7,5

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Kyriad Gare** bij :

2 reviews over Hotel Kyriad Gare in het Nederlands

Zeer gezellige receptionist

annemiek, 27-1-2010

Wij zijn met de trein vanaf Dijon naar huis gereisd. Dit hotel had een ideale ligging. Een heel fijne kamer. Je hoort echt niet dat je midden in de stad zit. De ligging t.o.v. het centrum was ook perfect. We zijn altijd langs Dijon gereisd dit keer moesten we hier overnachten. Nooit gedacht dat Dijon zo'n leuke stad was.
Gereisd familie in december 2009

Onvriendelijk ontvangst en erg basic kamers

Marjorie, 2-7-2009

Ik heb nog nooit zoiets meegemaakt bij een hotel.

Ongeveer 10 minuten heb ik moeten wachten om de parkeergarage in te mogen en telkens als ik op de knop drukte om de receptie te spreken werd de telefoon er op gegooid. Mijn collega's zaten in de receptie en waren ook zeer verbaasd over de gang van zaken. verwacht dus geen vriendelijk ontvangst.

Maar de kamers zijn OK ook al zijn ze zeer klein en basic.

Je kan hiervandaan naar het leuke centrum lopen.

Parkeergarage moet je dus reserveren, maar je kan beter je auto in de parkeergarage bij het station parkeren (waarschijnlijk nog goedkoper ook).

Geen aanrader dus, maar indien echt nodig...

Gereisd zakelijk in juli 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kyriad Gare in Dijon, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kyriad Gare zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Kyriad Gare scoort een 7.5 uit 10 op basis van 2 reviews.