Bed and Breakfast La Roseraie

Bed and Breakfast La Roseraie
La Roseraie
9,4

17 reviews over Bed and Breakfast La Roseraie in het Nederlands

Fantastisch verblijf en kraakvers heerlijk eten!

Saskia Decré, 31-5-2017

Wij hebben enorm genoten van ons verblijf in La Roseraie! Heel gastvrije en vriendelijke eigenaars, een smaakvolle en comfortabele kamer, super vers en heerlijk eten, een prachtig verzorgd ontbijt! Echt een aanrader!
Gereisd met partner in april 2017

Sfeervollle B&B en heerlijk en gezond eten!

Monique en Bart, 27-2-2017

Het is een prachtige plek in de Morvan met veel rust en gastvrije ontvangst door Menno en Ellen. De moeite waard om een stukje om te rijden op doorreis!
        Gereisd met partner in december 2016

Goed verzorgde chambre d'hôtes.

Jan en Ans, 31-10-2016

Het diner is echt heel goed. De kamer was ruim en comfortabel.

Openbaar parkeren achter het huis, via achteringang in de tuin komen.

Gastvrije en behulpzame gastheer en -vrouw.

Gereisd met partner in september 2016

Heerlijk!

kim linse, 19-7-2016

Familie en vrienden staan al jaren op de camping in Lucenay. Met mijn dochters en opa en oma gegeten. Fantastich! Menno en Ellen zijn erg gastvrij en het eten is heerlijk. Leuk in de tuin met het schoolbord als menukaart. De frans-nederlandse twist van poffertjes van rode biet, de courgette spaghetti en het overheeeeeerlijke kaasplankje!
        Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

geweldig

Rob, 7-12-2015

de mooie kamers en gite, Menno en Ellen geweldigen gastheer/vrouw, en de kookkunsten van Ellen voor ons een Ster in de gidsen
        Gereisd met partner in november 2015

Sfeervol

Natasja Kampshoff, 10-10-2015

Om na een lange rit aan te komen bij Ellen en Menno , doet je gelijk je vermoeidheid vergeten.

Binnen komen in het gezellige warme huiskamer restaurant, een lekker wijntje,een hartelijk Welkom!De gite is knus en van alle gemakken voorzien.Een leuk dorp met vriendelijke mensen en een mooie omgeving.Ellen kookt heerlijke gerechten,Menno is een geweldige gastheer en dit allemaal in een huiselijke ambiance.

Gereisd met partner in oktober 2015

Heerlijke week!

Katrien, 3-9-2015

Ons verblijf in B&B La Roseraie is ons heel goed bevallen en absoluut de moeite waard om nog eens terug te komen! We verbleven met ons dochtertje van 3 maanden in de gîte in de tuin. Een erg smaakvol ingericht huisje met een eigen terras.

We hebben een aantal keren bij Menno en Ellen in het restaurant mogen genieten van het heerlijke eten dat Ellen in haar eentje bereid. Wat een genot, zelden zo lekker gegeten!

De omgeving is prachtig voor wandelingen en erg liggen veel leuke dorpjes en steden in de buurt (Beane en Autun) die mij erg hebben verrast!

Dit in combinatie met de gastvrijheid en ongedwongen sfeer die ze weten te creeëren zorgen ervoor dat wij zeker nog eens terugkomen!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

Persoonlijk, knus, gezellig en heerlijk eten!

Rianne & Martijn Ras, 26-8-2015

Wij verbleven tijdens onze vakantie in de gite, in de schuur achterin de tuin van La Roseraie! Zeer knus, goed verzorgd met een goed bed (wel frans!), een goede douche/badkamer en een prima keukentje. De meeste dagen buiten gegeten op het plaatsje en tevens 2 dagen overheerlijk gegeten bij Ellen in het restaurant, fantastisch wat deze vrouw kan maken (in haar eentje nota bene!) in de keuken! Haute Cuisine!

De gezellige praatjes van Menno (en ook van hun zoontje Joshua) zorgen voor een ontspannen, gezellige en gastvrije sfeer en maken deze Bed&Breakfast compleet!

Heel knap om zoiets voor elkaar te krijgen, zeker weten een aanrader!

Stiekem hebben we ook de kamers mogen bekijken, welke ook fantastisch zijn! Prachtig uitzicht en zeer frisse moderne kamers! Zeker iets voor ons om voor terug te komen, dus.... tot ziens!

Gereisd met partner in augustus 2015

Gezelligheid en heerlijk eten in La Roseraie!

Monique en Bart, 4-8-2015

Nadat we de tel zijn kwijtgeraakt nu dan eindelijk een beoordeling voor LA ROSERAIE een B&B met hoofdletters.

Of het nu zomer is of winter en of we nu in de gîte verblijven of op 1 van de 3 prachtige kamers, wij voelen ons elke keer weer thuis bij Menno en Ingrid.

Waarvoor een omweg richting huis loont is het heerlijke en ook nog gezonde eten bereid door Ellen! En niet alleen de wijn maar ook de biertjes, geserveerd op het gezellige Franse terras, zijn heerlijk na een lange autorit......

Gereisd met partner in augustus 2015

Wannner gaan we weer?

Peter&Irma, 19-7-2015

Vandaag vertrokken na een 3e, dit keer kort, verblijf. Inderdaad, een plek om terug te komen. De gastvrijheid, de heerlijke kookkunsten, de prima prijs/kwaliteit verhouding maar vooral de warmeen ongedwongen sfeer maken dat je er graag terugkomt. Jazeker, aan de fand van de Morvan is het prachtig gelegen voor wandelaars of fietsers maar ook voor liefhebbers van mooie autotochten is dit een prettige uitvalsbasis. Uitstekend parkeren en binnen een straal van 50. Km mooie plaatsen als Autun, Uchin, Vezelay, Saulieu en de wijngaarden van Beaune, Meursault en de vele andere grote namen. Wanneer gaan we weer? Nou, eind van de week want op onze terugreis maken we hiervoor graag een ommetje.
        Gereisd met partner in juli 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast La Roseraie in Lucenay l'Evêque (Morvan), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast La Roseraie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast La Roseraie scoort een 9.41 uit 10 op basis van 17 reviews.