Vakantiehuis Fleur de Bourgogne

Vakantiehuis Fleur de Bourgogne
Fleur de Bourgogne

1 review over Vakantiehuis Fleur de Bourgogne in het Nederlands

Fantastische plek om tot rust te komen,

L. Smith, 26-10-2011

Een weekje in de studio van Fleur de Bourgogne, een klein knus huisje met alles erop en eraan. We konden zelf koken, maar we hebben ons heerlijk laten verwennen.

Bij aankomst werden we al hartelijk verwelkomt, met een drankje naar keuze.

S´avonds konden we gelijk aanschuiven, en hebben genoten van een heerlijk Bourgondisch gerecht. Boeuff Bourguignon. Wow, gelijk maar voor de hele week afgesproken. Zo heerlijk en goed verzorgd en een schitterend uitzicht.

Het was ook erg leuk dat er ook avonden waren dat ook andere gasten mee aten aan één grote tafel, en dat was reuzegezellig.

De week is voorbijgevlogen, veel gewandeld en gefietst rondom Gilly sur Loire en Perrigny.

Jennefer en Gert zijn erg gastvrij en vriendelijk.

Gereisd met partner in juli 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Fleur de Bourgogne in Gilly-sur-Loire, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Fleur de Bourgogne zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Fleur de Bourgogne scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.