8,7

Uitstekend

68 reviews over Camping La Forêt du Morvan in het Nederlands

Nog nooit zo welkom gevoeld op een camping!

Paul, 11-8-2014

Deze prachtig gelegen camping wordt gerund door een zeer betrokken familie. Een feest om hier te verblijven. Zwemmeertje is heerlijk. Er wordt tweemaal per week gekookt. Een aanrader.
Gereisd familie in juli 2014

Fantastische camping voor jonge gezinnen

Leonie, 10-8-2014

We hebben een heerlijke week gehad bij familie Hoekstra op de camping. Schitterende grote plaatsen met prachtig uitzicht. De kinderen hebben het super naar hun zin in de speelschuur, op de hooizolder en bij het meertje. Leuke ongedwongen activiteiten en heerlijke maaltijden gemaakt door Joke. Een echte aanrader voor jonge gezinnen.
Gereisd familie in juli 2014

Supercamping

Kirsten, 14-9-2013

Wij kwamen aanwaaien, en wat 2 nachten zouden zijn, werden er 10. Onze kinderen (10, 12 en 14) vermaakten zich kostelijk, terwijl wij ouders heerlijk konden relaxen of een wandeling in de prachtige omgeving konden maken. Eigenaren zijn bijzonder vriendelijk en hulpvaardig, zorgen voor veel vertier voor jong en oud, waar niemand verplicht aan mee hoeft te doen. Plekken zijn groot en hebben veel privacy, alleen was het gleoiend heet in de brandende zon op de berghelling. Wij gaan nooit 2 keer naar dezelfde camping, maar de kinderen willen perse volgend jaar terug!

Suuuperkindvriendelijk

Annebelle, 27-8-2013

De camping ligt op een heuvel en heeft ruime, vrijliggende plaatsen. Het beheerdersechtpaar Jan en Joke, is uit bijzonder hout gesneden: geduldig, vriendelijk, relaxed, behulpzaam en meedenkend als er eventuele probleempjes opgelost moeten worden. Ook hun kinderen Marije en Kelvin doen hieraan mee en hoe!

Op de camping voelen kinderen zich meer dan welkom, er is dan ook van alles aanwezig: kippen met kuikentjes, konijnen, geiten, speeltractortjes, klimtoestellen (overdekt in de kapschuur!), een hooizolder, je kunt het zo gek niet bedenken!

Kelvin en Marije organiseren allerlei activiteiten zoals potje voetballen, knutselen, volleybal, een ritje op de kar achter de tractor, waterspelletjes, kampvuur, er kwam zelfs een keer een man met paard en wagen, zodat de kinderen een rondje mee konden rijden! Het leuke is: niks is verplicht, je wordt volkomen vrij gelaten om ergens aan mee te doen. Het meertje is natuurlijk een topper: met glijbaan en 2 surfplanken zie je de kids niet meer terug!

Prima

fam Bleijenberg, 24-8-2013

We sluiten ons aan bij de vloed aan positieve reacties: een prachtige en heerlijke plek. Het ligt afgelegen, voor wie een supermarkt disco of snelweg om de hoek verwacht. Voor rust, groen en een kinderplezier is het ideaal. Jan en Joke zijn flexibel en denken uitgebreid met je mee, of het nu gaat om faciliteiten, pannekoekbeleg of uitstapjes: à la prochaine!
Gereisd familie in januari 2013

Geweldige camping voor kinderen

M. De vries, 11-8-2013

Een leuke camping. Ruime plaatsen. Sanitair een prima opzet allemaal kleine badkamertjes met douche, wc en wastafel. Je kunt ook prive badkamertje huren. Omdat het een dunbevolkt gebied is beschikt de camping over een bron. Niet te lang douchen dus. Maar verkoeling genoeg in de natuurzwemvijver. Gegarandeerd schoonwater. Met een glijbaan, surfplanken om op te dobberen. Wel een waterslangetje, kikkers en salamanders maar dat is juist leuk. Heerlijk gegeten! Je kunt 3x per week aanschuiven, de kwaliteit van het eten is geweldig! We hebben een heerlijke week gehad
Gereisd familie in augustus 2013

Leuke camping maar jammer van het meertje.

Fam. met jonge kinderen, 4-8-2013

We hadden het heerlijk hier. De kinderen konden heerlijk op het erf spelen en de plekken zijn zeer ruim. Wel vonden we het zwemmeertje erg tegenvallen. Erg klein en bloedzuigers en slangetjes zorgden ervoor dat onze kinderen het water niet in wilden. Voor ons dus niet een geschikte camping.
Gereisd familie in juli 2013

leuke camping, kwaliteit huurtent minder goed

Susanne, 1-8-2013

Op zich is la Foret een leuke mini camping, met meer dan genoeg te doen voor de kinderen (speelschuur, 'gym lokaal, speelgoed, zwemmeertje etc. etc. Echter hadden wij een huurtent die toch wat tegen viel. De tent was erg oud en het doek was al meerdere keren met tape dichtgenaaid, ook waren er bij aankomst al zó'n 7 haring touwtjes geknapt. Dit wel gemeld, maar er is niks mee gedaan. Wat voor ons een reden was om 2 dagen eerder weg te gaan, is dat de tent vol in de zon stond met geen enkel plekje schaduw! aangezien we nog een baby en 2 andere kleine kindjes hebben, was dit niet heel erg fijn. Toen we vroegen om een extra parasol, kregen we wel een iets grotere, maar de kleine moest weer ingeleverd worden. Jammer, met een extra voorluifel of schaduwdoek was het een perfect plekje met fantastisch uitzicht. Wellicht dat dit als tip meegenomen kan worden.
Gereisd familie in juli 2013

Waren alle campings maar zo leuk...

Jeroen, 31-7-2013

De Hoekstras hebben een heel bijzondere en relaxte plek gecreëerd. Hele grote plekken met veel privacy, veel te doen voor kinderen (zwemmeertje, speelschuur, bibliotheekje, elke dag knutselen en andere activiteiten) en een heel leuke sfeer. Bij uitstek een camping voor families met kleinere kinderen. Geen poeha, wel authentiek en puur.

Zeer kindvriendelijk

Bernadette, 30-7-2013

Ik sluit mij aan bij onderstaande toelichtingen. Hele bijzondere week gehad.

Zwembeekje met salamanders/kinderactiviteiten/ de eigenaren/ de speelschuren/ pizzabakken; prachtig!

Gereisd familie in juli 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Forêt du Morvan in Larochemillay, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Forêt du Morvan zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping La Forêt du Morvan scoort een 8.69 uit 10 op basis van 74 reviews.