014
"Prima passantencamping"vertalen
pvdkruys
8,0

10-07-2014 La Grappe d'Or is uitstekend geschikt als passantencamping. Voor een langdurig verblijf vinden wij deze camping minder geschikt, hoewel de camping daar wel op is ingericht. Alle voorzieningen, inclusief winkel, zwembad en restaurant zijn aanwezig. Maar...de camping heeft geen sfeer. Komt omdat de camping 's-morgens leegstroomt en er overdag vrijwel niemand meer overblijft. Voor de eigenaar wel een goudmijn, maar dat zij hem van harte gegund. Alles is verder nl. gewoon goed voor elkaar. Vriendelijke maar zakelijke ontvangst, voldoende ruime plaatsen en een prachtig uitzicht over de wijnranken van Meursault, goed (en ruim) sanitair.
Als camping op doorreis dus aan te bevelen.

"Prima overnachtingscamping"vertalen
Marjan
8,0

02-08-2014 Deze camping gebruikt voor een overnachting. Vriendelijk ontvangst. Geen gebruik van het zwembad gemaakt wegens onweer. Terrassen camping met mooi uitzicht. Gegeten in het restaurant, ruime keus voor prima prijs. sanitair prima. Voor de kinderen trampoline om zich uit te leven.

Met partner, Juni 2014
"Een ware doortrekcamping"vertalen
ton amende
7,0

22-06-2014 De camping ligt wel leuk. Je mag zelf een plek uitzoeken en als de receptie om 16.00 open gaat moet je je melden. Vreselijk tussen al die doortrekkers. Restaurantje was wel goed.

Met partner, Mei 2014
"Mooie omgeving"vertalen
eveldkamp1ster
5,0
5,0

29-06-2014 Deze camping ligt zeer mooi gelegen.
Als overnachtings camping moet je op tijd binnen zijn anders vis je achter het net. Sanitair is volgens ons gemaakt voor hele kleine mensen. Erg kleine smalle ruimten. Staanplaatsen voor langer verblijf zijn ook niet al te groot.
Jammer het kan allemaal net wat beter.

1 2 3 4 5 6 7 volgende

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Vind jij het leuk om landgenoten tegen te komen tijdens je wintersportvakantie?

Bent u de eigenaar?