Vakantiehuis Domaine Les Reprilles ****

9,6

85 reviews over Vakantiehuis Domaine Les Reprilles in het Nederlands

Geweldig verblijf!

Leonie, 2-10-2017

Heel goed verzorgd in alle opzichten. Heerlijk rustig en groen terrein met mooi zwembad. De kinderen kunnen lekker vrij rondrennen en met andere kinderen door de tuin struinen, zwemmen, voetballen etc. Alles is tot in de puntjes verzorgd, zelfs aan een nachtlampje is gedacht. Goede bedden, gezellig interieur en heerlijk eten (table d'hotes). We hebben genoten!
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Heerlijk vakantie verblijf

Suzanne, 28-9-2017

Een heerlijk vakantie verblijf in de Bourgogne. Het hoogtepunt volgens onze kinderen tijdens deze vakantie was de verjaardag van onze oudste zoon. In de ochtend hingen de ballonnen al klaar. Vervolgens was er een heerlijke tarte tatin gemaakt door Tanja op het terras voor iedereen die wilde aanschuiven. Daarna was er veel plezier in en rondom het zwembad. Aan het eind van de dag een gezamenlijke barbecue in de tuin. Het feest werd afgesloten met marshmallows bij het kampvuur. Dit alles in een heerlijke, gemoedelijke en ongedwongen sfeer.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Relaxed en comfortabel!

Monique, 1-9-2017

Ligging, accomodatie, gastvrijheid van de eigenaren, uitzicht, comfort, faciliteiten, een goede mix van privacy en gezelschap: wat ons betreft klopt het allemaal bij Les Reprilles! Voor ons staat het totaalpakket garant voor een heerlijk relaxed en comfortabel verblijf. Zelden gaan wij vaken dan één keer naar dezelfde plek, maar voor Les Reprilles maken we graag een uitzondering. Sterker nog, over 3 weken gaan we weer!
Gereisd met partner in september 2016

Thuiskomen!

Ewald & Annelies, 24-8-2017

Omdat we niet graag meerdere keren naar dezelfde plek gaan hebben we dit keer op Les Reprilles een ander huis geboekt. Maar ook deze keer weer een bijzonder hartelijke ontvangst, de heerlijke welkomsmaaltijd, een fijn, schoon en mooi huis. En dit jaar voor t eerst de mogelijkheid om het vakantiegevoel te optimalisren met een massage! Les Reprilles is een heerlijk domaine dat groot genoeg is om je terug te trekken en klein genoeg om gezellige en leuke contacten te leggen. Rolf en Tanja zijn de perfecte gastheer en -vrouw.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Mooie locatie om tot rust te komen & te ontspannen

fam Hörters, 25-6-2017

Het Domaine is perfect onderhouden door twee gepassioneerde aardige mensen; Tanja en Rolf.

Ze zijn erg gastvrij en behulpzaam. De table d'hote op maandag en donderdag zijn altijd gezellig en het eten goed. Er wordt zelfs bijgehouden wat je eventueel tijdens een vorig bezoek hebt gegeten. Dus niet steeds hetzelfde.

Het is hier zo rustig dat je kan genieten van vogels zonder bijgeluiden van verkeer of iets dergelijks.

De omgeving leent zich uitstekend voor wandelingen en fietstochten. Hiervoor zijn routes beschikbaar. Voor de racefiets is het helemaal prachtig. Je kan alle kanten op. Beklimmingen to 900m zijn vanuit het complex te maken. GPX routes zijn beschikbaar.

Na een van deze activiteiten is goed afkoelen in het schone verwarmde zwembad.

De site geeft perfect weer hoe de situatie is.

Ik kan geen dingen verzinnen die niet goed zijn. Dus alleen het weer kan roet in het eten gooien. Hoewel een onweersbui ook geweldig mooie luchten kan vertonen. Na de regen komt ook altijd weer de zon.

