Bed and Breakfast La Cuverie du Château

Bed and Breakfast La Cuverie du Château
La Cuverie du Château

1 review over Bed and Breakfast La Cuverie du Château in het Nederlands

Perfect adres voor tussenstop!

Ingrid, 13-9-2011

Wij hebben hier een nacht geslapen als tussenstop voor onze reis naar het zuiden. Een erg leuke locatie met een zeer gastvrije eigenaresse! De kamers zijn sfeervol ingericht met veel smaak en aandacht voor details. Fijne bedden, schoon en gezellig. De kamer die wij hadden (Benjamin Room) was groot genoeg voor ons gezin (1 2-persoonsbed, 1 extra bed en een babybedje). Vlakbij het hotelletje ligt een meer waar je even heerlijk een verkoelende duik kunt nemen en ook Beaune is heel dichtbij, ca. een kwartiertje rijden met de auto. Zeer het bezoeken waard deze mooie stad. Het hotel ligt in een prachtig wijngebied, midden tussen de wijngaarden. Je komt ogen tekort. Het ontbijt was in 1 woord perfect; prachtig gedekte tafel, heerlijk vers eten en een gastvrije behandeling door Michele. Kortom een heerlijke plek om bij te komen van het eerste gedeelte van een lange reis naar Zuid-Frankrijk!
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast La Cuverie du Château in Corcelles-les-Arts, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast La Cuverie du Château zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast La Cuverie du Château scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.