Uitstekend

1 review over Vakantiehuis La Tuilerie de Chazelle (Gîtes) in het Nederlands

Geweldige plek!

Johannes Slaper, 24-9-2009

Wij hebben in één van de gîtes op La Tuilerie een heerlijke week doorgebracht. We hadden fietsen bij ons, dus konden we makkelijk naar de bakker in Cormatin en naar Taizé om een dienst bij te wonen (iets heel aparts), en verder fietsten we vaak op het (vlakke) fietspad de Voie Verte en maakten rondritten die vanaf de Voie Verte goed bewegwijzerd zijn. Alles wat een beetje interessant is, ligt op fiets- of zelfs loopafstand, zoals Cluny voor de grotere boodschappen (13 km) via de Voie Verte, en Cormatin (postkantoor, pinautomaat, 2 bakkers!) op 2 km. Onze buren (in de andere gîte) waren fanatieke wandelaars, en die kwamen hier ook prima aan hun trekken. De 2 gîtes liggen aan de rand van een bos, en het is er heel rustig. Kees en Sue wonen hier alweer een tijdje en kennen de omgeving op hun duimpje. Van hen kregen we veel (uitstekende!) tips over markten in de omgeving, uitstapjes, enz.
Gereisd met partner in september 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis La Tuilerie de Chazelle (Gîtes) in Cormatin (Saone et Loire), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis La Tuilerie de Chazelle (Gîtes) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis La Tuilerie de Chazelle (Gîtes) scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.