Hotel Le Chardon

Hotel Le Chardon
Le Chardon

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Le Chardon bij:

1 review over Hotel Le Chardon in het Nederlands

Prima overnachting tijdensde Route du Soleil!

Tatjana H. Hofmans, 10-9-2014

Le Chardon geeft een gezellige indruk. De Engelse eigenaresse geeft je onmiddellijk het gevoel dat je erbij hoort. De omgeving is mooi met uiteraard wijngaarden. Het hotel heeft uitzicht op een plantsoen maar daar ligt wel de hoofdstraat tussen. De eigenaren gaven ons advies over wandeltochten. Ik kon zonder probleem een warme melk bestellen die niet op de kaart stond. De porties in het restaurant zijn net genoeg maar veel is het niet. Het eten is wat eenzijdig en het dagmenu is om de twee dagen hetzelfde (we hebben er 1 nacht geslapen maar 5 keer gegeten). De kamers zien er keurig verzorgd en schoon uit. In de grote kamer waar wij sliepen was het bed 140 x 190 cm. Omdat ik kinderstoelen zag staan lijkt het me kindvriendelijk.
Gereisd met partner in september 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Le Chardon in Chardonnay, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Le Chardon zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Le Chardon scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.