Bed and Breakfast Le Pré de Clunes

Bed and Breakfast Le Pré de Clunes
Le Pré de Clunes

1 review over Bed and Breakfast Le Pré de Clunes in het Nederlands

Zalig uitrusten in een fantastisch kader

marianne, 13-7-2015

Prachtig landhuis in een rustige en mooie omgeving. De kamers -en overigens het volledige huis- zijn heel proper en goed onderhouden. Er is een zwembad en mooie tuin. Hier kan je echt onthaasten. De eigenaar is discreet aanwezig en mag voor ons part gerust wat meer reclame maken voor zijn wijn :-). Hij maakte ons een heerlijk ontbijt klaar (lekkere zelfgemaakte yoghourt en appelsap). Wij waren er op een dag dat hij niet kookte, maar Cluny met haar mooie abdij ligt slechts op een tiental minuutjes rijden. Wij komen beslist terug, en kunnen dit landgoed warm aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar rust, natuur en pure verwennerij.
Gereisd met jonge kinderen in juni 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Le Pré de Clunes in Cortambert, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Le Pré de Clunes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Le Pré de Clunes scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.