8,7

Uitstekend

68 reviews over Camping La Forêt du Morvan in het Nederlands

super camping

paulien, 7-2-2010

aankomend jaar bezoeken wij voor de 3de keer deze vriendelijke boerencamping.

Korte indruk:

-ruime plekken

-veel te doen voor kinderen

-geweldig uitzicht

-gastvriendelijke familie

-prima eten

-geweldige sfeer

Kortom, we genieten ieder jaar weer volop en beleven het 'echte vakantie gevoel'.

Gereisd familie in februari 2010

Heel relaxt

Frank Schilder, 13-11-2009

Als je gaat voor een ontspannende vakantie waar de kinderen zich kunnen uitleven is dit dè plaats. Er worden verschillende activiteiten georganiseerd door de staf, zoals gezamenlijk eten en dagelijkse kinderactiviteiten. Dagelijks vers brood en een winkeltje. Goed, niet helemaal "strak", "blinkend" en “5 sterren”, maar dat is nu juist de charme vinden wij. En ja, het zwemmeertje was niet kraakhelder, maar dat heb je nu eenmaal met meertjes.
Gereisd familie in augustus 2009

mooie camping

Geri, 14-9-2009

Schitterende leuke camping, zeker de kinderen kunnen hier goed vooruit, er is alles bij de hand om zich goed te vermaken. Het sanitair was perfect, niet het moderne opgepoetste maar voldoet prima. Je kunt ook een eigen douche ruimte huren. Prachtig uitzicht vanaf de tent. Het eten is erg lekker, we hebben ons prima vermaakt.

Het terrein doet inderdaad wat rommelig aan, maar dat is juist de charme van de camping. De camping is nog niet zo lang van de familie en ondanks dat er nog veel moet gebeuren is de sfeer al wel helemaal OK.

Gereisd familie in september 2009

Zeer rommelig

Timmermans, 22-8-2009

Via internet geboekt, het terrein is rommelig en steil (zeker voor kleine kinderen). Zwemmeertjes zagen groen en blauw, en wij peinsden er niet over om onze kinderen te laten zwemmen. Sanitair was armoedig en vies. De website gaf ons een hele andere indruk en wij zijn daarom ook weer vertrokken en hebben de aanbetaling van 97 euro laten zitten. Tot onze verbazing hebben wij deze bij thuiskomst wel terug ontvangen. Dat maakte gelukkig weer een hoop goed.

Gereisd familie in augustus 2009

Ruim opgezet, kinderparadijs

A. Wolff, 23-7-2009

Boerencamping gerund door Nederlanders. Zeer behulpzaam. Ruime plekken met fantastisch uitzicht. Prima huurtenten. Erg leuk dat er soms voor de hele camping gekookt wordt, of pizza's worden gebakken in de houtoven.

Twee kleine zwemvijvertjes met schoon water (met kikkers en salamanders). Grotere plaatsen zijn verder uit de buurt (Autun 30 min., Beaune 1,5 uur).

Veel spelmateriaal voor de kinderen. Ook bij slecht weer erg handig dat er gespeeld of gepicknicked kan worden in de schuur. Elke dag knutselen. 's Ochtends vers brood voor de tent. Kortom, na 2 weken op deze camping nog niet uitgekeken. Voor herhaling vatbaar.

Gereisd familie in juli 2009

Leuke "groene" bestemming

Loes Olivier, 31-8-2008

Leuke week gehad ondanks 2 dagen slecht weer.

Kinderen hebben zich prima vermaakt. Niets gemerkt van hoog snackbargehalte. Eigenaresse erg aardig maar is erg druk met 3 kinderen en een camping om te runnen.

Gereisd anders in augustus 2008

paradijselijk plekje

derksen, 14-8-2008

Geweldige camping in de Morvan, waar de kinderen niet uitgespeeld raken. Skelters, speelschuren, bibliotheek en elke ochtend knutselen, er is altijd wat te doen. Het uitzicht is schitterend en de campeerplekken hebben veel privacy.
Gereisd anders in augustus 2008

Prachtige plek, verschrikkelijke eigenaren.

mama, 20-7-2008

Prachtrige plek; lekker zwemmen op de camping.

Verschrikkelijke eigenaren met onaardige kinderen.

Eten is ornduit slecht; hoog caferaria gehalte.

Gereisd anders in juli 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Forêt du Morvan in Larochemillay, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Forêt du Morvan zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping La Forêt du Morvan scoort een 8.69 uit 10 op basis van 74 reviews.