Camping Municipal Saint Pierre

Municipal Saint Pierre

1 review over Camping Municipal Saint Pierre in het Nederlands

Uitzicht over wijnvelden.

Jan van Iersel, 4-6-2009

We zochten een camping ongeveer halverwege Elzas en Auvergne. In de FFCC-gids stond dat er een restaurant was en dat leek ons wel wat.---- Camping is bereikbaar over een behoorlijk steil smal weggetje. Klein maar met alleraardigste plekjes voor mijn tentje. Na het opzetten van de tent even naar het restaurant maar, sh*t, die was gesloten op maandagavond. De gardienne kwam even later langs en die zei dat het laatste restaurant in het dorp vorig jaar zijn poorten gesloten had. Dat zit je dan!! Koelkast leegschrapen en van allerlei restjes een eenvoudige doch voedzame maaltijd klaargemaakt.

Campinkje ligt op een heuvel met een prachtig uitzicht over de wijnvelden van de Maconnais.

Het sanitair ligt aan de achterkant van het restaurant en ziet er goed onderhouden uit.

Gereisd met vrienden in mei 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Municipal Saint Pierre in Lugny, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Municipal Saint Pierre zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Municipal Saint Pierre scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.