Camping Château de Chigy (ook chalets) ****

Camping Château de Chigy (ook chalets)
Château de Chigy (ook chalets)
7,2

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Château de Chigy (ook chalets) bij:

142 reviews over Camping Château de Chigy (ook chalets) in het Nederlands

Genoten

Ellie, 16-10-2017

Een camping waar je tot rust komt. Animatie is super leuk. Een tipitent maken van hout bijvoorbeeld. Alles is wat oud maar hé! Zolang je goed kan slapen en tot rust komt is het prima vertoeven. We zijn 10 dagen geweest. Volgend jaar 14 dagen! Nu al zin in.

Douches zijn gratis. Zwembad is koud maar als het wat langer heet is geweest warmt het wel op. Kinderen hebben genoten met hun luchtbedden ed dus konden wij ook genieten.

Super

Mariska, 10-9-2017

Camping is inderdaad gedateerd er kan veel meer uitgehaald worden. Wij zaten in een chalet als je makkelijk ingesteld bent prima. De kinderen hebben zich prima vermaakt waren in tranen toen we weer weg moesten wat een rust heerlijk.fijn zwembad heerlijk weer en heerlijke vakantie gehad. Komen zeker nog een keer terug.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Nooit meer. Het was het paradijs op aarde. Slecht.

W.van Liempt, 30-8-2017

Zoals ik al zei een paradijs op aarde. Maar de bungalow was oud en niet schoon . Pannen en waterkoker niet schoon te krijgen. De douche was ook niet alles. Het was allemaal gedateerd en niet schoon . Zeker geen 4 sterren. Dit mag wel aangepast worden naar 1 of 2 sterren. Restaurant was niet open. Je kon alleen brood bestellen en verder was er niets. Altijd de auto nodig voor boodschappen . Dus alles viel ons tegen na de 14 dagen zuid Frankrijk in een luxe mobielhome. Chighy was ons aangeraden door reisbureau.
Gereisd met partner in mei 2017

Zwaar verouderd

E, 19-8-2017

Blokhut was oud en vooral vies. Alles is slecht onderhouden en dat geldt voor de hele camping. Het enige nog in werking zijnde sanitair is ronduit vies, hier en daar is nog wat verf zichtbaar.

Deze camping is zijn 4 sterren absoluut niet waard, jammer want de camping is verder prachtig qua plaatsen, bomen en natuur!

Ons zien ze niet meer terug..

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Bummer!

Frank, 13-8-2017

Veel te veel geld betaald voor een huisje op deze afgeleefde camping. Dit is echt geen 4 sterren waard. We hadden chalet geboekt maar kregen een 'upgrade' naar één van de gites. Deze was weliswaar ruim, maar niet schoon. Lampen kapot, vlekken in de vloerbedekking, vieze vliegenstrip aan het plafond. Televisie van 25 jaar oud gaf geen beeld, geen bereik met mobiele telefoon, gordijnen kapot etc. Grootste troef bleek het prima binnen zwembad. Het buitenbad was niet erg schoon. Veel faciliteiten waren in slechte staat. Jammer!
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Vergane glorie

Marcel W, 11-8-2017

We hadden een stacaravan op deze camping geboekt voor 2 nachten voor de terugreis. Vriendelijk ontvangst door een Nederlandse dame.

Alles op de camping heeft echt onderhoud nodig. Receptiegebouw, zwembad, speeltuin, midgetgolfbaan, etc.In de stacaravan rook het erg muf toen we aankwamen. Bestek en pannen mogen wel een keer vervangen worden. Lijkt erop of er al jaren niet meer geïnvesteerd is in deze camping.

Ga je met eigen tent/camping dan heb je wel enorm veel ruimte en een mooi uitzicht op de meertjes.

Het is nu zeker geen 4 sterren camping meer.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Mooie omgeving, maar helaas slechte faciliteiten

Imar - Soest, 6-8-2017

De omgeving is mooi, de plekken zijn ruim en liggen in een schaduwrijk gebied. Helaas zijn de faciliteiten beroerd: het sanitair is de hele week dat we er waren niet schoongemaakt (het toiletpapier is nadat het dagen op was één keer bijgevuld maar dat was het wel). Verder zijn de gebouwen, het restaurant en andere faciliteiten zoals de midgetgolfbaan hard aan onderhoud toe.

Bij de ingang van het hotel en receptie staat een reclamebord voor het eigen Airotel waarvan een stuk was afgebroken zodat je alleen irotel zag; treffend voor de algehele staat van de camping.

Overall oordeel: te duur voor de geboden faciliteiten.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

eenvoudig, maar aangenaam verblijf in chalet

Erna van den Hooff, 2-8-2017

Wij huurden chalet. Prima plek voor stel/gezin met kleine kinderen. 1 slaapkamer met 2 1 pers.bedden. 2e slaapkamer: twijfelaar tegen muur geplaatst met kledingkast. Nog een vide met 2 pers. bedden te bereiken via een vlizotrap. Badkamer heeft een zitbad waarin je ook moet douchen. Niet schikt voor minder valide personen. Ruim voldoende servies en pannen. Supermarkten B1 + Lidl op 7 min. met de auto. Brood kan dag van tevoren besteld worden. (€1,20). Prachtig park met wandelmogelijkheden. Uitermate vriendelijke, nederlandse gastvrouw. Wifi-bereik is er alleen bij de receptie. De chalets zijn gesitueerd op een schaduwrijke plek. Zon is er ook. 's ochtends achter het chalet met vrij uitzicht en 's middags op het terras van het chalet aan de voorzijde met ook nog wat schaduwplekken. Goede uitvalsbasis voor trips in de omgeving
Gereisd met partner in juli 2017

Eerste en laatste keer

Rob, 30-7-2017

We hadden een gite geboekt, maar deze waren vol.

"kan gebeuren" . Mevrouw komt pas in beweging nadat de touroperator wordt gebeld. Een excuus kan er nog niet af. Beschamende service.

Alleen nog een blokhut over, deze maar genomen voor 2 nachten. Deze was niet schoon. Schimmel in de badkamer, vet tegen de wand in de keuken, overal stof.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Mooie camping

Mevr hoogendijk, 14-9-2016

Wat hadden we een prachtige plek met de huurcaravan. Ruimte en prachtig uitzicht! Echt super!

De camping is ruim, maar het was nog heel rustig. Jammer, want het is echt een mooie camping. 2 zwembaden, waarvan een overdekt. De meertjes bij de camping zijn leuk en er zit vis in, onze jongste was helemaal blij!

Op sommige plekken is eigenlijk wel wat onderhoud nodig, zoals bij de midgetgolf.

De eigenaresse is heel aardig en bereid te helpen.

De caravan was ruim, alleen hier en daar wat kapot. De bedden waren prima en het meubilair ook. De plek maakte veel goed. Hier kun je tot rust komen. Voor een uitje moet je iets verder rijden.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Château de Chigy (ook chalets) in Luzy/Tazilly/Chiddes (Nievre), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Château de Chigy (ook chalets) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Château de Chigy (ook chalets) scoort een 7.24 uit 10 op basis van 147 reviews.