Camping La Forêt du Morvan

8,7

71 reviews over Camping La Forêt du Morvan in het Nederlands

Jammer

Sterre, 25-8-2015

Wij zijn afgegaan op de foto's en reviews op zoover. Zoals gezegd de fam. Hoekstra doet zijn best om het naar je zin te maken. wij hadden een plek met super uitzicht. Helaas waren er wat zaken die tegen vielen. Het sanitair was niet echt schoon en vertoonde veel mankementen. wc pot welke los zit, douche gordijnen die niet goed vast zitten etc.etc Het idee van water uit een bron gebruiken voor de douche is een mooie en schone gedachte. Echter bleek door hitte er niet genoeg water te zijn. resultaat 1 dag niet kunnen douchen. en dat met 32 graden...

Verder is alles er er wel op gemaakt op de kinderen te vermaken. (zeer beperkte animatie) Helaas, misschien beroepsdeformatie, maar qua kinderveiligheid laat het zeer te wensen over. Zoals Rob Geus zou zeggen, Daar worden wij NIET vrolijk van." Het concept van de camping is zeker een goede gedachte maar niet de onze.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

pareltje

jantina, 14-8-2015

Enorm genoten op deze bijzondere plek. Kamperen met de Franse slagen.

Een aanrader

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

Mooie, kindvriendelijke en gemoedelijke camping.

Familie van der Hulle, 27-7-2015

De camping ligt in een prachtig gebied en veel plaatsen hebben een wijds uitzicht over een groen dal. In de omgeving is niet bijzonder veel te doen, maar dat maakt dat het erg rustig is. Voor kleine kinderen tot 12 jaar is van alles te beleven op de camping. Een leuke speelschuur, elke ochtend knutselen en activiteiten 's middags en/of 's avonds, maken dat de kinderen zich geen moment kunnen vervelen. De familie Hoekstra werkt hard om het iedereen naar de zin te maken en dat lukt ze ook. Het zwemmeertje is gevuld met bronwater, zorgt voor goede verkoeling bij warm weer en er kan goed in gespeeld worden. We hebben er een hele leuke tijd gehad!
Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Heerlijk voor de kinderen

jmeulman, 24-7-2015

Heerlijk 'rommelige' camping waar kinderen zich volledig thuis voelen en de hele dag computerloos kunnen ravotten. 's Morgens knutselen, spelen op de hooizolder, zwemmen in de vijver, 's avonds spelletjes: een paradijs voor kids. Ruime plaatsen en een paar keer per week is er de mogelijkheid om te eten. Iets te duur weliswaar maar dat gun je de eigenaren die het vuur uit hun sloffen lopen om het hun gasten naar de zin te maken van harte. Het prive-sanitair is een vondst, net zoals de hele camping eenvoudig maar slim is opgezet. Aanrader!
Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

geweldige plek

I. van der Aart, 9-7-2015

De plek is geweldig, genoeg schaduw voor de tenten, prachtig uitzicht, creatieve beheerders die leuke voorzieningen verzinnen, rustige omgeving, veel te doen voor kinderen. Top!
Gereisd met partner in juni 2015

Meest fantastische vakantie ooit

Evelien, 12-6-2015

WIj hebben enorm genoten van alles. Er is genoeg te doen op de camping voor de kleintjes. Het mee eten twee keer per week is heerlijk en het pizza bakken was de hit van de vakantie.

We hebben het heerlijk gehad en volgend jaar gaan we er weer heen!

heerlijke plek

Hagenaar, 28-4-2015

We stonden zomer 2014 voor de tweede maal op la foret. Onder aan de heuvel met werkelijk prachtig uitzicht. Leuke camping met zeer behulpzame eigenaren. Erg fijn, zeker toen de auto stuk ging.

Goede combinatie van rust en kindervertier. Aanrader, ook met iets oudere kinderen.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2014

Hele charmante kindvriendelijke camping!!

Femke Breukels, 29-8-2014

We hebben een ontzettend leuke week gehad op La Foret du Morvan. Geweldig gastvrije eigenaren! Voor de campingfaciliteiten is gebruik gemaakt van de oude boerderijgebouwen, wat een hele pittoreske sfeer geeft. Onze kinderen vermaakten zich uitstekend bij het meertje, op de speeltoestellen, op de hooizolder, met de skelters en natuurlijk ook met de konijnen. Ook de animatie viel in de smaak. Aanrader is de wekelijkse pizza avond, waarbij kinderen en ouders zelf pizza's maken die gebakken worden in de authentieke houtoven. De kakelverse eieren van de eigen kippen die de kinderen zelf mochten rapen, de broodbestelling die 's ochtends aan je tent hing, de table d' hote waarbij alle campinggasten aan konden schuiven, het verjaardagscadeau dat onze zoon namens de camping kreeg:allemaal ontzettend leuk!! De camping is overigens wel met name gericht op kleine kinderen: onze zoon van 10 behoorde tot de oudere kinderen.

Geweldig

elseeuw, 25-8-2014

Zeer behulpzame en vriendelijke eigenaren & prachtige, ruime plekken, met heerlijk uitzicht: we komen hier graag.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2014

Fantastische lcamping voor gezinnen met kinderen

Fam. Loman, 25-8-2014

De camping ligt In de mooie omgeving van het nationaal park du Morvan.

Wij hebben enorm genoten van de gastvrijheid van Jan en Joke (camping eigenaren). Ook bij wat minder weer zijn de ingerichte speelschuren die bij de camping staan een super uitkomst.

Het sanitair wordt momenteel opgeknapt maar voldeed nu al zeer goed.

Al met al een super vakantie gehad.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Forêt du Morvan in Larochemillay, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Forêt du Morvan zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping La Forêt du Morvan scoort een 8.72 uit 10 op basis van 77 reviews.