9,6

Uitstekend

81 reviews over Vakantiehuis Domaine Les Reprilles in het Nederlands

Mooie locatie om tot rust te komen & te ontspannen

fam Hörters, 25-6-2017

Het Domaine is perfect onderhouden door twee gepassioneerde aardige mensen; Tanja en Rolf.

Ze zijn erg gastvrij en behulpzaam. De table d'hote op maandag en donderdag zijn altijd gezellig en het eten goed. Er wordt zelfs bijgehouden wat je eventueel tijdens een vorig bezoek hebt gegeten. Dus niet steeds hetzelfde.

Het is hier zo rustig dat je kan genieten van vogels zonder bijgeluiden van verkeer of iets dergelijks.

De omgeving leent zich uitstekend voor wandelingen en fietstochten. Hiervoor zijn routes beschikbaar. Voor de racefiets is het helemaal prachtig. Je kan alle kanten op. Beklimmingen to 900m zijn vanuit het complex te maken. GPX routes zijn beschikbaar.

Na een van deze activiteiten is goed afkoelen in het schone verwarmde zwembad.

De site geeft perfect weer hoe de situatie is.

Ik kan geen dingen verzinnen die niet goed zijn. Dus alleen het weer kan roet in het eten gooien. Hoewel een onweersbui ook geweldig mooie luchten kan vertonen. Na de regen komt ook altijd weer de zon.

Gereisd met partner in juni 2017

Rust, natuur en stilte!

mieke poppe, 16-6-2017

Alweer blikken we terug op een onvergetelijke tijd. Hier aankomen voelt inmiddels een stukje als thuiskomen... Dit komt enerzijds door dit rustige en vredevolle plekje natuur waarin we onze ''drukke'' gedachten en bestaan als jong gezin snel voelen wegebben. Anderzijds en misschien wel evenzeer door de ongedwongen hartelijkheid van gastheer-en vrouw. Voor ons voelt het erg bijzonder om nu reeds een 3-tal jaar mensen te kennen die ons een inspirerende kijk op het leven geven. Als het even kon, kwamen we ieder seizoen van het jaar onthaasten... tot ziens
Gereisd familie in juni 2017

Alles wat we wensen in de vakantie!!

Peters, 15-6-2017

Zoek je rust, gemoedelijkheid en in de buurt vertier...dan zit je op domaine les reprilles helemaal goed!

Mijn man heeft verschillende malen hard gelopen en gemountainbiked in de omgeving.

Mijn zoontje van bijna 5 heeft zich heel goed vermaakt bij het zwembad, de schommel en in zijn ruime kamer met de lego.

Ik zelf heb genoten van de rust, het geluid van de krekels, de mooie bloemen en bijzondere bomen.

Als gezin zijn we naar auttun geweest voor een luxe lunch, klimmen in het klimbos, mountainbiken rond lac de satton, bbq op het terrein, uit eten bij Rolf en Tanja, en vooral van elkaar genoten!

Echt een topvakantie en een aanrader voor iedereen die hetzelfde zoekt. :)

Minpunten kan ik niet noemen omdat ze er simpelweg niet waren. Speelde er iets dan deden Rolf en Tanja er alles aan om het zo snel en goed mogelijk te verhelpen....echte toppers die twee!!!

Gereisd familie in mei 2017

Werkelijk super

Betteke Petter, 9-6-2017

Sfeer goed eten fantastisch fijn zwembad. Voor herhaling vatbaar.
Gereisd met vrienden in juni 2017

Heerlijke vakantieplek, aanrader!

Co Lisman, 9-6-2017

We zijn een week in huis L’Écurie geweest en hebben genoten. Een heel comfortabel huis, van alle gemakken voorzien en met heerlijke bedden. Rolf en Tanja hebben van een oude boerenhoeve een idyllische vakantieplek gemaakt. Luzy is de plaats met alle voorzieningen en ligt op 8 km. Voor de grote steden moet je wel even wat langer in de auto zitten, zo ligt Autun, een prachtige stad en zeker een bezoek waard, op 35 minuten rijden. De omgeving is geweldig, er zijn mooie dagtochten te maken o.a. diverse kastelen met goede gidsen. We hebben ook een leuke tocht door de Morvan gemaakt en lekker geluncht in het gezellige stadje Chateau Chinon. Ook culinair is er in de omgeving van alles te beleven. Rolf en Tanja geven goede tips, maar daarnaast schotelen ze zelf ook 2x per week een heerlijk 3-gangen diner voor. Heel gezellig met elkaar aan de lange tafel op de veranda.

Ik had spijt dat ik mijn racefiets niet had meegenomen, want om sportief te fietsen heeft de omgeving ook van alles te bieden ook voor de mountain bike (vergelijkbaar met Luxemburg). Rustige weggetjes met soms pittige klimmetjes. Vanuit huis hebben we diverse prachtige wandelingen gemaakt. Het was heerlijk weer dus prima om na gedane arbeid ook lekker bij het zwembad te vertoeven. Kortom een topvakantie!

