Hotel Campanile Dijon Nord - Toison d'Or **

Hotel Campanile Dijon Nord - Toison d'Or
Campanile Dijon Nord - Toison d'Or
5,8

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Campanile Dijon Nord - Toison d'Or bij:

6 reviews over Hotel Campanile Dijon Nord - Toison d'Or in het Nederlands

voor ons niet meer

henriette, 19-8-2017

wij zijn beide boven de 70 en moesten naar de 2e etage, dus met je koffer 28 treden op, want er is geen lift, Het pand is slecht onderhouden en heeft veel achterstallig onderhoud. De man aan de receptie was niet erg vriendelijk en we moesten zelf maar uitzoeken waar de kamer was.

de kamer was redelijk,, maar erg gehorig.

Het ontbijt was prima

Gereisd met partner in augustus 2017

Gedateerd maar wel gezellig en huisdieren ok!

John Hendriks, 29-7-2017

De hond mag mee en de voordeuren van de kamers zijn allemaal buiten.

Zo kunnen gasten elkaar spreken en kun je buiten voor de deur lezen, roken enz.

Gereisd met partner in juni 2017

Verschrikkelijk oud en aftands

Martmoni, 9-8-2016

Hier nooit naar toe gaan!

1 nacht geslapen op terugreis. Het pand is de laatste 20 jaar niet meer onderhouden. Schimmelplekken en geur in de kamers en badkamer. Muren van karton. Het gehoest van de ene kant en het sexspel van de andere kant was duidelijk hoorbaar.

Ze vragen hier 62 euro! Per kamer voor! Nog niet eens inclusief ontbijt. We overnachten vaker bij campanille, maar deze is echt ranzig

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Vies hotel

Vakantieganger, 1-9-2012

Wij hebben hier 1 nachter overnacht op doorreis in Frankrijk. Op de website ziet het er prima uit, maar het viel ontzettend tegen. De kamer stonk ontzettend naar rook en was vies. In de hoeken lagen haren, net als op de wc en in het bad, echt heel vies. Er was wel een campingbedje neer gezet, maar dan is het erg krap. De prijs lag in verhouding veel te hoog. Hier gaan we nooit meer naar toe!
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012

prima voor 1 nacht

Danielle, 12-6-2011

Je moet wel je eigen campingbedje meenemen als je een kleine hebt. Lekkere bedden, je kan de kamer lekker donker maken, ontbijtbuffet prima. Parkeerterrein wordt na 2200 uur afgesloten dus veilig gevoel qua bepakte auto. Prima hotel!
Gereisd met jonge kinderen in juni 2011

Goed hotel op goed bereikbare plaats

CaFe1904, 23-9-2010

Campanile Dijon Nord - Toison d'Or** is een hotel met prima kamers, niet al te groot maar groot genoeg voor 2 personen. Met meer mensen wordt het wel wat krap denk ik. Badkamer is voorzien van ligbad met douche, wastafel en toilet.

Verder kledingkast, goede bedden, tv, wifi, waterkoker, thee, koffie en 2 stoelen,

airco/verwarming. De hotelkamers zitten niet in hetzelfde pand als de receptie en

het restaurant, waar je voor een redelijke prijs heerlijk kunt eten, maar in een gebouw op een kleine 10 meter afstand.

Gereisd met partner in september 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Campanile Dijon Nord - Toison d'Or in Dijon, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Campanile Dijon Nord - Toison d'Or zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Campanile Dijon Nord - Toison d'Or scoort een 5.79 uit 10 op basis van 6 reviews.