Camping Les Grebes du Lac de Marcenay ***

7,2

42 reviews over Camping Les Grebes du Lac de Marcenay in het Nederlands

Heeerlijk Ontspannen

Johan Louwe, 20-8-2017

De sfeer is helemaal gebaseerd op vertrouwen. Je bestelt brood en haalt het op en legt je geld in een rieten mandje. Ook zo in de absoluut bijzonder vermaak s'avonds. Campinggasten kunnen muziek maken op de instrumenten die er zijn, of gewoon van jezelf. Heel spontaan en gemoedelijk. Genoeg te drinken voor iedereen wat in de koelkasten. Hier weer vertrouwen, je pakt en legt geld in een mandje. Heel bijzonder en nog nooit gezien. Overdag genoeg privacy en tijd om bij jezelf te blijven. Ook mooi het is kleinschalig en toch alles inbegrepen. Jong en oud voor een ieder is het een bezoeken waard !
Gereisd met partner in augustus 2017

Leuke camping met kinderen

Marleen, 14-8-2017

Leuke, rustige camping met kinderen. Kinderen kunnen heerlijk spelen, zwemmen en in de gemeenschappelijke ruimte binnen spelen. Gratis WIFI is ook een fijne bijkomstigheid in de gemeenschapsruimte. Het sanitair (de vloer)was niet altijd even schoon maar dat is ook erg lastig met een paar natte dagen. De douches waren lekker warm en je hebt goed warm water voor de afwas en wasbakken. Makkelijke omgang en alles is mogelijk, zeer fijne sfeer!!!
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Grandioos.zoals een vakantie hoort te zijn.

Akela van Elsen, 1-7-2017

Het is fijn om gewoon informeel met andere kampeerders muziek te kunnen maken. Bij slecht weer brandt de allesbrander in de grote ontspanningsruimte. Speelhoek voor kleintjes.Gratis wifi. Omgeving ideaal om te fietsen of te wandelen! Vriendelijke ontvangst. Brood bestellen op de camping. Ijsjes,drankjes te koop! Drie zwembaden, een van 1.20 x 10meter, een 80diep ook 10x10 en een poedelbad met glijbaan? Altijd warm water..plekkenmet schaduw ook overal te vinden.
Gereisd met partner in juni 2017

Camping aan het meer, zonder meer...

Michiel, 29-6-2017

De belangrijkste feature van deze camping, het meertje met watersportmogelijkheden, is tot eind september 2017 afwezig. Het meer is volledig droog op dit moment, en wordt pas na de zomer hersteld.

Netjes onderhouden terrein, schaduwrijke plekken gegroepeerd in afzonderlijke terreintjes. Ruime gemeenschappelijke ruimte.

Sanitair redelijk modern, maar niet schoon. Warme goede douches zonder munten.

Camping met veel Nederlanders. Tijdens de dagen dat wij er stonden helaas geen muziek.

Gereisd met partner in juni 2017

lekker relaxed

familie Nortier, 21-8-2016

Een gezellige camping, waar niets moet en veel mag.

De bijna dagelijkse jam-avondjes met allerlei verschillende muzikanten zijn super gezellig. Het gastoptreden van een bluegrass band was helemaal top!

In het receptiegebouw kun je lekker even zitten, een goede sfeer. Of buiten bij het kampvuur. Iedereen met z'n koffie of wijntje, gewoon leuk.

Ook heel leuk dat er kampeerders van verschillende nationaliteiten waren. We hadden aan de ene kant Engelse buren, aan de andere kant Franse.

Inderdaad, het sanitair was niet altijd schoon en fris. Even aangeven bij de receptie hielp gelukkig wel.

In de omgeving was voor ons genoeg te doen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Camping waar je heerlijk jezelf kan zijn.

Danyel en Esther, 19-8-2016

Deze camping moet je zeker bezoeken als je graag muziek maakt of naar muziek luistert. Ook als je op vakantie graag lekker je gang gaat zonder allerlei regeltjes en houdt van een ongedwongen sfeer. De camping plekken zijn heel ruim op een parkachtig terrein met veel bomen en struiken, maar ook veel zon als je dit wilt. Het is allemaal niet supernetjes, maar wel heerlijk relaxed. Je kunt zelf brood, drinken etc pakken en geld op een schoteltje leggen, wat iedereen volgens mij ook gewoon doet. Waar vind je dit nog? In de omgeving heel veel te zien en te doen binnen een uur rijden. Voor ons zeker een plek om terug te komen.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Uniek en ongedwogen, echt vrij!

Bernardine van Elsen, 9-8-2016

Leven als 'God' in Frankrijk. Ongecompliceerd, heel gastvrij. Mooie natuur en heel veel rust.
Gereisd met partner in juni 2016

Heerlijk relaxte camping!

Eveline, 31-7-2016

Relaxte camping, elke avond gitaarmuziek en kampvuur. We hebben er heerlijk gekampeerd! Aan het meer, leuk vissen en bootje varen.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Geweldige camping mooie ligging ruime plaatsen .

Rob Ferwerda, 23-7-2016

Dirk is een heel aardige man die alles voor je wil doen en werkt op basis van wederzijds vertrouwen wat de vakantiepret zeker goed doet wij hebben hier 7 nachten gestaan en het geweldig naar ons zin gehad en leuke mensen ontmoet.
Gereisd met partner in juli 2016

Omgeving is mooi,maar de camping wat sober

C vd Mark, 19-7-2016

De nederlandse eigenaar is van het type komt het vandaag niet af dan maar morgen en dat zie je terug in alles op de camping.

De ene plaats is wat ruimer dan de ander,maar dit komt omdat het snoeiwerk nog uitgevonden moet worden.

Wifi in en bij de receptie,brood kan besteld worden,maar in het weekend niet geleverd dus door de eigenaar maar gehaald als hij er aan denkt.

Verder zijn de douches en toiletten niet fris.

Als je hier doorheen kunt kijken wens ik mijn mede vacantie gangers een prettig verblijf toe.

Het meer is te bereiken via een paar plankjes en 5 min lopen, maar ik zou hierin niet zwemmen.

Deze Svr camping gaan wij niet meer bezoeken

Gereisd met partner in juli 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Grebes du Lac de Marcenay in Marcenay, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Grebes du Lac de Marcenay zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Les Grebes du Lac de Marcenay scoort een 7.18 uit 10 op basis van 43 reviews.