Camping La Forêt du Morvan

8,7

71 reviews over Camping La Forêt du Morvan in het Nederlands

Heerlijke natuurcamping gaaf voor kids ook 11+

Fam. Swinkels, 18-9-2017

Super vriendelijke Nederlandse familie die er alles aan doet om op deze prachtige natuurcamping het voor iedereen naar zijn/ haar zin te maken. Geen suffe clown animatie maar per dag afgestemd op de kinderen en hun leeftijd. Iedere ochtend weer en verrassing wat er die middag en avond voor ze gedaan wordt. Daarnaast heerlijk zwemmen in hun prachtige verzorgde meertje met volop speelgoed. Kampeerplekken zijn groot tot zeer groot en heel vrij gelegen met de meeste prachtige uitzicht. Sanitair is groot en keurig, uiteraard hoort bij een boerderij ook een spinnenragje! Kippen, konijnen, ezels, bibliotheek, speelschuur met veel speelgoed enz.. Erg gezellig en echt een aanrader voor gezinnen met kinderen van diverse leeftijden en ouders die ook veel rust willen!

Veel dank aan de gehele Fam. Hoekstra!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Rusiek kamperen, ongedwongen sfeer mooie omgeving.

Fam Los, 11-9-2017

Camping heeft grote plaatsen veel privacy ligt mooie tegen een helling aan. Mooie omgeving vriendelijke eigenaren, je kunt er geweldig lekker mee eten.
Gereisd met partner in juli 2017

In Vakantie top-3 van afgelopen 20 jaar

Rapirossi, 10-9-2017

Wat een ontzettend gave vakantie hebben we hier gehad. Onze 2 jongste (5 en 9) waren we al vrij snel kwijt aan vriendjes en vriendinnetjes. Onze oudste (12) was een ander verhaal, daar leek geen doelgroep voor te zijn. Tot op dag 3; het Connect hok voor 12+ werd geopend. Een geniaal project wat was ontworpen door 12+ en uitgevoerd (met uitzondering van de betonnen vloer). Ook onze 12+ heeft de tijd van haar leven gehad. Wat een heerlijk kneuterige, maar oh zo gezellige animatie. Disco, weerwolven, knutselen, volleybal, kampvuur, allemaal even gezellig. En volop ruimte voor kinderen om de familie een handje te helpen of zelf ideeën in te brengen. Pizza avond: heerlijk! En ook een aantal inspirerende mensen aan de eettafel ontmoet tijdens de gezamenlijke restaurantavonden. Wat kan ik nog meer zeggen? Ga dit ervaren! Liefs van de familie Rapirossi!
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Fantastische camping!

Nienke, 18-8-2017

Een heerlijke plek! Erg ruime en rustige plekken. Voor kinderen wordt veel georganiseerd: knutselen, rondritten met de tractor, stokken zoeken om broodjes te bakken boven het vuur. Geen scheuwerig entertainment, maar leuke en creatieve activiteiten. Er is veel ruimte om te spelen en te ontdekken: een speelschuur met gymtoestellen, trekkers, fietsjes, schommels en noem maar op, een zwemmeertje, een hooizolder, geweldig.

Daarnaast zijn de gezamenlijke eet-avonden en pizzabakken echte aanraders.

Wij hebben genoten en onze dochters ook.

Gezelligheid, ontspannen en supergastvrij

Anneke, 2-8-2017

Ruime plekken voor de tenten, zowel verhuur als eigen tent. Onze jongens (7 en 9) hebben genoten van het zwemmeertje, trampoline, speelgoedauto's, hooischuur en niet te vergeten de lieve dieren. We vonden het privesanitair heel prettig. De sfeer onder de gasten is relaxed, de familie Hoekstra staat altijd klaar om te helpen en organiseren dagelijks iets leuks. Het gezamenlijk eten ( 2 x per week) en de pizza-avond (1x per week) zijn absolute aanraders!

Leuk maar eigenaardig

Wim, 25-7-2017

Leuk voor kinderen. Ongedwongen sfeer. Beetje rommelig.
Gereisd met oudere kinderen in januari 2017

Geweldig

Marieke, 25-7-2017

Een prachtig gelegen camping. Ruime plekken met veel privacy. Er is een gezellige, relaxte ambiance. Veel te doen en te zien, activiteiten zijn laagdrempelig voor zowel kleine als grote kinderen. Ook voor mensen die aan minder reuring behoefte hebben een prima stek.

Hartverwarmende plek

Monique en Onno, 24-7-2017

Gastvrijheid met een grote G, Vriendelijkheid met een grote V en natuur. Pizza's uit zelfgestookte oven, met velen aan lange tafels, wat een gezelligheid en wat een genot zo met velen op een camping te kunnen zijn in alle rust en privacy.

Met veel dank aan Jan, Joke, Kelvin en Marije!

Gereisd met partner in juli 2017

Paradijs op Aarde

Fam P.Nijhuis - Raalte, 13-9-2016

Prachtige plek, goede accomodatie, lieve mensen.
Gereisd met partner in juni 2016

Aangename familiecamping in de prachtige Morvan

Martine, 28-8-2016

Hele fijne camping in rustige omgeving. Ontzettend aardige familie die de camping runt. De sfeer is prettig en ontspannen. De kapschuur en de gebouwen er omheen zijn gezellig, wel wat rommelig. Sanitair is prima, alleen zou het afwassen wat mij betreft in een andere ruimte mogen dan de WC's en douches. Het was wat krap daar.

De kinderen kunnen enorm goed spelen op het hele terrein. Het knutselen 's ochtends was erg geliefd en de andere activiteiten ook. Verkoeling in het zwemmeertje is heerlijk!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Forêt du Morvan in Larochemillay, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Forêt du Morvan zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping La Forêt du Morvan scoort een 8.72 uit 10 op basis van 77 reviews.