Gereisd met partner in juni 2017

Rust, natuur en stilte!

mieke poppe, 16-6-2017

Alweer blikken we terug op een onvergetelijke tijd. Hier aankomen voelt inmiddels een stukje als thuiskomen... Dit komt enerzijds door dit rustige en vredevolle plekje natuur waarin we onze ''drukke'' gedachten en bestaan als jong gezin snel voelen wegebben. Anderzijds en misschien wel evenzeer door de ongedwongen hartelijkheid van gastheer-en vrouw. Voor ons voelt het erg bijzonder om nu reeds een 3-tal jaar mensen te kennen die ons een inspirerende kijk op het leven geven. Als het even kon, kwamen we ieder seizoen van het jaar onthaasten... tot ziens
Gereisd met jonge kinderen in juni 2017

Alles wat we wensen in de vakantie!!

Peters, 15-6-2017

Zoek je rust, gemoedelijkheid en in de buurt vertier...dan zit je op domaine les reprilles helemaal goed!

Mijn man heeft verschillende malen hard gelopen en gemountainbiked in de omgeving.

Mijn zoontje van bijna 5 heeft zich heel goed vermaakt bij het zwembad, de schommel en in zijn ruime kamer met de lego.

Ik zelf heb genoten van de rust, het geluid van de krekels, de mooie bloemen en bijzondere bomen.

Als gezin zijn we naar auttun geweest voor een luxe lunch, klimmen in het klimbos, mountainbiken rond lac de satton, bbq op het terrein, uit eten bij Rolf en Tanja, en vooral van elkaar genoten!

Echt een topvakantie en een aanrader voor iedereen die hetzelfde zoekt. :)

Minpunten kan ik niet noemen omdat ze er simpelweg niet waren. Speelde er iets dan deden Rolf en Tanja er alles aan om het zo snel en goed mogelijk te verhelpen....echte toppers die twee!!!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2017

Werkelijk super

Betteke Petter, 9-6-2017

Sfeer goed eten fantastisch fijn zwembad. Voor herhaling vatbaar.
Gereisd met vrienden in juni 2017

Heerlijke vakantieplek, aanrader!

Co Lisman, 9-6-2017

We zijn een week in huis L’Écurie geweest en hebben genoten. Een heel comfortabel huis, van alle gemakken voorzien en met heerlijke bedden. Rolf en Tanja hebben van een oude boerenhoeve een idyllische vakantieplek gemaakt. Luzy is de plaats met alle voorzieningen en ligt op 8 km. Voor de grote steden moet je wel even wat langer in de auto zitten, zo ligt Autun, een prachtige stad en zeker een bezoek waard, op 35 minuten rijden. De omgeving is geweldig, er zijn mooie dagtochten te maken o.a. diverse kastelen met goede gidsen. We hebben ook een leuke tocht door de Morvan gemaakt en lekker geluncht in het gezellige stadje Chateau Chinon. Ook culinair is er in de omgeving van alles te beleven. Rolf en Tanja geven goede tips, maar daarnaast schotelen ze zelf ook 2x per week een heerlijk 3-gangen diner voor. Heel gezellig met elkaar aan de lange tafel op de veranda.

Ik had spijt dat ik mijn racefiets niet had meegenomen, want om sportief te fietsen heeft de omgeving ook van alles te bieden ook voor de mountain bike (vergelijkbaar met Luxemburg). Rustige weggetjes met soms pittige klimmetjes. Vanuit huis hebben we diverse prachtige wandelingen gemaakt. Het was heerlijk weer dus prima om na gedane arbeid ook lekker bij het zwembad te vertoeven. Kortom een topvakantie!

Gereisd met vrienden in juni 2017

Wat een heerlijke vakantie.

Dhr. van der Graaf, 16-5-2017

Wij hebben een heerlijk verblijf gehad op Domaine Les Reprilles! Midden in de natuur en toch niet afgelegen. Een supercomfortabele gite, van alle gemakken voorzien. Hele fijne keuken, fantastische (pocketveringmatras!) bedden en een lekker eigen terras. Wij vinden het altijd fijn als alles in het huis goed werkt, niets is stuk of af, alles werkt gewoon goed. De table d'hote van Tanja en Rolf was heerlijk, samen Bourgondisch tafelen aan de lange tafel. Op het terrein is een buitenbarbecue voor algemeen gebruik met daarnaast een kampvuurplek waar je gezellig een vuurtje kunt stoken. Mooie herinneringen!
Gereisd met partner in mei 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Domaine Les Reprilles in Luzy/Tazilly/Chiddes (Nievre), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Domaine Les Reprilles zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Domaine Les Reprilles scoort een 9.6 uit 10 op basis van 85 reviews.