9,2

Uitstekend

45 reviews over BedAndBreakfast La Mortaise in het Nederlands

Wederom geweldig!!!

Léon en Yvonne, 28-7-2017

Dit was onze derde keer bij Jeroen en Marion. Na een hartelijk ontvangst met een drankje hebben wij heerlijk bij gepraat. Het is als thuis komen. De kamers zijn goed verzorgd en er wordt overal aan gedacht en met je mee gedacht.

Het eten is voortreffelijk en elke ochtend vers gebakken brood.

Jeroen en Marion heel erg bedankt voor een heerlijk ontspannen weekend!

Gereisd met partner in mei 2017

Om heerlijk tot rust te komen

Ineke, 4-7-2017

Wij hebben vijf nachten gelogeerd in kamer Iris. Een ruime kamer met bad en douche. Alles heel schoon en iedere dag handdoeken service. La Mortaise is centraal gelegen voor wandelingen, fietstochtjes of uitstapjes naar steden in de omgeving. Heerlijk om na een wandeling even een plons in het zwembad te doen en daarna te relaxen in de ruime, schaduwrijke tuin. Bij het ontbijt was iedere dag vers gebakken brood en s'avonds een uitstekend, door Jeroen verzorgd, 4 gangen diner inclusief een kaasplankje. Vanwege de warme zwoele dagen aten we aan een sfeervol gedekte tafel in de tuin. Heerlijke plek om tot rust te komen!
Gereisd met partner in juni 2017

Gastvrijheid top en ontbijt en diner voortreffelij

Andre Langens, 25-9-2016

Gastvrijheid en verblijf. Geen enkele.negatieve ervaring. Tip: als je wilt fietsen is een e-bike een aanrader vanwege pittige fietsroutes.

Jeroen is geweldige relaxte gastheer . We hebben genoten. Niks mis mee.

Gereisd met partner in september 2016

Een werkelijk heerlijke Bourgondische ervaring....

Helen en Aad, 19-8-2016

Een heerlijke, rustige plek waar je je lekker kunt ontspannen of lekker sportief bezig kunt zijn: aan jou de keuze.
Gereisd met partner in augustus 2016

absoluut de moeite waard

Myriam en Gerrit, 7-7-2016

heerlijk concept, fijne gastentafel, attente gastheer en -vrouw
Gereisd met partner in juni 2016

Een heel mooie locatie en een geweldige gastheer.

T&T., 30-5-2016

Alles was goed, geen minpuntje. Schoon, sfeervol, lekker eten, lekker vers brood bij het ontbijt,
Gereisd met partner in mei 2016

Bijzonder prettig verblijf.

Dick den Ouden, 27-5-2016

Het huisje Clématite ligt aan mooie tuin en is goed ingericht.

Een goede uitvalsbasis voor excursies in de omgeving. Er is veel te zien, ook op regenachtige dagen.

Gereisd met partner in mei 2016

Een heerlijke plek

Sandra, 9-8-2015

La Mortaise is een heerlijke plek. Van de gastvrijheid en de bak- en kookkunsten van de Nederlandse eigenaren kan menig veelsterrenhotel nog wat leren.

Serieus minpunt: het gebrom van de pomp van het zwembad(je), dat pal naast het huisje Clematite ligt, is behoorlijk irritant. Wij slaakten een zucht van verlichting zodra het apparaat in de vooravond uitschakelde en de landelijke rust en idylle weer terugkeerde.

Gereisd met vrienden in augustus 2015
J.J. Nierkens,
Inmiddels hebben we een nieuwe pomp besteld. De pomp werd tijdens het seizoen steeds luidruchtiger en storend. Maar in afwachting van deze pomp hebben wij vanwege de hitte toch gekozen voor het openhouden van het zwembad en het zo veel mogelijk uitschakelen van de pomp als er gasten op het terras bij Clématite zaten. Zonder pomp is het water helaas niet schoon te houden. Maar ik snap dat jullie als niet zwemmers het zwembad liever dicht hadden gezien.

aanrader !

De Familie De Clercq, 14-7-2015

Genoten van een leuk verblijf bij Marion en Jeroen. Hele leuke mensen die ons verassen met hun mooie omgeving. De tuin, het zwembad , overheerlijk diner s 'avonds met hele leuke mede gasten! Het ontbijt was heel lekker, met vers gebakken brood onder een mooie boom!

wij raden de B&B zeker aan als je houdt van natuur en rust! proficiat!!!

Gereisd familie in juli 2015

Midden in de natuur van bossen en bergen prachtig!

Leontien van Nesselrooij, 12-7-2015

Zeer gastvrij en zeer goed verzorgd, heerlijke eten en zelfgebakken brood mmm

Wat ons betreft kan er wat meer van de tuin en zwembad&eromheen gemaakt worden.

Autun en Beaune zijn heel leuk. Galerie Bartoux in Beaune is prachtig én koel op een te warme dag! Mooie fietstocht door de wijnstreek aldaar is ook een aanrader.

Gereisd met partner in juni 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in BedAndBreakfast La Mortaise in Lucenay l'Evêque (Morvan), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over BedAndBreakfast La Mortaise zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

BedAndBreakfast La Mortaise scoort een 9.17 uit 10 op basis van 45 reviews.