8,4

67 reviews over Camping L' Ardan in het Nederlands

Kleine grascamping met Nederlandse beheerder

rvdtol, 5-8-2017

Ondanks de Nederlandse leiding heeft deze camping matig sanitair. Leuk, die plekjes voor fietsers en wandelaars met banken en zithoek bij kampvuur.

Erg jammer, dat het restaurant niet iedere dag open is. Voor fietsers en wandelaars is het fijn als ze altijd voor een hapje terecht kunnen.

Gereisd met partner in juli 2017

Heerlijke camping

Van Noordt, 3-10-2016

We hebben hier vanaf 8 sept een heerlijke week gestaan, wat wij erg prettig vonden was de ruimte in het midden van het grote veld en daardoor het uitzicht en de vrijheid waar je je caravan neer wilde zetten. Vanaf de camping een lekker loopje naar het water waar onze hond heerlijk kon zwemmen in het kanaal. René en Corrie zijn ontzettend aardige en gastvrije mensen en altijd in voor een praatje. Het sanitair is wel wat gedateerd maar redelijk schoon en altijd voorzien van toiletpapier. Het eten in het restaurant vonden wij erg gezellig mede door de gastheren Johan en Remco, en ontzettend lekker. Alles was heerlijk vers en smakelijk. Als we weer in deze regio zijn zullen we zeker weer terugkomen.
Gereisd met partner in september 2016

Geweldige camping

Angela, 17-9-2016

Wij zijn in de zelfde tijd geweest als Peter en hebben niets gemerkt van de smerige toiletten!!! Ze werden juist door Joey iedere dag zorgvuldig geclaind.

Wij vonden het aan tafel schuiven bij Johan en Remco een feestje. Zelfs 2 keer genoten en mijn man, die geen visliefhebber is vond de zalm zalig. Voor een campingrestaurant is het eten buitengewoon goed!!! Je wordt niet afgescheept met een bord patat. Wij waren zeer verrast.We hebben nu het hele kanaalde Nivernais gefietst, maar door de gezellige sfeer op deze camping komen we hier zeker nog eens terug. Corrie en Rene ontzettend bedankt!

Gereisd met partner in september 2016

Viel wat tegen

Peter, 8-9-2016

Wij zijn hier 8 dagen geweest en toen waren we het ook echt wel zat.

Je hebt hier de ruimte op de camping. De mensen die er beheren en een aantal mensen die hier vaker komen hebben het heel gezellig met elkaar.

Alles is wel oud en gedateerd aan het worden.

Het sanitair is erg gedateerd en een deel was zelfs afgesloten vanwege verstoppingen.

Helaas werd het sanitair erg slecht schoongemaakt. Sommige vervuiling bleef onze hele vakantie liggen en werd niet opgeruimd. Vervelender nog was dat de campingeigenaar hier niets van wilde horen.

Er is broodservice, echter het brood kan je pas vanaf 09.00 uur ophalen.

Gezellig was het dat er dagelijks heel wat fietsers de tentjes opslaan. Dit geeft gezellige reuring op de camping.

Het eten schijnt wel goed te zijn, echter hadden wij pech met de versheid of zo, hetgeen ons een vervelende nacht en dag opleverde.

Op dinsdag is het restaurant dicht.

Er is een wifipunt waarvoor je eenmailg voor de toegang betaalt. Echter is de kwaliteit erg slecht, soms zelfs de hele dag geen bereik.

Al met al viel het ons, gezien andere positieve recensies, nogal tegen.

Gereisd met partner in juli 2016

Een camping zoals een camping moet zijn.

Hannie en Peter, 25-8-2016

Mooie grote campeer plaatsen, sanitair gedateerd maar zuiver, heerlijke warme douche ,fijn en gezelig restaurant met op donderdag muziek avonden die echt de moeite waard zijn. Mooi vissen aan het aangrenzend kanaal waar langs heerlijk gefiets kan worden.

Brood serve's. Kortom een gemoedelijke camping die rust en ruimte uitstraalt, en waar wij ons direct thuis voelden.

Het enigste min punt was de wi-fi deze werkte meestal niet.

