Camping La Forêt du Morvan

Camping La Forêt du Morvan
La Forêt du Morvan
8,7

71 reviews over Camping La Forêt du Morvan in het Nederlands

Hoe kindvriendelijk wil je het hebben?

Familie Honcoop, 2-11-2012

Wij zijn hier twee weken geweest en hebben buiten het prachtige weer echt helemaal genoten van deze super camping. Je mag zelf weten wanneer je wilt komen voor een huur tent is dat toch echt bijzonder je zit dus niet vast aan zaterdag tot zaterdag wat een genot is voor de reis ernaar toe.

De plekken zijn zeer ruim en er is nog genoeg ruimte over op de camping om te wandelen en je rust te pakken als je wilt. De familie is heel gastvrij en echt geen enkele vraag wordt met nee dat gaat echt niet beantwoord. Wat betekent dat ze met elkaar keihard werken voor de gasten.

Leuke activiteiten voor kinderen t/m 12 jaar zeker de moeite waard. Het zwemmeertje is ideaal en ook de eet mogelijkheden zijn zeker een aanrader. Als je hier geen Pizza hebt gemaakt heb je niet echt meegedaan op deze camping.

Je kan genoeg contact krijgen met andere gasten maar als je dat niet wilt is dat niet raar. Je kan dus helemaal jezelf zijn hier. En dat wil toch iedereen op vakantie.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

prachtige avontuurlijke camping rond oud boerenerf

David Efde, 30-7-2012

Wij waren aangenaam verrast door de authentieke sfeer op de camping, gelegen op een bosrijke helling in Bourgondie. Plekken zijn zeer ruim bemeten en hebben allemaal een mooi uitzicht. Het is echt een camping voor rustzoekers en doordat er voor kinderen (tot 10 jaar) veel te doen is op en rond het oude boerenerf, krijg je zelf nog meer rust. Sanitair, speelhonk en rommelzolder zijn mooi verwerkt in de oude boerenschuur. Familie Hoekstra die camping beheert kookt om de 2 dagen. Je kunt je mengen onder de andere campinggasten maar niks hoeft.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

Fijne camping voor de kinderen

Jasper, 18-12-2011

Leuke camping, lekker wandelen, veel aktiviteiten, top eigenaren.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

Idyllische ligging en 100% voor kinderen

Ronny, 7-8-2011

Prachtig gelegen camping met ruime plekken. Onze gehuurde katoenen pyramide-tent was compleet ingericht met koelkast en elektriciteit.

De eigenaren zijn zeer ontspannen en behulpzaam en hun kinderen uitstekende entertainers. De broodbezorgdienst vond ik top: brood werd tot in de tent afgeleverd! (Kelvin bedankt!)

Als je van strak georganiseerde campings houdt waarin weinig ruimte overblijft voor spontaniteit, kun je beter verder trekken. Maar als je van ongedwongenheid, niet al te veel opsmuk en gezellige laidback mentaliteit houdt, dan zit je goed.

Voor kinderen is erg veel te doen: ze kunnen hun energie kwijt in de speelschuur, hooizolder, in de speelvijver, of gewoon lekker buiten.

Aandachtspunt: helaas vonden wij persoonlijk, bijna alléén maar Nederlandse gasten. De weinige andere gasten gingen snel weer weg. Weinig diversiteit en daardoor het gevoel dat je nog met 1 been in NL bent. Om iets van de Franse sfeer te proeven moest je fysiek weg van de camping. Jammer!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

Helemaal goed

Anita, 5-8-2011

Wij zijn 10 dagen op deze camping geweest en het was helemaal goed. Voor de kinderen was er van alles te doen en te ontdekken. Van hooischuur tot natuurlijk het zwemmeertje. Wij hebben vooral genoten van de ruime plekken en het mooie uitzicht en de wandelroutes vanaf de camping.

Het is allemaal niet zo strak georganiseerd en spiksplinternieuw maar dat maakt het voor ons jou juist de ideale camping. Leuk gezin dat er alles aan doet om je een leuke vakantie te bezorgen.

We gaan in principe niet terug naar dezelfde camping, maar voor deze camping zou ik een uitzondering maken.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

Geweldig uitzicht

Gezin, 23-7-2011

Een geweldige camping waar je gezamenlijk heerlijk kan eten. Jammer dat het sanitair vreselijk verouderd is.
Gereisd met jonge kinderen in januari 2011

geweldige camping, alles voor kids van 0-12!

Bart & Suzanne, 16-9-2010

Wat hebben wij een geweldige tijd gehad op deze camping! Er is alles aanwezig om het voor kinderen van 0 tot 12 naar hun zin te hebben. Heel veel speelgoed, trampoline, zwemmeren, tractors. dieren, kuntselactiviteiten, spelletjes, gymmatten, glijbaan etc etc.

Het gezin wat de camping runt is ontzettend betrokken, maakt er ieder met eigen kwaliteiten een geweldige tijd van voor de gasten. Sam heeft het nu, ruim een maand later nog over Kelvin!

En wij waren blij dat er gekookt werd 3x in de week, heerlijk gegeten en geborreld!

We gaan zeker nog eens terug! We zijn onder de indruk!

Heerlijk ook, het boederijleven, en back to basic, vies worden, maar vooral genieten...

Prima ingerichte tenten, en schitterend uitzicht!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2010

helemaal tevreden

machteld akerboom, 3-8-2010

Wij, gezin met kinderen van 2 en 5 hebben een hele goede vakantie gehad.

Toen wij aankwamen vroeg Kelvin(zoon van eigenaren) "Zijn jullie de fam. Akerboom?" waarop wij met ja beantwoorden. Hierna keek Kelvin naar onze zoon en zei "Dan ben jij Midas!" Deze manier van met gasten omgaan is kenmerkend voor de fam. Hoekstra, die de camping met alle gezinsleden runt.

Onze huurtent stond boven op de berg, dus we hebben tijens de vakantie wat conditie opgebouwd. Aan het einde van de vakantie werd een slipperrace geintroduceerd, op slippers en wie het eerst boven is, erg leuk.

verder : eenvoud, kinderen op nr 1, zwemmeertje,je kunt eigen sanitair huren!, eigen pizza bakken, gymtoestellen in grote schuur, iedere ochtend vers brood dat bij je tent gebracht wordt, iedere dag knutselen, iedere avond iets leuks, volleybal, kampuur, in de aanhanger achter de tractor, karaoke, wk voetbal kijken, of iets op verzoek. Veel mooie mensen ontmoet en heerlijk geborreld en genoten.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

een plek om terug te komen

Jan en Marja, 3-8-2010

Prachtige ruime plaatsen, mooi uitzicht en gastvrije familie, ieder lid is druk doende om je een een zo fijn mogelijke vakantie te bezorgen. In plaats van 3 a 4 dagen te blijven zijn het er 14 meer geworden. Het was echt genieten.
Gereisd met partner in juli 2010

wij vonden in 2010 het een paradijsje

pa van bent en fin, 31-7-2010

Moeiteloos verpozen voor jong & ouder, sociaal of in afzondering. Zeer fraaie plek zonder gelikt te worden. Onze enige suggestie: een plekje toevoegen waar je koffie verkeerd kunt krijgen met iets te eten.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Forêt du Morvan in Larochemillay, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Forêt du Morvan zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping La Forêt du Morvan scoort een 8.72 uit 10 op basis van 77 reviews.