Camping Minicamping Le Petit Papillon ****

Minicamping Le Petit Papillon

96 reviews over Camping Minicamping Le Petit Papillon in het Nederlands

Vertrouwd

Edwin Al, 30-8-2016

Altijd weer fijn om op onze vertrouwde en bijzondere plek vakantie te kunnen vieren
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

geweldig

gerrit hoeben, 29-8-2016

serene rust, op je gemak een boek kunnen lezen. De persoonlijke aandacht is fantastisch. Het gezamenlijk eten met gasten geweldig en door de inspanning van de eigenaars zeer goed verzorgd.
Gereisd alleenreizend in augustus 2014

Mooie locatie, eigenaren een beetje zuinig

Remco, 28-8-2016

Voor:

- Camping midden in het groen

- Wandelingen vanaf de camping gemaakt door de eigenaar

- Rustig, grote plaatsen, proper sanitair

- Eigenaren zijn behulpzaam

- Speelgoed voor kleine kinderen, boekenkast voor lezers

- Grasveld was in orde goed onderhouden (plek 2 en 6 met schaduw, geen waterpunten bij de tent)

- Klein bovengronds zwembadje om af te koelen als het te warm is

Tegen:

- Sanitair is krap als de camping vol staat (1 wasbak, douche wordt koud als iemand water pakt, 1 chalet die je kan huren staat niet buiten maar op zolder)

- Eten: pizza's bakt de eigenaar zelf en zijn op zich goed maar kan basic (niet tegen een italiaan op). Eten is aan de dure kant als je vergelijkt met wat je in de omgeving betaald (2 bolletjes ijsje met alleen beetje slagroom = 5 EUR). Verwacht geen zuiderse gerechten maar eerder gewone hollandse pot. Water van de kraan kost je 1 EUR terwijl dat in Frankrijk bij wet verplicht gratis is.

- Bakker is minstens 12 min rijden (enkel) en bestel best je brood vooraf, evenals een mini winkeltje met de basisspullen. Behoorlijke supermarkt = 25 km.

- Voltage stroom is 5 Ampere

- Nauwelijks bereik van GSM of 3G (voor ons niet erg maar voor sommigen wel). Wifi bereik alleen rond de receptie.

- Eigenaar Chris is hartelijk, maar zij is nogal stug. Ze hadden van te voren niet verwittigd dat dat het weekend dat we vertrokken er een jaarlijkse autorally voor de deur kwam, dat hadden we toch graag op voorhand geweten tijdens het reserveren. We konden alleen vertrekken voor 7 uur of na 16.30 uur. Chris bood ons een nacht aan in de houten chalet (die niet bezet was) voor dezelfde prijs als een kampeerplaats zodat we de dag te voren onze spullen konden inpakken. Dat was een sympathiek. De rally keert jaarlijks terug in augustus.

- We kregen het gevoel dat ze er tegen hun zin zaten. Ze willen op vier maanden binnen zijn en de rest van het jaar ermee rondkomen. Geeft een beetje een melkkoe gevoel.

Rustig en prettig

toon dankers, 14-8-2016

de gastheer en gastvrouw. en de prachtige plek waren prima.

Heel prettig verblijf

Joop, 12-8-2016

Mooie ligging, vriendelijke eigenaars, gezellige ambiance.

Heel goed

Leo Hermans, 2-8-2016

dit is echt genieten volgen jaar zijn we weer van de partij
Gereisd met partner in juni 2016

Ewout de Klijne, 2-8-2016

Prachtig klein. Persoonlijke aandacht. Heerlijk eten met lekker pintje

Klein zwembadje

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Een geweldige camping met zeer gastvrije mensen

Jeannine Toirkens, 2-8-2016

De omgeving is rustig. Mooi gebied om wandelingen of fietstochten te maken. Je kunt er heerlijk eten.
Gereisd met vrienden in mei 2015

Helemaal te gek, met zeer gastvrije mensen!

Inge Hageman, 2-8-2016

Gerrie en Chris zijn zeer gastvrij. Er komt je niets te kort, en je verblijft in een prachtige omgeving.

Het driegangen menu is altijd weer even lekker, creatief en smaakvol.

Gereisd met vrienden in juni 2016

Vast adres op route naar het zuiden

Wouter Willemsen, 2-8-2016

Wij doen Chris en Gerry standaard aan als we naar het zuiden gaan. Heerlijk plekje, goed eten en altijd gezelligheid. Onze dochter is ook echt thuis bij Chris en Gerry.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping Le Petit Papillon in Cussy en Morvan, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping Le Petit Papillon zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Minicamping Le Petit Papillon scoort een 8.97 uit 10 op basis van 97 reviews.