8,6

Uitstekend

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor BedAndBreakfast Château Latour**** bij :

92 reviews over BedAndBreakfast Château Latour in het Nederlands

Angelique, 18-8-2017

Een prachtige verblijf. Wij zijn er een week geweest en gastheer Evert Jan en gastvrouw Thérèse gaven ons het gevoel echt welkom te zijn. Wij hadden een prachtige cité die naast het Chateau is gelegen. Is zeer ruim en goed verzorgd. Wij hebben 5 avonden genoten van de kookkunsten van Evert Jan. Wij komen graag nog eens terug.
Gereisd familie in augustus 2017

Na goede ervaring 2016 omgereden voor nieuw bezoek

Marco en Monique Kropman, 15-8-2017

Vorig jaar augustus een heel fijn verblijf gehad in de gite en nu heerlijke overnachting in Bed and Breakfastkamer.
Gereisd met partner in augustus 2017

Warm ontvangst alles goed verzorgt

Gerrit, 5-7-2017

Het aanschuiven bij het avondeten is aan te bevelen, en ontbijt met eigen producten was heerlijk.
Gereisd met partner in juni 2017

super luxe en relaxed verblijf

erik visser, 2-7-2017

Mooi landgoed met erg relaxte en niet opdringerige gastheer en vrouw.

In Fours is niet veel te doen maar de omgeving is prachtig.

Ga vooral eten bij Evert-Jan...Superchef !

Jan, 1-7-2017

Eigenaren Thérèse en Evert Jan zijn zeer gastvrij, vriendelijk en behulpzaam. De kamer was prachtig, ruim en schoon. De maaltijden die de eigenaren 's avonds serveren zijn heerlijk en erg uitgebreid. Ook het ontbijt is uitgebreid met zelfgemaakte jams, vers (stok)brood en croissants.

Gezellig en goed verzorgd

Bernard en Tiny Luiten, 26-6-2017

alles zag er keurig en verzorgd uit.

nog wel een eind van de snelweg

Accommodatie-eigenaar
Bonjour Tiny en Bernard, dank voor jullie mooie beoordeling! We zijn met veel plezier jullie gastheer en -vrouw geweest. Fijn te lezen dat jullie zo'n mooie week gehad hebben hier en zo genoten hebben van jullie fietstochten, de accommodatie en de mooie omgeving. Graag tot de volgende keer!

Geweldige plek met veel zorg en aandacht

Joop en Evelyn, 19-5-2017

Prima kamer, goede bedden, goede WiFi, uitstekende vegetarische maaltijden gegeten, en veel aandacht voor details.
Gereisd met partner in mei 2017
Accommodatie-eigenaar
Veel dank dat jullie de tijd hebben genomen om zo'n fantastische beoordeling te schrijven, Evelyn en Joop! Met veel plezier hebben we tijdens jullie verblijf heerlijke vegetarische diners geserveerd waarbij wij nieuwe recepten hebben uitgeprobeerd en jullie aangaven inspiratie hierdoor te hebben opgedaan. Bij het werken in de tuin denken we vaak terug aan jullie tips. Hartelijke dank en graag tot een volgende keer!

Superb stay!!

Familie Blydskap, 27-10-2016

We really felt at home during our stay. What a service and hospitality! And the food is excellent, both breakfast and dinner. Thank you very much. We also enjoyed the conversations at the dining table outside over dinner. What a lovely memory. We will definitely be back!
Gereisd familie in september 2016
Accommodatie-eigenaar
Baie dankie, familie Blydskap! It was our pleasure having been your hosts and we look forward to welcome you again. Kind regards.

Top! Absoluut voor herhaling vatbaar.

Familie Roos, 20-9-2016

Gastheer Evert Jan en gastvrouw Thérèse zijn heel gastvrij, vriendelijk en aardig. Mooie ruime kamers en ook het nieuwe gastenverblijf voor minder-validen ziet er Super uit. Aan de kinderen is ook gedacht. Er is een mooi zwembad en een grote trampoline. Het diner, volledig samengesteld uit producten uit eigen tuin / het dorp / de regio, was heerlijk. De streekwijnen die erbij geschonken werden, waren ook heel goed. Kortom, een super verblijf gehad. We komen zeker nog een (paar) keer terug.
Gereisd familie in augustus 2016
Accommodatie-eigenaar
Heel veel dank voor jullie mooie woorden. Dat stellen we zeer op prijs. We hebben jullie graag in de watten gelegd. Nogmaals bedankt aan de kinderen voor de hulp met het ophalen van het brood bij de bakker in het dorp! Kunnen ze volgend jaar niet de hele zomer komen helpen hahaha? Graag tot de volgende keer, hartelijke groet, Thérèse en Evert Jan, Château Latour, Fours

Wat een fijne plek om tot rust te komen.

Greetje en Frank, 20-9-2016

Hartelijk ontvangst in een geweldig mooi huis, fijne kamer (van alle gemakken voorzien), mooi en net verzorgt zwembad en het eten met de verschillende lekkere wijnen was heel goed en verzorgt.

Wij waren op de motor en deze konden we binnen zetten in een afgesloten schuur.

En niet te vergeten, de eigenaren zijn heel vriendelijk en behulpzaam, niets is te veel !

Gereisd met partner in september 2016
Accommodatie-eigenaar
Heel veel dank voor jullie mooie beoordeling. We denken met plezier terug aan onze gezellig avond onder de sterrenhemel. En we kijken er naar uit om jullie nog een keer te mogen verwelkomen! Zoals jullie al hadden opgemerkt, leent onze omgeving zich uitermate voor het maken van mooie tochten op de motor. Hartelijke groet, Thérèse en Evert Jan, Château Latour, Fours

Overweeg je om een verblijf te boeken in BedAndBreakfast Château Latour in Fours (Nièvre), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over BedAndBreakfast Château Latour zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

BedAndBreakfast Château Latour scoort een 8.61 uit 10 op basis van 99 reviews.