Hotel Philippe le Bon ****

Hotel Philippe le Bon
Philippe le Bon
6,1

4 reviews over Hotel Philippe le Bon in het Nederlands

Mooi plekje in het oude centrum

Bax, 30-7-2017

Hotel Nauson Philippe le Bon is een klein gezellig hotel met een uitstekend restaurant en voorkomend personeel. De kamer die wij hadden was keurig, schoon, maar wel wat aan de krappe kant voor de prijs en het predikaat 'superieur' hoort er niet bij voor ons gevoel. De andere, standaard, kamers hebben we niet gezien maar zullen niet veel kleiner geweest kunnen zijn, anders kun je je niet bewegen. Het restaurant zat goed vol, begrijpelijk, want het eten was echt heerlijk en ook werd er een ruime keuze aan wijnen geboden, ook halve flesjes, heel fijn. Helaas werd er geen alcoholvrij aperitief geschonken, dat viel ons wat tegen.
Gereisd met partner in juli 2017

Dit nooit meer

Anne-Céline Donkersloot, 26-7-2017

Bij aankomst om 2 uur s'nachts werden we ontvangen door een meneer die heel erg lang over de incheck procedure deed. We waren ontzettend moe maar deze meneer las de documenten van reisorganisatie nog even door op zijn gemak. Aangekomen in onze kamer bleek het 10 graden te zijn aangezien de airco op volle toeren draaide en al uren aanstond. De kamer was niet warm genoeg om in te slapen. De bedden zijn oud en hard, en te kort. De badkamer is ontzettend slecht ingedeeld en je moet in bad douchen terwijl er voldoende ruimte zou zijn voor een aparte douche. De stop van het bad is niet aanwezig, waarschijnlijk een kosten overweging; waarom zou je je gasten laten genieten van een bad, dat is toch veel te veel water en te duur? S'ochtends wilden we van de tuin en het ontbijt genieten. Ons werd zeer onvriendelijk verzocht om binnen te gaan eten, want het personeel wilde al opruimen en opdekken voor de lunch. Maar het was pas 10 uur! Customer Centric denken is in dit hotel totaal niet aan de orde. Alles staat in het teken van het personeel zelf en niet de gasten. De fotos van het hotel op de site van de reisorganisatie zijn uiterst voordelig genomen en niet representatief voor de muffe kamer die je krijgt. Wat een prettig begin van de vakantie had moeten zijn was een teleurstelling.
Gereisd met partner in juli 2017

Prima hotel

Ed L. Blik, 16-8-2016

Reeds meerdere malen hebben wij in Dijon overnacht.Deze keer kwamen wij voor het eerst in Maison Philippe Le Bon. Indien wij weer Dijon als tussenstop gebruiken zullen wij zonder meer een kamer bij dit hotel boeken.
Gereisd met partner in augustus 2016

Hotel in hartje Dijon

Dip, 11-8-2012

Wij hebben hier een nacht overnacht toen we op doorreis waren naar het zuiden. Het lijkt dat het hotel twee gedeeltes heeft. Een luxe gedeelte en een normaal gedeelte. Wij sliepen in het normale gedeelte. De kamer was erg klein, de vloerbedekking oud en vol vlekken, de badkamer en w.c. zagen er prima uit. Bij ons was de douchekop echter stuk. Die konden we niet ophangen.

Wij keken op de straat uit ('s nachts gelukkig rustig).

Mocht je wat willen zien van Dijon zelf, dan is de ligging prima. Met 5 min. lopen ben je in het hartje centrum met alle winkels, restaurantjes e.d.

Het ontbijt de volgende ochtend was prima, maar weinig keus. Wel een mooie ontbijtzaal, en de tuin voor de ontbijtzaal zag er ook uitnodigend uit. In de avond zijn zowel de zaal als de tuin aangepast voor het restaurant bezoek, waar wij geen gebruik van hebben gemaakt.

Gereisd met partner in augustus 2012

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Philippe le Bon bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Philippe le Bon in Dijon, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Philippe le Bon zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Philippe le Bon scoort een 6.14 uit 10 op basis van 5 reviews.