Camping La Forêt du Morvan

Camping La Forêt du Morvan
La Forêt du Morvan
8,7

71 reviews over Camping La Forêt du Morvan in het Nederlands

Hartstikke leuke, eenvoudige camping!

Andre, 9-6-2010

Erg leuke camping, zolang je geen gelikt geheel verwacht. Gewoon een leuke boerderijcamping met een erg gastvrije familie. Ligging en uitzicht zijn fantastisch, plaatsen heerlijk groot! Sanitair is niet heel modern, maar voldoet prima en is schoon. Maar het sterke punt is de ruimte die kinderen krijgen om te spelen, klooien, klimmen, klauteren, en natuurlijk zwemmen in het meertje. Het meertje is natuurlijk niet kraakhelder, het is immers geen zwembad, maar onze kinderen hebben er een week lang in gezwommen (en ik ook), en niemand is ziek geworden. Wij gaan dit jaar dan ook graag terug.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2009

super vakantie, gastvrij, etc etc

Bram, 9-4-2010

Dit jaar gaan we voor de derde keer naar de boerencamping La Foret.

Natuurlijk niet zonder reden: Gastvrije familie, voldoende speelmogelijkheden.

Georganiseerde maaltijden, volleybalwedstijden, barbecue's, etc etc. Kortom genoeg redenen om weer te gaan. Ieder jaar worden we gastvrij ontvangen door de familie Hoekstra en genieten we met volle teugen!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2009

Never again

katrin, 6-4-2010

Mooie plek op weg naar massavermaak.

Eigenaren hebben weinig stijl voor de franse charme en maken er een plastic speelparadijs van met karaoke en een hoog snack-gehalte. Heel jammer van het campingkje wat ooit zo lieflijk en sfeervol was.

super camping

paulien, 7-2-2010

aankomend jaar bezoeken wij voor de 3de keer deze vriendelijke boerencamping.

Korte indruk:

-ruime plekken

-veel te doen voor kinderen

-geweldig uitzicht

-gastvriendelijke familie

-prima eten

-geweldige sfeer

Kortom, we genieten ieder jaar weer volop en beleven het 'echte vakantie gevoel'.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2010

Heel relaxt

Frank Schilder, 13-11-2009

Als je gaat voor een ontspannende vakantie waar de kinderen zich kunnen uitleven is dit dè plaats. Er worden verschillende activiteiten georganiseerd door de staf, zoals gezamenlijk eten en dagelijkse kinderactiviteiten. Dagelijks vers brood en een winkeltje. Goed, niet helemaal "strak", "blinkend" en “5 sterren”, maar dat is nu juist de charme vinden wij. En ja, het zwemmeertje was niet kraakhelder, maar dat heb je nu eenmaal met meertjes.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009

mooie camping

Geri, 14-9-2009

Schitterende leuke camping, zeker de kinderen kunnen hier goed vooruit, er is alles bij de hand om zich goed te vermaken. Het sanitair was perfect, niet het moderne opgepoetste maar voldoet prima. Je kunt ook een eigen douche ruimte huren. Prachtig uitzicht vanaf de tent. Het eten is erg lekker, we hebben ons prima vermaakt.

Het terrein doet inderdaad wat rommelig aan, maar dat is juist de charme van de camping. De camping is nog niet zo lang van de familie en ondanks dat er nog veel moet gebeuren is de sfeer al wel helemaal OK.

Gereisd met jonge kinderen in september 2009

Zeer rommelig

Timmermans, 22-8-2009

Via internet geboekt, het terrein is rommelig en steil (zeker voor kleine kinderen). Zwemmeertjes zagen groen en blauw, en wij peinsden er niet over om onze kinderen te laten zwemmen. Sanitair was armoedig en vies. De website gaf ons een hele andere indruk en wij zijn daarom ook weer vertrokken en hebben de aanbetaling van 97 euro laten zitten. Tot onze verbazing hebben wij deze bij thuiskomst wel terug ontvangen. Dat maakte gelukkig weer een hoop goed.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009

Ruim opgezet, kinderparadijs

A. Wolff, 23-7-2009

Boerencamping gerund door Nederlanders. Zeer behulpzaam. Ruime plekken met fantastisch uitzicht. Prima huurtenten. Erg leuk dat er soms voor de hele camping gekookt wordt, of pizza's worden gebakken in de houtoven.

Twee kleine zwemvijvertjes met schoon water (met kikkers en salamanders). Grotere plaatsen zijn verder uit de buurt (Autun 30 min., Beaune 1,5 uur).

Veel spelmateriaal voor de kinderen. Ook bij slecht weer erg handig dat er gespeeld of gepicknicked kan worden in de schuur. Elke dag knutselen. 's Ochtends vers brood voor de tent. Kortom, na 2 weken op deze camping nog niet uitgekeken. Voor herhaling vatbaar.

Leuke "groene" bestemming

Loes Olivier, 31-8-2008

Leuke week gehad ondanks 2 dagen slecht weer.

Kinderen hebben zich prima vermaakt. Niets gemerkt van hoog snackbargehalte. Eigenaresse erg aardig maar is erg druk met 3 kinderen en een camping om te runnen.

Gereisd familie in augustus 2008

paradijselijk plekje

derksen, 14-8-2008

Geweldige camping in de Morvan, waar de kinderen niet uitgespeeld raken. Skelters, speelschuren, bibliotheek en elke ochtend knutselen, er is altijd wat te doen. Het uitzicht is schitterend en de campeerplekken hebben veel privacy.
Gereisd familie in augustus 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Forêt du Morvan in Larochemillay, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Forêt du Morvan zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping La Forêt du Morvan scoort een 8.72 uit 10 op basis van 77 reviews.