Vakantiehuis Champ de la Fontaine ***

Vakantiehuis Champ de la Fontaine
Champ de la Fontaine
9,9

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Vakantiehuis Champ de la Fontaine bij:

2 reviews over Vakantiehuis Champ de la Fontaine in het Nederlands

Super verblijf!!!

Kristel baetens, 30-7-2017

We hebben enorm van de gastvrijheid genoten. Een plek om zeker terug te keren!
Gereisd met partner in juli 2017

Caravan op een prachtige privé plek in de morvan

Els, 25-10-2011

Wij hebben een heerlijke week met de kinderen gehad in deze unieke caravan. Wij werden heel hartelijk ontvangen door de gastheer en gastvrouw. We voelden ons meteen thuis. De caravan staat op een prachtige plek aan de rand van het weiland. Er zijn geen andere caravans. Je bent midden in de natuur maar toch niet eenzaam. De kinderen vonden het geweldig om samen met papa lekker een vuurtje te stoken in de vuurkorf en ook tamme kastanjes rapen en die aan de paarden voeren die vlakbij in de wei liepen. Ze hebben elke dag even op de paarden mogen zitten. Het was een heerlijk vakantie voor zowel ons als de kinderen. De bossen beginnen achter het huis dus we hebben lekker gewandeld. En elke dag verse croissants uit een dorpje in de buurt. De sanitaire voorziening was nog maar net af. Heerlijk luxe met vloerverwarming en een goede douche. Voor iedereen die van kamperen houdt maar niet op een drukke camping wil staan is dit zeker een aanrader.
Gereisd met jonge kinderen in oktober 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Champ de la Fontaine in Brassy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Champ de la Fontaine zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Champ de la Fontaine scoort een 9.88 uit 10 op basis van 2 reviews.