Camping Yelloh! Village Le Domaine de Louvarel (Glamping) ****

Camping Yelloh! Village Le Domaine de Louvarel (Glamping)
Yelloh! Village Le Domaine de Louvarel (Glamping)
8,8

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Yelloh! Village Le Domaine de Louvarel (Glamping) bij:

123 reviews over Camping Yelloh! Village Le Domaine de Louvarel (Glamping) in het Nederlands

Fantastische camping voor gezin met jonge kinderen

Fijnemans, 27-8-2017

Echt een ideale camping voor gezinnen met jonge kinderen. De camping is heel overzichtelijk waardoor de kids lekker rondjes konden fietsen en rond konden struinen. De animatieploeg deed het hartstikke leuk en was voornamelijk in het Nederlands. Zwembad is aan de kleine kant en heeft geen glijbaan maar heb onze kids daar niet over gehoord: ze vonden het geweldig in het zwembad. Ook het zwemmeertje naast de camping is een aanrader!

We zijn een paar keer wezen eten in het restaurant van de campings en dit was heerlijk. Ook kindermenu's aanwezig. Heel erg vriendelijk personeel: top! Ze doen hun uiterste best om je verblijf heel aangenaam te maken. Wij kijken terug op een fantastische vakantie op een hele leuke camping! Aanrader :-) We hadden een mooie plek voor onze caravan met uitzicht op het meer: prachtig. Alles goed omheind. Sanitair is heel netjes en schoon! Geen vieze wc's gezien!

Wij komen zeker weren terug!

Fijne vakantie gehad

Irene, 25-8-2017

Middelgrote camping met vriendelijke Frans- Nederlandse eigenaren. Veel nederlanders op de camping, maar ook Fransen, Engelsen en Duitsers. De animatie was erg op nederlanders gericht, de meiden deden het leuk. Onze kinderen hebben genoten van de speeltuin met springkussen, de dagelijkse minidisco, het meertje met zandstrandje en het zwembad. Heerlijk gegeten in het restaurant.

Wij hadden niet gereserveerd (augustus) en er was alleen nog plek op het veld bovenaan, dat veel door doortrekkers wordt gebruikt. Dat geeft toch een iets anders sfeer en dat vonden we wel jammer. Was ook een eind lopen naar het sanitair vanaf daar, maar dat werd keurig aangegeven bij de receptie. Al met al een fijne camping, we hebben er een leuke vakantie gehad!

Kleinschalige en persoonlijke camping

Familie Verlaan, 20-8-2017

Voor de tweede keer hebben wij vakantie gevierd op Camping Louvarel. Het is er werkelijk fantastisch. Een kleinschalige camping, een goed restaurant, lieve, enthousiaste en geduldige meiden van de animatie, een heerlijk houten chalet van alle gemakken voorzien, een lekker meer en zwembad en bovenal hele enthousiaste en vriendelijke eigenaren van de camping die ondanks hun drukke bestaan altijd voor hun klanten klaarstaan en een praatje met je maken. Wij komen zeker weer terug!

Groetjes, familie Verlaan

Leuk! Maar kleine staan plekken

Marise, 17-8-2017

Leuke camping. Staan plekken zijn wat klein. Glamping waar wij zitten kan wat onderhoud gebruiken. Wc bril past niet waardoor deze steeds schuift en onze zoon er niet meer op wil. Tent kraakt aan alle kanten...

Meer en kleine meer top. Zeer hond vriendelijk. Veld achteron bij de camping heb je niks aan. Voor hond wel maar zelf valt er niet te lopen en voor kids niet te spelen.

Geluid van het verkeer valt heel erg op. Erg aanwezig in de nacht waar je wakker van wordt.

Had dit niet verwacht. Hoopte op stilte en geluiden vd camping.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Ech genoten! Ideaal voor kids!

RdeG, 12-8-2017

het is een kleine camping met van alles wat; kampeerplekken, stacaravans en Clampingtenten. Wij hadden een stacaravan voor 6 personenwagen deze was heel netjes schoon. Een prima overkapte veranda eraan vast. Rechte stoeltjes met twee ligbeddden. Een van de ligbedden konden win prima gebruiken op z'n kant als traphekje voor de opening van de veranda zodat onze jongste van 1,5 lekker kon spelen. De eigenaren en het personeel zijn erg vriendelijk. De kinderen hebben hier de tijd van hun leven en daardoor wij ook :) Er is drie keer op de dag animatie, waarvan twee Nederlandse meiden en wat deden zij het leuk!! Betrekken iedereen erbij en enthousiasmeren kinderen, super! Het zwembad leek ons wat minimaal, geen glijbaantje of iets maar we hebben de kinderen er niet over gehoort. Ze vermaakten zich prima! Het zwemmmeer is ook erg leuk, heel ondiep. Wel een aanrader om zwemschoentjes mee te nemen ivm de steentjes. Omdat de camping zo heerlijk overzichtelijk is konden onze kids van 5 en 7 overal zelf heen, om het meer zit een hek dus ze zijn niet maar zo bij het water. Heerlijk gegeten in het restaurant en ook de afhaal is erg goed! We hebben genoten!!!

