Camping La Forêt du Morvan

Camping La Forêt du Morvan
La Forêt du Morvan
8,7

71 reviews over Camping La Forêt du Morvan in het Nederlands

Kinderparadijs (ook leuk voor ouders!)

Lian, 24-8-2014

Pluspunten:

- hartelijke familie met hart voor hun camping

- leuke activiteiten en speelgoed voor kinderen

- loslopende kippen, konijnen en hond

- verse broodjes tot aan je tent gebracht

- zwemmeertje waar kinderen salamanders kunnen vangen

- elke dag knutselen

- te gekke kinderdisco mét polonaise

- fijn sanitair (badkamers waar je met je hele gezin in kunt)

- campingwinkeltje met verse eieren, ijsjes, wijn uit de buurt

- grote stad (Autun) op half uur rijden

Minpunten:

- geen (ja het weer, maar dat heeft weinig met de camping te maken)

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

Leukste camping waar we ooit waren!

Anja, Roelien, Jans en Joris, 21-8-2014

Wat een heerlijk plek en wat een aardige en gastvrije familie.

Wij hebben genoten! Wij (de ouders) houden niet echt van kamperen (in een tent), dus als er volgend jaar een pipowagen staat om te huren, geven wij een 10! ;-) Voor de sfeer gingen we toch naar een camping en hebben we de tent gehuurd. Deze was trouwens erg comfortabel en zeer compleet ingericht. (we hadden onszelf niet goed genoeg voorbereid op koude nachten) Luxe-zoekers kunnen deze camping beter voorbij rijden. Als je houdt van `back to basic`, een relaxte sfeer, en vermaak op de hooizolder etc dan ben je bij `foret du morvan`aan het goede adres.

Onze kinderen van 6 en 10 hebben zich enorm vermaakt. Pizza`s bakken en activiteiten waar kinderen van alle leeftijden aan mee kunnen doen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

Mooie plekken

Hpropitius , 16-8-2014

De camping ligt fantastisch en de plekken zijn heerlijk ( uitzicht, groen). De kinderen vermaakte zich opperbest. Er wordt op kleine schaal van alles georganiseerd (broodjes op stok boven het vuur, ritjes op de tractor, zeskamp) waar je altijd bij mag/kan aanschuiven. Erg kindvriendelijk.
Gereisd met jonge kinderen in januari 2014

Nog nooit zo welkom gevoeld op een camping!

Paul, 11-8-2014

Deze prachtig gelegen camping wordt gerund door een zeer betrokken familie. Een feest om hier te verblijven. Zwemmeertje is heerlijk. Er wordt tweemaal per week gekookt. Een aanrader.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

Fantastische camping voor jonge gezinnen

Leonie, 10-8-2014

We hebben een heerlijke week gehad bij familie Hoekstra op de camping. Schitterende grote plaatsen met prachtig uitzicht. De kinderen hebben het super naar hun zin in de speelschuur, op de hooizolder en bij het meertje. Leuke ongedwongen activiteiten en heerlijke maaltijden gemaakt door Joke. Een echte aanrader voor jonge gezinnen.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

Supercamping

Kirsten, 14-9-2013

Wij kwamen aanwaaien, en wat 2 nachten zouden zijn, werden er 10. Onze kinderen (10, 12 en 14) vermaakten zich kostelijk, terwijl wij ouders heerlijk konden relaxen of een wandeling in de prachtige omgeving konden maken. Eigenaren zijn bijzonder vriendelijk en hulpvaardig, zorgen voor veel vertier voor jong en oud, waar niemand verplicht aan mee hoeft te doen. Plekken zijn groot en hebben veel privacy, alleen was het gleoiend heet in de brandende zon op de berghelling. Wij gaan nooit 2 keer naar dezelfde camping, maar de kinderen willen perse volgend jaar terug!
Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

Suuuperkindvriendelijk

Annebelle, 27-8-2013

De camping ligt op een heuvel en heeft ruime, vrijliggende plaatsen. Het beheerdersechtpaar Jan en Joke, is uit bijzonder hout gesneden: geduldig, vriendelijk, relaxed, behulpzaam en meedenkend als er eventuele probleempjes opgelost moeten worden. Ook hun kinderen Marije en Kelvin doen hieraan mee en hoe!

Op de camping voelen kinderen zich meer dan welkom, er is dan ook van alles aanwezig: kippen met kuikentjes, konijnen, geiten, speeltractortjes, klimtoestellen (overdekt in de kapschuur!), een hooizolder, je kunt het zo gek niet bedenken!

Kelvin en Marije organiseren allerlei activiteiten zoals potje voetballen, knutselen, volleybal, een ritje op de kar achter de tractor, waterspelletjes, kampvuur, er kwam zelfs een keer een man met paard en wagen, zodat de kinderen een rondje mee konden rijden! Het leuke is: niks is verplicht, je wordt volkomen vrij gelaten om ergens aan mee te doen. Het meertje is natuurlijk een topper: met glijbaan en 2 surfplanken zie je de kids niet meer terug!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

Prima

fam Bleijenberg, 24-8-2013

We sluiten ons aan bij de vloed aan positieve reacties: een prachtige en heerlijke plek. Het ligt afgelegen, voor wie een supermarkt disco of snelweg om de hoek verwacht. Voor rust, groen en een kinderplezier is het ideaal. Jan en Joke zijn flexibel en denken uitgebreid met je mee, of het nu gaat om faciliteiten, pannekoekbeleg of uitstapjes: à la prochaine!
Gereisd met jonge kinderen in januari 2013

Geweldige camping voor kinderen

M. De vries, 11-8-2013

Een leuke camping. Ruime plaatsen. Sanitair een prima opzet allemaal kleine badkamertjes met douche, wc en wastafel. Je kunt ook prive badkamertje huren. Omdat het een dunbevolkt gebied is beschikt de camping over een bron. Niet te lang douchen dus. Maar verkoeling genoeg in de natuurzwemvijver. Gegarandeerd schoonwater. Met een glijbaan, surfplanken om op te dobberen. Wel een waterslangetje, kikkers en salamanders maar dat is juist leuk. Heerlijk gegeten! Je kunt 3x per week aanschuiven, de kwaliteit van het eten is geweldig! We hebben een heerlijke week gehad
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2013

Leuke camping maar jammer van het meertje.

Fam. met jonge kinderen, 4-8-2013

We hadden het heerlijk hier. De kinderen konden heerlijk op het erf spelen en de plekken zijn zeer ruim. Wel vonden we het zwemmeertje erg tegenvallen. Erg klein en bloedzuigers en slangetjes zorgden ervoor dat onze kinderen het water niet in wilden. Voor ons dus niet een geschikte camping.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Forêt du Morvan in Larochemillay, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Forêt du Morvan zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping La Forêt du Morvan scoort een 8.72 uit 10 op basis van 77 reviews.