Hotel Domaine les Escargots ****

8,8

52 reviews over Hotel Domaine les Escargots in het Nederlands

Prachtige B&B met top gastvrijheid

Erik & Ineke, 2-7-2017

Mooie locatie, klein opgezet en ademt sfeer. Zwembad is ook heerlijk.

De gastvrijheid van Lieke en Philippe is echt top! Tips voor omgeving krijg je genoeg. Echte aanrader is om bij ze te eten, aangezien de kookkunsten van Philippe top zijn.

Omgeving is daarnaast erg mooi. Op loopafstand kleine supermarkt.

Wij zouden er zo weer naartoe gaan!

Gereisd met partner in juni 2017

Een mooi gelegen en nette accomodatie.

Frank en Jeanet, 23-6-2017

Domaine les Escargots is een met smaak ingerichte chambre d'hotes. De kamers zijn keurig afgewerkt, ingericht en schoon. In de mooi aangelegde tuin en het zwembad is het aangenaam toeven. Lieke is een prima gastvrouw die probeert om het de gasten naar de zin te maken. En aan Philippe kun je het gastronomische deel wel over laten. Hij kan echt heel lekker koken! Vanuit de Domaine zijn alle bezienswaardigheden in de Morvan prima bereikbaar. Wij hebben ons een paar dagen uitstekend vermaakt en kunnen Domaine les Escargots aanbevelen.
Gereisd met partner in juni 2017

Heerlijk weekendje weg

Tinus, 27-3-2017

Even weg van de stress en hectiek van het dagelijkse leven. Deze B&B ligt in een mooie rustige omgeving. De kamers zijn sfeervol en ontzettend schoon. Hier kwam ik echt even tot rust. Overdag een beetje rond toeren en wandelen, en savonds een sterrenmaaltijd van Philippe. Dit weekend was heerlijk. Ik kom zeker vaker terug!
Gereisd met partner in maart 2017

Het aards paradijs !

Vermeir Luc en Ost Rita, 25-9-2016

We zochten naar een B&B in de buurt van Dijon-Prenois, waar men ook Nederlands praat èn een zwembad had....en we komen hier terecht...in een "klein" paradijs ! ...een super gezellige en heel mooi gerestaureerde boerderij met een héle grote en feeërieke tuin en een mooi, verzorgd zwembad. Lieke en Philippe zijn echte toffe mensen en hebben alles tot in de puntjes verzorgd : de kamer, het ontbijt, de tuin,... Maar de kers op de taart waren toch de superheerlijke maaltijden die Philippe op tafel toverde alsof het niets was! Ze probeerden ook telkens mee aan te schuiven...zodat dit een leuk familiegevoel gaf. Enfin...wij komen zèker nog terug en gaan ze ook aanraden aan familie en vrienden ! Luc en Rita.
    Gereisd met partner in september 2016

Fantastisch, voor herhaling vatbaar!

Fam. Vermeulen, 19-9-2016

De kamers waren perfect: goede bedden, propere badkamer + wc, een map met extra info en brochures over de omgeving, ... .

Lieke is de ideale gastvrouw. Ze is super vriendelijk en je kan altijd bij haar terecht voor extra info of vragen.

Philippe is de chef-kok ter plaatse, zijn maaltijden waren telkens overheerlijk. Ook bij hem kan je steeds terecht met vragen en hij vertelt zeer graag.

Het domein beschikt verder over onder andere een verwarmd zwembad en zeer grote tuin achterin.

Afstand t.o.v. grotere steden is ideaal.

Wij hebben hier 5 dagen genoten en komen zeker nog eens terug!

Gereisd met vrienden in september 2016

Magnifiek

Els en Ruud, 18-8-2016

Een verrassing. Comfortabel en sfeervol ingericht. Fijn voor overnachting na reisstress. Maar zeker ook voor verblijf van enkele dagen. Zwembad, tuin, omgeving. Hartelijke ontvangst zonder opdringerigheid. Uniek is ook de kans om te genieten van de bijzondere maaltijden bereid door chef-kok Philippe. Geen verplichting, maar zonde als je dit niet doet. Dit was de eerste, zeker niet de laatste keer
    Gereisd met partner in augustus 2016

Smaakvol ingericht, goed verzorgd, uitstekend eten

Paula, 16-8-2016

Vriendelijk gastheer en -vrouw, blijf vooral 's avonds bij hen eten! neem vooral je fiets mee.
    Gereisd met partner in augustus 2016

Prachtige B&B

katrijn, 26-7-2016

Als tussenstop tijdens onze heenreis hebben we met ons gezin (ouders en 2 kinderen) overnacht in deze prachtige B&B. We konden van bij het begin met de eigenares vlot communiceren via mail.

We werden hartelijk ontvangen door Lieke en haar man. De kamer was ruim, leuk ingericht, goede douche, comfortabele bedden, ... uitstekend dus voor een goede nachtrust! s' Avonds konden we nog rondwandelen in de mooie en grote tuin, spelen in het verwarmde zwembad en iets drinken op het rustige terras. Deze B&B is een absolute aanrader voor wie van natuur, rust en gezelligheid houdt!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016
    Lieke., Eigenaar, 28-7-2016
    Beste Katrijn, dank voor jullie reactie. Dit laat onze toekomstige gasten zien dat het jullie goed bevallen is. Jammergenoeg was er voor jullie op de terug reis geen kamer meer beschikbaar.

Puur genieten

De Ghouy-De Smet, 21-7-2016

Wij bezochten deze charmante Chambre d'hôtes toen we op weg waren naar het Zuiden van Frankrijk. Het was zalig om hier een tussenstop te kunnen maken. We genoten van de rust en stilte, konden zwemmen en kregen een fantastische maaltijd 's avonds. Na een super nachtrust kregen we een goed ontbijt en konden we opnieuw de weg opgaan. Dit is zeker een aanrader! Niet enkel voor een snelle stop, maar ook om wat langer te verblijven. Er is een groot aanbod voor de natuurliefhebbers en sportievelingen.
    Gereisd met partner in juli 2016

Heerlijke vakantiebestemming

Cary en Jos, 13-7-2016

Fijne logeerbestemming om de omgeving te verkennen. Mooie kamers met alles functionerend en grote tuin met een zwembad. Behalve ontbijt kun je hier ook uitstekend dineren, want Philippe is een uitstekende kok!
    Gereisd met partner in juli 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Domaine les Escargots bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Domaine les Escargots in Igornay, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Domaine les Escargots zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Domaine les Escargots scoort een 8.79 uit 10 op basis van 66 reviews.