Gereisd met vrienden in juni 2017

Wat een heerlijke vakantie.

Dhr. van der Graaf, 16-5-2017

Wij hebben een heerlijk verblijf gehad op Domaine Les Reprilles! Midden in de natuur en toch niet afgelegen. Een supercomfortabele gite, van alle gemakken voorzien. Hele fijne keuken, fantastische (pocketveringmatras!) bedden en een lekker eigen terras. Wij vinden het altijd fijn als alles in het huis goed werkt, niets is stuk of af, alles werkt gewoon goed. De table d'hote van Tanja en Rolf was heerlijk, samen Bourgondisch tafelen aan de lange tafel. Op het terrein is een buitenbarbecue voor algemeen gebruik met daarnaast een kampvuurplek waar je gezellig een vuurtje kunt stoken. Mooie herinneringen!
Gereisd met partner in mei 2017

Heerlijke week in een gastvrije omgeving

Gerry en Harry, 14-5-2017

Mooi gelegen en fraai opgezette domaine met erg gezellig ingerichte gîtes. Zeer gastvrije ontvangst door Tanja en Rolf. Kinderen kunnen heerlijk spelen in de directe omgeving van de gîtes.

Het is aan te raden om de gesuggereerde toegangsweg te volgen en niet via navigatie te rijden.

Gereisd met vrienden in april 2017

3x = scheepsrecht!

Monique & René, 2-10-2016

Drie maal is scheepsrecht, maar wéér zijn we vertrokken met het gevoel: we komen terug! Wij reizen veel, maar zelden gaan we vaker dan 1x naar eenzelfde bestemming, maar zo heel af en toe kom je een plek tegen waar je graag een uitzondering voor maakt: Les Reprilles is wat ons betreft zo'n plek!

Rust, mooie natuur, een fantastisch uitzicht, een heerlijk comfortabel huis, gezellige dorpjes in de buurt, niet ver van de prachtige (en lekkere!) wijnroute van de Bourgogne ('de Côte d'Or'), enz...

Rolf en Tanja hebben een prachtige plek gevonden, en er met hard werken en veel oog voor details smaakvolle en comfortabele vakantieverblijven van gemaakt. Vijf huisjes (zes met het huis van Tanja en Rolf erbij) voorzien van alle gemakken, met allemaal een eigen terras. Een gezamenlijke tuin/weide met zwembad, ruimte om te voetballen, een vuurplaats (met BBQ) en een badmintonveld. En wil je een avond gezelschap? Schuif dan (2x per week) als je wil aan bij de table d'hôte: heerlijk!

Voor ons komt er vast nog een vierde keer...

Tanja & Rolf: dan weer voor jullie gastvrijheid!

Gereisd met partner in september 2016

wat een rust!!!!

Jolanda Quintus, 20-9-2016

Het huis was compleet ingericht met oven en vaatwasser, prima bedden, goede douche en comfortabele stoelen om te zitten, zowel binnen als buiten. Gastvrije eigenaren (nederlands sprekend). Wij hebben gebruik gemaakt van de mogelijkheid vooraf een welkoms etentje te bestellen. Na 8 uur rijden, hoefden we alleen maar koffers uit te pakken. Er stond een overheerlijke quiche klaar, met een salade, een kaasplankje, een knapperig vers stokbrood en een fles wijn. Ook wordt de mogelijkheid geboden een paar keer per week mee te eten met de eigenaren. De stilte is overweldigend, het uitzicht prachtig en bij helder weer een schitterende sterrenhemel. Kortom onthaasten pur sang. Voldoende fiets- en wandelmogelheden in de buurt, eigenaren zijn zeer behulpzaam met het geven van info. Als je op zoek bent naar ultieme rust en een comfortabel huis is dit absoluut een aanrader.
Gereisd met vrienden in september 2016

Fantastische plek om helemaal tot rust te komen!

PieterBeverdam, 17-9-2016

Heerlijk plekje midden in Frankrijk! Luxe, mooi afgewerkte huizen op een rustige plek in de Bourgogne. Het terrein biedt plaats aan 5 huizen + het huis van de eigenaren (Rolf en Tanja), die hun uiterste best hebben gedaan om ons verblijf zo prettig mogelijk te maken.

De welkomstborrel op zaterdag en de table d'hotes dragen bij aan een gezellig verblijf voor alle gasten, terwijl de eigen terrassen genoeg privacy bieden. Het zwembad is schoon en rustig en er is ruimte op het terrein voor voetbal, volleybal, badminton, bbq'en en om gezellige vuurtjes te maken.

Al met al een absolute aanrader voor mensen die in een mooie streek even lekker tot rust willen komen!

Gereisd met partner in augustus 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Domaine Les Reprilles in Luzy/Tazilly/Chiddes (Nievre), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Domaine Les Reprilles zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Domaine Les Reprilles scoort een 9.59 uit 10 op basis van 81 reviews.