Bed and Breakfast Chambre d'hotes La Marelle

Chambre d'hotes La Marelle

1 review over Bed and Breakfast Chambre d'hotes La Marelle in het Nederlands

Overgewaardeerd

Marianne , 14-9-2014

Op basis van de goede beoordelingen op internet, kozen wij deze accommodatie. Het is een prachtig pand, mooie kamers. Kwartier rijden van Beaune. De service was voor ons een tegenvaller. Ontbijt voor een B&B heel eenvoudig. We konden pas na vijf uur inchecken, de kamer werd ons getoond en verder werd niets toegelicht of uitgelegd. Er is in Coberon geen eetgelegenheid ook niet bij de B&B, dit werd ook niet gezegd. Gevolg was dat wij na een lange autorit met een vermoeide peuter eerst naar Beaune moesten omdat we nog niet konden inchecken, er werd ook geen alternatief geboden dat we bv in de algemene ruimtes konden verblijven. Eenmaal terug in B&B bleek dat we daar dus niet konden eten. De eigenaar haalt zijn schouders op en zegt dat we in Beaune uiteten kunnen. Uiteindelijk zijn we in de supermarkt wat eten gaan halen en in de huiskamer gegeten. De eigenaar keek ons met een schuin oog aan, geen enkel begrip dat een peuter na een lange reisdag niet uiteten kan. Jammer!
Gereisd met jonge kinderen in januari 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Chambre d'hotes La Marelle in Corberon, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Chambre d'hotes La Marelle zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Chambre d'hotes La Marelle scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.