Gereisd met partner in augustus 2016

Geweldig!

Marian en Janneke, 4-8-2016

Super gezellige en gemoedelijke camping. Sfeer is ontspannen en doordat de camping niet vol gepropt wordt blijft het ook in het hoogseizoen gezellig en persoonlijk. Het restaurant is zeker een aanrader, het eten is heerlijk en Remco en Johan zijn fantastische gastheren. De muziekavond op donderdag mag je niet missen, Corrie zingt bijzonder mooi en Rene zorgt voor de gezelligheid, op donderdagavond, maar daarnaast ook elke dag weer.

Wij komen beslist terug. 😘

Gereisd met partner in juli 2016

Fijne 3 weken op de camping verbleven.

Cees en Nell, 2-8-2016

Ruime kampeerplek fijne eigenaren, René mij uit de penarie geholpen met een dronken Franse automobilist wat wij als heel erg prettig hebben ervaren.

Wij komen graag nog een keer terug.

Ook een aanrader zijn de gezellige donderdagse muziek avonden.

Gereisd met partner in juli 2016

Hardstikke gezellig ondanks het slechte weer.

Ria Mondria-Rothfusz, 1-6-2016

Een geweldige camping om bij te komen als je van rust, fietsen en wandelen houdt! De gasrvrije ontvangst van Corrie en René maken het begin van je vakantie meteen geweldig! Je voelt je er zeer welkom. I.p.v. een week zijn wij 14 dagen gebleven vanwege de enorme goede sfeer die er is. Geweldig leuk fietsen langs het Canal du Nivernais, speciaal langs de 16 dicht opeen liggende ecluses met diverse kunstenaars in de sluiswachtershuisjes! Diverse expo's! Johan en Remco runnen het zeer gezellige restaurant met beperkte kaart, maar fantastische gerechten! Het sanitair gebouw is schoon en de toiletten hebben zelfs papier. Spiegels in de douches zijn ook erg fijn! En de douches met thermostaat zijn heerlijk! Ondanks maar 4 echt mooie dagen en verder veel kou met de vloerverwarming aan, en veel regen ( nog geëvacueerd naar een hoger gelegen plaats wegens overstromingsdreiging) en met zoveel hulp van Corrie en René en vrijwilligers hebben wij geweldige en gezellige 2 weken gehad.
Gereisd met partner in mei 2016

Eerdere beoordelingen overtrokken.

harwig47, 26-9-2015

Wij kunnen ons niet vinden in de superlatieven die eerder geschreven zijn. Het een redelijke camping met een matige staat van onderhoud. De eigenaar doet weinig aan verbetering. Het terrein is onregelmatig.

Sanitaire voorzieningen zijn gedateerd en aan vernieuwing toe.

De geroemde gastvrijheid is ons niet gebleken. Bij aankomst werden wij verwelkomd door de eigenaar. Mevrouw liep 3 x langs, er kon net een groet af. Onze opmerking dat hier de zon scheen was ook niet op zijn plaats gezien de reactie: “Daar heb je weer van die zeurende Nederlanders over het weer”. Buren kregen een opmerking toen ze hun caravan op een plaatst wilden zetten die de eigenaar niet paste: “Ik spreek toch geen Spaans!”

Het restaurant heeft een beperkte kaart. Het eten was goed; de entourage niet hoogstaand en een stofdoek was niet misplaatst. Niet heel erg als de prijzen daar ook naar zijn. Die zijn op een niveau van een goed Ned. restaurant met een uitgebreide kaart.

Gereisd met partner in september 2015

Formidable

Anneke van arnhem, 4-9-2015

Je komt in een warm bad ,het zijn hele lieve mensen en maken dat je het meteen naar je zin hebt.

De camping ligt in een prachtige omgeving om te fietsen en te wandelen en je hebt een fantastische grote plek.

Ook is er een hele goede Hollandse huisarts in de buurt ,is voor de wat oudere onder ons een hele geruststelling,ik spreek uit ervaring.

Gereisd met partner in augustus 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping L' Ardan in Chaumot, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping L' Ardan zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping L' Ardan scoort een 8.39 uit 10 op basis van 73 reviews.