Aparthotel Appart'city Chalon-Sur-Saone

Aparthotel Appart'city Chalon-Sur-Saone
Appart'city Chalon-Sur-Saone
6,3

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Aparthotel Appart'city Chalon-Sur-Saone bij:

2 reviews over Aparthotel Appart'city Chalon-Sur-Saone in het Nederlands

Voor de doorreis prima

Fam. C., 22-8-2017

We hadden 2 kamers, 3 pers. & 2. pers. Bedden waren prima. Ontbijt is een echte afraden!
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

prima voor 1 nacht

Lieke, 22-5-2015

Wij waren op doorreis naar het zuiden,en zijn hier laat in de middag aangekomen. Het hotel ligt naast t station waar je geen last van hebt. Er is ook een parkeergarage die prima te bereiken is. Aan het einde van de straat heb je een supermarkt.

De kamer heeft een badkamer, kleine keuken een magnetron, gasfornuis en koelkast. Er is zelfs een vaatwasser.Minpuntje is dat er in de kamer stevig gerookt was, en de vloerbedekking had van mij ook laminaat mogen zijn. (iets schoner). Maar voor 55,- per nacht mag je niet te hard zeuren vind ik. Dus prijs/kwaliteit verhouding klopt helemaal!

Gereisd met jonge kinderen in april 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Appart'city Chalon-Sur-Saone in Chalon-sur-Saône, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Appart'city Chalon-Sur-Saone zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Appart'city Chalon-Sur-Saone scoort een 6.29 uit 10 op basis van 3 reviews.