De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Le Vieux Relais bij :

1 review over Hotel Le Vieux Relais in het Nederlands

gelegen in cosne aan de loire

Daniël Daelman, 14-7-2009

is een "Logis" hotel, geboekt via de website van "Logis" om op terugkomst van de reis nog eens onderweg te slapen

het onthaal was niet vriendelijk (er stond iemand te telefoneren toen wij binnenkwamen een hij gunde ons nog geen blik) een jonge dame heeft ons dan de kamer toegewezen

de kamers hebben geen nummers maar dragen de namen van vogels die leven rond de Loire

ook 's avonds in het restaurant was er een koele bediening

de prijs was niet goedkoop, het ontbijt bestond uit fruitsap, zevental soorten brood en confituur en boter

als hotel voor onderweg kan het er door, niet als verblijfshotel omdat ook het stadje niet veel zaaks is

Gereisd met partner in juni 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Le Vieux Relais in Cosne-sur-Loire (Nievre), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Le Vieux Relais zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Le Vieux Relais scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.