Bed and Breakfast Domaine de Velotte

9,6

2 reviews over Bed and Breakfast Domaine de Velotte in het Nederlands

Geweldig

ann dons, 19-8-2013

Wij zijn hier met een hele groep geweest en dus zelf gekookt. Kamers waren ruim, mooi, kind- en buggyvriendelijk. supper verblijf geweest.
Gereisd met vrienden in augustus 2013

1 woord: geweldig! Rolstoel vriendelijk

Jan van Driesen, 31-10-2012

Ik ben mindervalide en was al enige tijd opzoek naar een leuke vakantieplek waar ik wel fatsoenlijk met mijn rolstoel kon rijden.

Bij Domaine de velotte had ik helemaal geen problemen! de deuren, gangen, badkamer, slaapkamer, terras you name it, alles was breed genoeg en kon overal zelf goed komen, er is zelfs een rolstoel-lift aanwezig!

Ik ben erg blij dat mijn partner eens zelf vakantie kon vieren zonder contstant op me te hoeven letten.

Graag wil ik bij deze ook Will en Mandy bedanken voor de klantvriendelijkheid en ik zou heel graag nog eens terug komen!

Groetjes,

Jan

Gereisd met partner in juni 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Domaine de Velotte in Brassy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Domaine de Velotte zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Domaine de Velotte scoort een 9.6 uit 10 op basis van 2 reviews.