Hotel Balladins Dijon Superior **

Hotel Balladins Dijon Superior
Balladins Dijon Superior

Matig

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Balladins Dijon Superior bij:

8 reviews over Hotel Balladins Dijon Superior in het Nederlands

Nooit meer

Ria, 19-8-2017

we waren met een rondreis bezig en hebben hier de eerste overnachting gehad. Het eten kon je geen keuze in maken. er was alleen vlees, als voor en hoofd menu.

gezien ik geenvlees eet, was er voor mij alleen maar wat brood en een toetje.

het ontbijt was verschrikkelijk. we waren met 45 personen en er was niet voldoende brood en beleg, en koffie. het was in een woord vreselijk.

Gereisd met vrienden in augustus 2017
Florence COURTALIN, Dirigeante, 26-8-2017

Dear Sir, Dear Madam,

We have taken close note of your comments regarding the Balladins Dijon Marsannay.

First we would like to apologise for the problems you encountered during your stay.

You came as part of a group reservation with a menu negotiated with the agency.

The group breakfast time is set by the group leader. If you have your breakfast after the set time, we may not reload the buffet thinking that breakfast is over. We throw bread, coffee every day. Upon request, we would have given you satisfaction immediately.

Regarding the meal, for all customers who inform us that they do not eat meat, we modify the menu.

It is a pity that instead of addressing you to the Internet you did not tell the receptionist who would have done his best to satisfy your request, it contrary to Internet.

As the opinions of our customers are a source of ongoing improvement, we appreciate that you took the time to evaluate our services, which helps us monitor the quality of the products we sell and make any improvements that might be necessary.

We nonetheless hope to have the pleasure to welcoming you again soon in one of our Balladins hotels.

Best regards,

The director

Niet boeken!

Saskia, 10-8-2016

Blij met het zwembadje maar vooral een vies hotel, omdat we moe waren niet geklaagd over de kapotte airco en slechte hygiene.

Door toeval , schuiven van bed zagen we wolken stof, spinnenweb en spermavlekken(?) op de matrasbeschermer.

Na douchen hele badkamer onder water ivm lekkage douchewand.

Aankomst op zondag betekent dat restaurant dicht is maar er een aantal snacks worden geserveerd, koud en categorie diepvries...

Op korte afstand vele andere hotelketens mogelijk is dat een beter alternatief!

Niet boeken, ondanks vermoeidheid reis even iets verder zoeken. Zonde van je geld

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Prima voor op doorreis

rlsikosek, 25-7-2014

Hotel is prima geschikt voor doorreis voor 1 nacht. Niet bijzonder maar gewoon standaard.
Gereisd met oudere kinderen in januari 2014

Doorreis hotel

thelostboyscout, 23-8-2013

Hotel nu gebruikt voor terug vanhet zuiden. Ongeveer 10 km van/naar snelweg. Kamer is voldoende, niet bijzonder, maar voldoende voor een nacht. Ontbijt niet overdreven luxe (1 kaassoort, 1 worstsoort, croissant, broodje). Personeel vriendelijk. Erg jammer dat er twee touringcar bussen langs kwamen op doortocht die zoveel kabaal maakten dat het leek alsof het hotel binnen en buiten afgebroken werd. s Nachts werd er niet ingegrepen door een nachtwaker of wie dan ook. Bij vertrek klagen bij receptie en deze gaf een reductie in het ontbijt.
    Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

Voldoende voor eenmalige overnachting

barranco, 13-5-2013

Een aantal jaren als overnachting gebruikt bij heen en terugreis Spanje-Nederland vv. Prima hotel, echter sinds afgelopen jaar is men zich gaan toeleggen als overnachtingshotel voor (bus)rondreizen die laat in de avond arriveren (ca, 22.00 uur), hetgeen de nodige overlast voor gasten die vroeg willen gaan slapen met zich meebrengt, omdat zij op doorreis zijn naar Spanje of Zuid-Frankrijk. Restaurant is dan gesloten en ontbijt is ondanks reservering niet (altijd) beschikbaar. Personeel is altijd uiterst vriendelijk.
    Gereisd met partner in april 2013

prima hotel als je op doorreis bent

anoniem, 3-8-2011

Bij aankomst vonden de kleinkinderen het er oudbollig uit zien, mede omdat er een bus vol ouderen logeerden Maar ze vonden de kamers toch wel erg mooi. De kamers waren behoorlijk groot, en erg schoon.

Her parkeerterrein werd na 11 uur afgesloten.

Prima rustig hotel vlakbij de autoweg.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

Super hotel voor als je op doorreis bent!

Claudia, 6-7-2011

Bedden goed, mooie nette badkamer, eigen parkeerterrein, bar/restaurant. Prijs/kwaliteitverhouding is zeer goed!
    Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

Doorreis hotel

The Lost Boy Scout, 18-8-2009

Eenvoudig, doch doeltreffend doorreis hotel. De familie kamer had een 2-persoonsbed (voor de kinderen) en 2 x 1 persoons voor de ouders. "Kinderkamer" gelijk aan de kamer.

Kamer is net groot genoeg. Sanitair voldoet.

Eten is snel op tafel en niet bijzonder prijzig. Vlees is in alle gevallen een soort van Hamburger. Ontbijt is goed te noemen.

Parkeren op eigen terrein.

Zwembad was gesloten (eind juli 2009), maar dit is erg klein en zal toch niet gebruikt worden door iemand op doorreis.

Vriendelijk personeel.

Routeplanner (diverse) stuurden ons 20 km om (vanuit Nederland), verlaten van het hotel (naar snelweg Route du Soleil) binnen 10 minuten. Ergens een foutje in de navigatie.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Balladins Dijon Superior in Marsannay La Cote, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Balladins Dijon Superior zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Balladins Dijon Superior scoort een 4.96 uit 10 op basis van 8 reviews.