Hotel Bergerand's Relais de la Belle Etoile **

Hotel Bergerand's Relais de la Belle Etoile
Bergerand's Relais de la Belle Etoile
7,5

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Bergerand's Relais de la Belle Etoile bij:

2 reviews over Hotel Bergerand's Relais de la Belle Etoile in het Nederlands

Liever niet meer.

G.A. Jansen, 27-7-2009

we waren al eens eerder in het hotel geweest en waren daar toen heel tevreden over. Nu hadden we geboekt voor drie personen maar er was kennelijk maar op twee personen gerekend. De eigenaar liet zich de hele avond niet meer zien maar zorgde ervoor dat we ons niet verveelden, de hele avond werd het zelfde liedje van Michael Jackson afgespeeld. Er was geen ontkomen aan, dus fijne nachtrust gehad.

De tv met beloofde sateliet kwam ook niet goed uit de verf, slechts een paar wapperbeelden konden tevoorschijn worden gehaald. Het ontbijt tenslotte voor 10 euro per persoon stelde heel weinig voor. Jammer. Op de terugweg hebben we de camping genomen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2009

frans & ruud, 3-7-2007

Oud maar charmant hotel in "Miss Marple" stijl met gunstige ligging (centrum Chablis). Eigen overdekte parking (betalend). Ondanks de slechts 2 ** vrij prijzig: reken ca. € 118 voor 2-persoonkamer met ontbijt. Naar Franse normen uitzonderlijk grote kamers (met nieuwe mini-badkamers). Uiterst vriendelijk management. Perfect ontbijt in buffetvorm. Geen eigen restaurant. Ideaal hotel voor een nachtje op doorreis.
Gereisd anders in juli 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bergerand's Relais de la Belle Etoile in Chablis (Yonne), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bergerand's Relais de la Belle Etoile zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Bergerand's Relais de la Belle Etoile scoort een 7.5 uit 10 op basis van 2 reviews.