Vakantiehuis L'Anverse de l'Yonne

L'Anverse de l'Yonne

1 review over Vakantiehuis L'Anverse de l'Yonne in het Nederlands

Aanrader!!!

willemien, 24-2-2013

Wij hebben hier begin mei 2012 een week doorgebracht. Het huis is erg mooi gerenoveerd, en van alle gemakken voorzien met heel veel ruimte. Bij slecht weer is er de gezellige woonkamer met een warme kachel (die bij aankomst al brandde!). Buiten is een groot terras met tuinmeubels en ligstoelen en een enorm grasveld (voetballen!). Het huis is heel geschikt voor als opa en oma ook mee gaan, omdat beneden een slaapkamer en badkamer is.

De eigenaar is gastvrij en erg behulpzaam (hij woont aan de overkant dus als er iets is, komt hij meteen).

Bij de minicamping aan de overkant kun je zwemmen (in de zomer) en eten afhalen (wij kregen bij onze bestelde frietjes gratis aardappelpannenkoekjes die de eigenaar voor z'n tafelgasten maakte!).

In de buurt zijn heel veel wandelingen (wel veel bossen). Je moet wel een eindje rijden als je iets wilt bekijken/bezoeken of om boodschappen te doen. Dat vonden wij niet erg. We hebben genoten van de rust en de ruimte!

Gereisd met jonge kinderen in april 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis L'Anverse de l'Yonne in Glux-en-Glenne (Morvan), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis L'Anverse de l'Yonne zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis L'Anverse de l'Yonne scoort een 10 uit 10 op basis van 1 reviews.