Hotel Macon Nord *

Macon Nord
1,5

Onvoldoende

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Macon Nord bij:

2 reviews over Hotel Macon Nord in het Nederlands

anita, 16-7-2007

Vieze-donkere kamer.Deken verbrand door sigaretten.Als je van de straat de deur opendeed, stond je direkt in de kamer= een hok!!!Benauwd en grauw. Eetzaaltje rommelig maar....goed ontbijt.NOOIT meer les balladins, andere ketens ook goedkoop als overnachtingshotel, maar dit is vreselijk!!!
Gereisd met partner in juli 2007

Vervoort, 27-7-2006

bij aankomst moesten we de kamerkosten nogmaals betalen, anders kregen we geen kamer van hun. Zij hadden problemen met touroperator, die hadden hun nl 200 kamers niet betaald. Toen we eindelijk op de kamers waren begrepen we waarschijnlijk waarom touroperator hun niet betaalde want de kamers waren erg vies, slecht schoongemaakt. Er waren zelfs insekten aanwezig. De lakens waren schoon dat wel.Wij gaan dus nooit meer naar dit "hotel"

wij waren bij Balladins Macon-Nord, een afgrijselijk hotel. Er was NIET gepoetst op de beide kamers. Nog vele stofvlokken op de grond en vele (oude) spinnewebben.

Enkel de beddenlakens waren schoon. Verder was alles GOOR en vies te noemen !!

NIET doen ....ook niet voor 35,- p/n.

Gereisd anders in juli 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Macon Nord in Mâcon (Saone et Loire), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Macon Nord zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Macon Nord scoort een 1.5 uit 10 op basis van 2 reviews.