Vakantiehuis Au Noyer

8,4

19 reviews over Vakantiehuis Au Noyer in het Nederlands

Fijne ontvangst

Marc en Ans, 5-6-2017

3 op 4 juni 2017 gelogeerd bij Els. Haar zus Merie en zwager Jaap waren ook aanwezig.

Prachtige locatie. Fijne ontvangst. Jaap heeft de taak van Arthur prima overgenomen, die helaas een 5 tal jaren overleden is.

Daar ik met gluten en koemelk intollerantie zit had ik gevraagd of dit een probleem zou zijn. Dit was geen enkel probleem en de gastheer en vrouwen hebben erg hun best gedaan om dit aan te passen. 👍 Zelf de toastjes -bij de apperatief- waren Glutenvrij. Ik weet zelf dat dit niet simpel is, wanneer je er niet mee bekend ben.

Els, Merie en Jaap, hartelijk dank en het gaat jullie goed.

Gereisd met partner in juni 2017

Ontgoocheld

anoniem, 15-8-2014

Na de reviews hadden we grote verwachtingen van deze B&B. Maar jammergenoeg liep het wat anders. Accommodatie is zeker in orde, ruime familiekamer en best gezellig. Maar ontvangst was allesbehalve. We voelden ons niet meteen welkom en er hing een bedrukte, negatieve sfeer, allesbehalve vakantiegevoel. De gastvrouw was niet in staat om gasten te ontvangen. Gelukkig waren er nog vrienden van haar die tegen ons babbelden en probeerden ons een welkomgevoel te geven. Ontbijt was ook maar karig. Jammer van onze ervaring, want is blijkbaar wel nog anders geweest.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

Prachtige tussenstop naar Zuid-Frankrijk

Hans en Marja, 16-6-2014

Wij gingen voor 1e keer naar Zuid-Frankrijk, via touroperator een tussenstop geboekt. Heerlijk rustig geslapen, midden in dorpje, geen verkeersgeluid. Els heeft heerlijk voor ons gekookt, alles met verse ingrediënten. Haar voorgerechten en hoofdgerechten vonden wij top!!
Gereisd met partner in juni 2014

Mooie rustplek op weg naar de Dordogne

essiekoko, 2-9-2013

Wat heerlijk om na 650 km vriendelijk en gastvrij te worden ontvangen op Au Noyer. Een mooie Chambre d'Hotes in een mooie landelijke omgeving.

We hebben er heerlijk gegeten en geslapen en er werd goed voor ons gezorgd. Alles was prima in orde. Deze plek is een echte aanrader!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2013

Super overnachting

Karin Nieuwenhuizen, 27-5-2013

Van 26 op 27 mei 2013 op Aunoyer overnacht. Zeer mooie locatie. Super gastvrije ontvangst. Heerlijk gegeten. Accommodatie liet niets te wensen over. Aan alles was gedacht! E. en K'tje, we komen graag nog eens bij jullie terug en zullen jullie zeker aanbevelen bij onze vrienden en kennissen. Bedankt voor alle goede zorgen!!
Gereisd met partner in mei 2013

Mooi gelegen, persoonlijke verzorging!

gvdberg, 23-5-2013

Met onze dochter en schoonzoon hebben we in Au Noyer overnacht, als tussenstop op weg naar het zuiden. Voor herhaling vatbaar! Zeer gastvrij.
Gereisd met vrienden in mei 2013

Goed verblijf gehad

john_40, 12-1-2013

We hebben in augustus 2012 op onze doorreis de nacht doorgebracht. Ontvangst was goed en 's avonds heerlijk gegeten echter het ontbijt was wel een beetje karig. De tuin, verblijf is perfect. Kinderen leuk in het "zwembad" gespeeld.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012

Fantastische ervaring en elk jaar beter

Rob, 15-5-2012

De sfeer en gastvrijheid zijn onovertroffen. Els en Arthur weten wat een gast nodig heeft zonder hun mening op te dringen.
Gereisd met vrienden in mei 2012

SUPER

Mar Cooiman, 16-8-2011

Onvergetelijke dagen doorgebracht bij Arthur en Els,heel gezellig en vooral: heel lekker,wat een verzorging! We komen graag terug!
Gereisd met partner in augustus 2011

Een echte aanrader!!

Alexandra en Ilse, 15-8-2011

Arthur en Els zijn erg vriendelijk en niets is hen te gek. Elke avond kun je voor een klein bedrag mee eten. Dat wij elke avond 5 a 6 gangen kregen, was een heerlijke verrassing!

"Hoofdgebouw 2" zoals zij het noemen is erg ruim + kun je gebruik maken van de jaccuzi en infra rood sauna. De schone lucht en rustige omgeving zorgen ervoor dat je een goede nachtrust krijgt.

Arthur, Els (en Kaatje en Gijs), hartstikke bedankt voor de leuke dagen. Doe Marga en Henk de groeten.

Alexandra en Ilse

Gereisd met partner in augustus 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Au Noyer in Champlost (Yonne), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Au Noyer zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Au Noyer scoort een 8.41 uit 10 op basis van 19 reviews.