In de buurt is er genoeg te doen, je moet er even voor rijden maar met zo'n mooie omgeving is dat geen probleem! Aanraders; de watervallen, het roofvogekpark met show, klimbos, bij slecht weer binnenspeeltuin, markt in Louhans.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Volgend jaar waarschijnlijk weer!

Fam. Bogerd, 7-8-2017

Na 2x verkassen in de vakantie toch maar terug naar de plek van vorig jaar en dat was de beste beslissing.Het is er geweldig! Kinderen zie je niet meer de hele dag want zijn met vriendjes aan het spelen of bij animatie. Goede mix van NL en andere gasten.

Zwembad is perfect (ook op mindere dagen qua weer) en als erg warm is, is meertje ook heerlijk. Restaurant is goed en ga je graag heen voor lunch, borrel, diner.

Bijna alles lijkt te kunnen op deze camping bij het zeer vriendelijke personeel. Hebben vakantie maar verlengd omdat we hier eindelijk het juiste vakantiegevoel hadden.

Sanitair lijkt klein maar heb nog nooit hoeven wachten en is altijd schoon.

Klimpark Aventure de la Bresse is ook een aanrader. Speeltuin in Sagy was een teleurstelling qua prijs/kwaliteit. Erg verouderd en alleen einde middag paardrijden/tractor tour en dat voor €6.50 per persoon (al va 2 jr).

Waarschijnlijk weer tot volgend jaar!

Mooi en rustig

Mirjam, 30-7-2017

Zeer vriendelijke ontvangst, keuze uit 4 opties (niet gereserveerd), mooie plek bij het meer gevonden, op gras onder bomen. Sanitairgebouw leek ons wat klein en beperkt, maar de drukte viel ondanks de volle camping enorm mee. Nooit hoeven wachten. Nadeel is dat zowel toilet- als douchehokjes wat klein zijn vergeleken met andere 4-sterren campings waar we hebben gestaan. Het was wel erg schoon.

Kwaliteit croissants en brood vonden we niet erg goed (bestellen). Restaurant was daarentegen erg goed, perfect eten! Geen gebruik gemaakt van het zwembad, het meertje was heerlijk om in te zwemmen!

Gereisd met partner in juli 2017

Zoek niet verder.

Aagje DHelft, 29-7-2017

Als je een relaxte vakantie wil met je kinderen op een mooie rustige camping waar alles netjes is een iedereen vriendelijk, zoek dan niet verder!

Heerlijke tijd beleefd...

mooie gemoedelijke camping

BART001, 28-7-2017

heel mooie rustige familiecamping .

Mooi zwembad en een prachtig zwemmeer.

Zeer vriendelijke nederlands/franse eigenaars.

Om 22u alles lekker stil.

De camping is niet al te groot maar nu ze het yelloh logo dragen

kan dit spijtig genoeg de komende jaren veranderen.

In de omgeving is niet zo veel te zien ,de maandagmarkt in louhans

is zeker een aanrader.

En in het dorpje sagy is een heel leuke grote kinderboerderij/speeltuin(le petit bois)

fijne camping

JAV, 2-7-2017

Middel grote camping met veel jonge gezinnen. Kinderen ouder van 13 zijn er nagenoeg niet. (onze kinderen waren toen 8-11-13) Nederlandse animatie is echt gericht op kinderen t/m 12. De twee dames doen het overigens erg leuk.

Sanitair is schoon, wc papier aanwezig en zelfs zeep. het zwembad is overdekt, maar de zijwanden kunnen open dus het geeft een lekker zwemgevoel zonder te verbranden.

De Nederlandse dame achter de receptie hielp ons goed.

Er is minimaal proviand te koop, maar voor ons de uitkomst toen de winkels voor ons onverwachts een dag dicht waren. Vers brood bij de receptie te bestellen voor de volgende dag.

Het zwemmeer hoort niet bij de camping en was door een bacterie meer dan de helft van de dagen gesloten. Jammer, maar daar kan de camping eigenaar verder ook niets aan doen. Communicatie daarover was wel duidelijk.

In 45 minuten kan je rondje om het meer lopen via een goed pad. Bij het zwemmeer is nog een leuke speeltuin aanwezig.

Restaurant is erg goed, maar elke avond helemaal vol met mensen uit de omgeving. dus reserveren! Geef aan dat je tegelijk met de kinderen wilt eten, want anders geven ze de kinderen eerst, zodat die kunnen spelen en jij als ouders rustig kan eten.

In de omgeving is weinig te doen. Je moet snel een stukje rijden. In het gebied zijn veel watervallen, soms groter, soms klein, soms staan ze droog. Cascades du herisson waren zeer de moeite waard. Ga op tijd, want 's middags werd het erg druk en je je moet naar boven via hetzelfde pad als naar beneden. Goede schoenen aan! heel wat glijdende mensen op slippers gezien.

wifi was 1 uur per dag per device bij het terras. Perfect, mooi begrenst voor de mobiele jeugd. Je kon ook wifi voor bij je plek kopen. Was best duur, prijzen weet ik niet meer.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Yelloh! Village Le Domaine de Louvarel (Glamping) in Champagnat, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Yelloh! Village Le Domaine de Louvarel (Glamping) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Yelloh! Village Le Domaine de Louvarel (Glamping) scoort een 8.77 uit 10 op basis van 135 reviews.