Camping Les Crotenots

8,1

24 reviews over Camping Les Crotenots in het Nederlands

Uitstekende Camping!

Marius, 9-8-2017

9 overnachtingen op deze camping doorgebracht.Onze indruk :aardige hardwerkende eigenaren met een goed gevoel voor service.Het eten is voortreffelijk tegen een zeer sympathieke prijs.Kortom een dikke aanrader deze camping.
Gereisd met partner in juli 2017

Is voor ons als thuiskomen!!!!

J.W. Kemna, 5-8-2017

Fijne kleine rustige camping met veel groen en veel schaduw. Het nadeel is dat het in het voorjaar vaak nogal zachte grasveldjes zijn en de eigenaar je dan op een verharde weg wenst te zetten om zijn veldjes een beetje te sparen

tegen modderpoelen. Er komen nl. ook nog mensen met een tent en die willen natuurlijk ook een fijne plaats hebben. S'avonds wordt er door de eigenaar, die kok was in Parijs, een 4 gangenmenu klaar gemaakt waarvoor je per gang betaald en het hele menu dit jaar 17,00 euro kost. Men kan kiezen uit 5 menu's en is echt aan te raden. Wij komen hier elk jaar een paar dagen of weken en komen helemaal tot rust hier!!! Lieve, aardige franse mensen zijn het als men zich wel aan de regels houdt!! Heel veel Nederlanders hebben deze camping al ontdekt en ook mensen uit de omgeving die komen eten!!

Echt volledig aan te bevelen!!

Gereisd met partner in mei 2017

Sander, 28-7-2017

Heerlijk rustige camping met ruime plaatsen. We hebben hier op de heenweg naar zuid Frankrijk 2 nachten en op de terugweg 1 nacht gestaan. Prima tussenstop. In het verleden ook 3 weken achter elkaar gestaan. In de omgeving is genoeg te zien als je een ritje met de auto geen bezwaar vindt. Eigenaar en zijn vrouw zijn erg vriendelijk. Het Restaurant is een echte aanrader. Erg lekker en verrassend goedkoop zeker gezien de voortreffelijke kwaliteit. Sanitair is verouderd maar erg schoon. Gratis wifi aanwezig rondom het bar gebouw. Overnachting is verrassend goedkoop 11 a 12 euro per nacht. Douchmunt 1 euro. Wat ons betreft geen minpunten.
Gereisd met partner in juli 2017

Prima camping en heerlijk gegeten!

Ineke, 29-6-2016

Wij stonden hier eind april 2 nachten, door de vele regen was de camping nog erg drassig. Wij werden door de eigenaar op een deel van het pad gezet, dit was een prima oplossing. We hebben er heerlijk gegeten in een intiem restaurantje.

Zowel de beheerder als zijn vrouw waren erg aardig. Het sanitair is misschien wat gedateerd maar schoon dus voldoet prima. Als we weer eens in de buurt zijn gaan we zeker terug.

Gereisd met partner in april 2016

Prachtige streek, idyllische camping, lekker eten.

Marien Flipse, 29-6-2016

Als je vanuit Nederland naar de Provence o.i.d. wilt, is dit een prachtige tussenstop voor een paar dagen. 5 kilometer vanaf de snelweg A39 in een schitterende omgeving. Zeer lommerrijke plaatsen. Als het veel geregend heeft, moet je goed naar de Franse campingbaas (tevens de uitstekende kok) Jean-Luc luisteren om te weten waar je moet en mag staan, want anders krijg je (zeker met een caravan) een probleem.
Gereisd met partner in juni 2016

Dit was de laatste keer

A van Weeren, 17-6-2016

Dit is de vierde keer dat wij hier waren. Aangezien het veel had geregend, was het terrein 1 modderpoel. Bij aankomst had ik de auto met caravan op een grasveldje gezet om iemand, die de camping wilde verlaten, door te laten. Nou Jean Luc werd helemaal gek, want zijn gras ging eraan. Gelukkig had hij zijn messen in de keuken gelaten. Na een zeer onvriendelijke conversatie werden we naar een plek gebracht. Dit was ook op gras en daar was het kennelijk niet erg dat het gras eraan ging. Daarna was meneer ook zeer kortaf. Achteraf spijt, dat ik niet meteen de camping heb verlaten.Het interieur van de bistro ziet er vreselijk uit net als het sanitair en de muntjes douche (€0,80). Aangezien deze man zo onvriendelijk was, wilde ik daar zeker niet eten en geen brood voor de volgende dag bestellen. Wil je onbeschoft behandeld worden op een zeer verouderde camping waar dus alleen maar het restaurant van de eigenaren telt kan ik het zeker aanraden. Ik rijd liever iets verder door. Ik verbleef daar op 12-06-2016 en 13-06-2016. Helaas, na deze ervaring kom ik hier nooit meer terug. Volgens mij kunnen ze de camping beter sluiten en alleen de bistro runnen. Het zijn geen echte camping mensen.
Gereisd met partner in juni 2016

Verrassend

Irene, 7-4-2016

Eenvoudige camping, ruime plekken, vriendelijke eigenaars. Heerlijk gegeten in het campingrestaurant: echt aan te raden!

Vijf minuten van de snelweg, dus prima doorreiscamping.

Gereisd met partner in april 2016

Gemoedelijke franse camping in de jura

Frank Keepers, 9-7-2015

De camping wordt gerund door een frans gezin die een goed beschaduwde camping runnen met eenvoudig sanitair. Goed gelegen voor uitstapjes, de camping heeft behalve een prima restaurant weinig te bieden
Gereisd met partner in juni 2015

Goede service

Arno, 4-10-2014

Aan het einde van september heb ik het nog nooit meegemaakt dat de broodservice nog werkte. Eén van de twee nachten waren wij de enige gast. Mooie plek tussen het groen. Het restaurant heeft ook een functie voor de omgeving en loopt goed en is ook heel goed. En alles voor een lage prijs.
Gereisd met partner in september 2014

Eenvoudige camping met toprestaurant

jjboslooper, 1-10-2014

Elk jaar komen we als we de kans hebben even een paar dagen op deze camping. De camping is eenvoudig en er zijn mooie grote plaatsen. Wat de camping heel bijzonder maakt is het restaurant, Jean Luc (eigenaar camping) is voorheen kok geweest in een restaurant in Parijs en dat is te merken. Het eten is beter dan wat ik in menig restaurant gekregen heb.

Het aantal plaatsen is beperkt dus reserveren is aanbevolen want de omgeving heeft de kwaliteiten van Jean Luc ook ontdekt.

Gereisd met partner in september 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Crotenots in Le Miroir, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Crotenots zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Les Crotenots scoort een 8.13 uit 10 op basis van 24 reviews.