8,7

Uitstekend

68 reviews over Camping La Forêt du Morvan in het Nederlands

Heerlijk voor de kinderen

jmeulman, 24-7-2015

Heerlijk 'rommelige' camping waar kinderen zich volledig thuis voelen en de hele dag computerloos kunnen ravotten. 's Morgens knutselen, spelen op de hooizolder, zwemmen in de vijver, 's avonds spelletjes: een paradijs voor kids. Ruime plaatsen en een paar keer per week is er de mogelijkheid om te eten. Iets te duur weliswaar maar dat gun je de eigenaren die het vuur uit hun sloffen lopen om het hun gasten naar de zin te maken van harte. Het prive-sanitair is een vondst, net zoals de hele camping eenvoudig maar slim is opgezet. Aanrader!
Gereisd familie in juli 2015

geweldige plek

I. van der Aart, 9-7-2015

De plek is geweldig, genoeg schaduw voor de tenten, prachtig uitzicht, creatieve beheerders die leuke voorzieningen verzinnen, rustige omgeving, veel te doen voor kinderen. Top!
Gereisd met partner in juni 2015

Meest fantastische vakantie ooit

Evelien, 12-6-2015

WIj hebben enorm genoten van alles. Er is genoeg te doen op de camping voor de kleintjes. Het mee eten twee keer per week is heerlijk en het pizza bakken was de hit van de vakantie.

We hebben het heerlijk gehad en volgend jaar gaan we er weer heen!

heerlijke plek

Hagenaar, 28-4-2015

We stonden zomer 2014 voor de tweede maal op la foret. Onder aan de heuvel met werkelijk prachtig uitzicht. Leuke camping met zeer behulpzame eigenaren. Erg fijn, zeker toen de auto stuk ging.

Goede combinatie van rust en kindervertier. Aanrader, ook met iets oudere kinderen.

Gereisd familie in januari 2014

Hele charmante kindvriendelijke camping!!

Femke Breukels, 29-8-2014

We hebben een ontzettend leuke week gehad op La Foret du Morvan. Geweldig gastvrije eigenaren! Voor de campingfaciliteiten is gebruik gemaakt van de oude boerderijgebouwen, wat een hele pittoreske sfeer geeft. Onze kinderen vermaakten zich uitstekend bij het meertje, op de speeltoestellen, op de hooizolder, met de skelters en natuurlijk ook met de konijnen. Ook de animatie viel in de smaak. Aanrader is de wekelijkse pizza avond, waarbij kinderen en ouders zelf pizza's maken die gebakken worden in de authentieke houtoven. De kakelverse eieren van de eigen kippen die de kinderen zelf mochten rapen, de broodbestelling die 's ochtends aan je tent hing, de table d' hote waarbij alle campinggasten aan konden schuiven, het verjaardagscadeau dat onze zoon namens de camping kreeg:allemaal ontzettend leuk!! De camping is overigens wel met name gericht op kleine kinderen: onze zoon van 10 behoorde tot de oudere kinderen.

Geweldig

elseeuw, 25-8-2014

Zeer behulpzame en vriendelijke eigenaren & prachtige, ruime plekken, met heerlijk uitzicht: we komen hier graag.
Gereisd familie in augustus 2014

Fantastische lcamping voor gezinnen met kinderen

Fam. Loman, 25-8-2014

De camping ligt In de mooie omgeving van het nationaal park du Morvan.

Wij hebben enorm genoten van de gastvrijheid van Jan en Joke (camping eigenaren). Ook bij wat minder weer zijn de ingerichte speelschuren die bij de camping staan een super uitkomst.

Het sanitair wordt momenteel opgeknapt maar voldeed nu al zeer goed.

Al met al een super vakantie gehad.

Gereisd familie in augustus 2014

Kinderparadijs (ook leuk voor ouders!)

Lian, 24-8-2014

Pluspunten:

- hartelijke familie met hart voor hun camping

- leuke activiteiten en speelgoed voor kinderen

- loslopende kippen, konijnen en hond

- verse broodjes tot aan je tent gebracht

- zwemmeertje waar kinderen salamanders kunnen vangen

- elke dag knutselen

- te gekke kinderdisco mét polonaise

- fijn sanitair (badkamers waar je met je hele gezin in kunt)

- campingwinkeltje met verse eieren, ijsjes, wijn uit de buurt

- grote stad (Autun) op half uur rijden

Minpunten:

- geen (ja het weer, maar dat heeft weinig met de camping te maken)

Gereisd familie in augustus 2014

Leukste camping waar we ooit waren!

Anja, Roelien, Jans en Joris, 21-8-2014

Wat een heerlijk plek en wat een aardige en gastvrije familie.

Wij hebben genoten! Wij (de ouders) houden niet echt van kamperen (in een tent), dus als er volgend jaar een pipowagen staat om te huren, geven wij een 10! ;-) Voor de sfeer gingen we toch naar een camping en hebben we de tent gehuurd. Deze was trouwens erg comfortabel en zeer compleet ingericht. (we hadden onszelf niet goed genoeg voorbereid op koude nachten) Luxe-zoekers kunnen deze camping beter voorbij rijden. Als je houdt van `back to basic`, een relaxte sfeer, en vermaak op de hooizolder etc dan ben je bij `foret du morvan`aan het goede adres.

Onze kinderen van 6 en 10 hebben zich enorm vermaakt. Pizza`s bakken en activiteiten waar kinderen van alle leeftijden aan mee kunnen doen.

Mooie plekken

Hpropitius , 16-8-2014

De camping ligt fantastisch en de plekken zijn heerlijk ( uitzicht, groen). De kinderen vermaakte zich opperbest. Er wordt op kleine schaal van alles georganiseerd (broodjes op stok boven het vuur, ritjes op de tractor, zeskamp) waar je altijd bij mag/kan aanschuiven. Erg kindvriendelijk.
Gereisd familie in januari 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Forêt du Morvan in Larochemillay, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Forêt du Morvan zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping La Forêt du Morvan scoort een 8.69 uit 10 op basis van 74 reviews.