Hotel Bonsai Dijon

Bonsai Dijon
4,1

Onvoldoende

15 reviews over Hotel Bonsai Dijon in het Nederlands

Voor een tussennacht prima!

Ripippi, 21-2-2016

Ik was geschrokken van de berichten die ik over dit hotel las. Maar toen wij er kwamen voor een nacht onderweg naar onze eindbestemming waren wij erg tevreden. Het stonk er niet, we hadden warm water en dus een prima douche en de bedden waren (wat klein maar) schoon. Natuurlijk was het geen sterrenbeleving maar wat wil je: wij sliepen er met ons gezin van 5 personen voor 69,-!!
Gereisd met oudere kinderen in februari 2015

Verschrikkelijk! Wat een vieze lucht!

Angela, 3-1-2016

Wat een vieze lucht hangt in dit hotel. Toen wij hier aankwamen was het heel erg warm. Amper geslapen van de vieze en warme lucht die daar hangt.

Bedden waren wel goed en schoon.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

ook wij nooit meer hier heen

Kees Pot, 14-8-2014

Bonsai hotel Dijon-sud, de spoorlijn is wel erg dichtbij, gelijk bij binnenkomst een heel doordringende rioollucht, in heel het hotel ruik je het, zelfs voor een nacht geen aanrader ook al krijg je er geld bij
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2014

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Bonsai Dijon bij:

NOOOOOOIT MEEER, VIEZE STINKLUCHT!!!

Nouk666, 14-8-2013

Naar dit hotel gaan we nooit meer, er hangt een penetrante rioollucht.. Het is zoooo vies, dat je er niet eens wil douchen!
Gereisd met vrienden in juli 2013

Nooit meer

Rob-Xaverna, 26-1-2013

Vieze indruk. Personeel was vriendelijk maar dat was het enige positieve.
Gereisd met partner in januari 2013

smerig

Ten Dolle, 31-7-2012

Zoals eerder genoemd was het een soort gevangenis, we hadden twee kamers aaneengesloten. Beiden waren erg smerig en stonken. Ook de douche/wc cabines stonk naar urine. In de gangen hadden ze geurvreters neergezet, maar dat mocht echt niet baten. Ik vond het te vies om te slapen, zeker als je ook nog met kleine kinderen bent. Nooit meer dus.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

Niet Bon, wel saai.

Arnold, 27-7-2012

Gebruikt als tussenstop naar Spanje.

Men was flink aan het opknappen (gevel verven) helaas krijg je toch binnen de indruk in een soort opvangcentrum terecht te zijn gekomen.

Alles zit vast gespijkerd. een groep hooligans zou hier niets kunnen slopen.

Stalen bed, plastic douchecabine enz. Erg fris was het er ook niet. We kozen voor het ontbijt van iets meer dan 5 euro p.p. dit was het eigenlijk niet waard, koffie/thee uit automaat smeerkuipjes met jam en cornflakes Geen yoghurt geen ander broodbeleg. P.s. brood moest je wel roosteren om het eetbaar te maken. Inderdaad zoals eerder gemeld ligt het pal naast een goederen spoorlijn die ook nog eens frequent gebruikt werd. als je hier allemaal prima tegen kan dan is dit uw hotel, voor ons in ieder geval nooit meer.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

nooit meer

cindy, 7-8-2011

Echt een vreselijk hotel. Hebben geen oog dicht gedaan.

Muren lijken wel van karton hele luitrugtige fransen naast ons en heel de nacht de tv hardt aan. En dan de trein die we niet zagen maar leek of hij onder het raam door reed. Wij zijn het gewent om kort bij het spoor te wonen. maar dit gaf echt veel herrie.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

Ergste hotel ooit

Lisa, 16-8-2010

Wat een verschrikkelijk hotel!

De kamer is net een gevangenis, de vloer plakt, en er is een bed boven het 2 persoonsbed aan de muur?!?!

De lichten gaan automatisch aan en dat was eng. De medewerkster aan de balie sprak bijna geen Engels.

's morgens was het beneden overstroomt. heel leuk dus.

voor ons nooit meer, je kunt beter een campanile hotel boeken.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2009

Eens maar nooit meer.

Ingrid, 22-9-2009

Nog nooit zo slecht geslapen.

Kamer lag aan de achterkant tegen het spoor, en ieder half uur raasde er wel een goederentrein langs.

De kamers zelf zagen er simpel uit, voor dat geld mag je denk ik ook niet veel meer verwachten.

En inderdaad......er zijn daar in de buurt heel veel hotels die stukken beter zijn.

Dus een bonsai hotel.............nooit meer

Gereisd met partner in juli 2009

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Bonsai Dijon bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bonsai Dijon in Marsannay La Cote, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bonsai Dijon zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Bonsai Dijon scoort een 4.09 uit 10 op basis van 15 reviews.