Camping La Montgarnie

8,9

30 reviews over Camping La Montgarnie in het Nederlands

Geweldig!

Johan en Paula Niels en Tom, 13-7-2011

Wij hebben al twee keer mogen genieten van de gastvrijheid, het prachtige uitzicht en het heerlijke eten op deze camping. De gastvrijheid van Bert en Jacinta is echt super en op deze plek verlies je gelijk alle spanning en stress van het werk. Ook voor onze twee kinderen was het wederom 15 dagen genieten met een grote G.
Gereisd met jonge kinderen in juni 2011

Hét Bourgondische leven begint hier

Jen, 9-9-2010

Wat een heerlijke camping voor wie van ruimte en schitterend mooi uitzicht houd.

Autovrij terrein, ideaal voor kinderen,vers brood, kleine gezellige bar voor een heerlijk drankje of ijsje,en de Bourgondische BBQ avond heeft onze vakantie compleet gemaakt.

De gastvrijheid van Bert,en Jacintha,met zoontje Lucas en Gitta en Doortje de vakantiemedewerkers was helemaal top.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2010

Toplocatie

Jen,Gert en Lynn, 9-9-2010

Ons verblijf in de gite was super, wat een heerlijke plek om op LaMontGarnie je vakantie te mogen doorbrengen. Wat een uitzicht heeft de camping met zijn ruime plekken.

Iedere ochtend genieten van de verse baquettes en heerlijke croissants , ook de georganiseerde eetavondjes waren ideaal, vooral als je kinderen hebt. Wat een luxe dat er voor je avondeten kan worden gezorgd, dat is pas vakantie hebben.

De gastvrijheid van Bert ,Jacinta en Lucas hebben er zeker voor gezorgd, dat wij en onze dochter ons prima konden vermaken zowel op de camping als daarbuiten. Ze hebben ons veel informatie gegeven en we hebben samen menig gezellige borrelmomenten mogen doorbrengen in hun gezellige barretje.

We komen niet vaak op eenzelfde camping terug, maar op deze zeker!!

Een echte aanrader, om vanuit hier het mooi Bourgogne te ontdekken!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2010

het heerlijke franse leven

marco, trees en kids, , 26-8-2010

rust, ruimte,en daarbij het heerlijke eten en de gastvrijheid van de eigenaren van de camping Bert en Sint.

Wij hebben 2 weken vertoefd in de woonwagen, het was gewoonweg geweldig.

Voor volgend jaar hebben wij alweer gereserveerd.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2010

Super!!!!

Marga en Rudy, 26-8-2010

Wij hebben eind juli twee weken in de woonwagen mogen verblijven.

Wat een weelde en wat moet je met een in vredesnaam met een t.v op zo'n plek.

De uilen vliegen je nog net niet voor je hoofd, wat een uitzicht.

Bert en Jacinta doen er alles aan om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken.

Wij komen zeker terug!!!!

Gereisd met partner in januari 2010

Super locatie

Hans en Diann, 25-8-2010

Wij hebben er tijdens het hemelvaarts weekend in een Chambre mogen vertoeven, wat een vrijheid en wat eem magistraal uitzicht, al met al een super lokatie met heel vriendelijke mensen.Eet gelegenheden zijn er voldoende (Les Olives is een echte aanrader) Komen er zeker binnen binnenkort nog eens terug
Gereisd met vrienden in mei 2010

niet erg klantvriendelijk

Roos, 26-7-2010

Wij hebben van 10-07-2010 t/m 17-07-2010 de woonwagen op camping La Montgarnie gehuurd. Bij aankomst bleek de (satelliet) tv niet te werken, evenals de oven, en het gasfornuis.

Na het gevraagd te hebben kwam de (niet zo vrolijke) eigenaar helpen met het aansluiten van het gas voor het fornuis. We hebben het wel zonder tv en oven moeten stellen (we zijn hierover van te voren niet geinformeerd en toch volledige prijs betaald). Einde van de week werd er een BBQ georganiseerd. Omdat wij allebei geen alcohol drinken en we toch een koud biertje wilden, namen we voor bij de BBQ één alcohovrij biertje mee. De eigenaar was hierover zeer ontstemd en heeft dat ook goed (publiekelijk) laten merken. Zelfs toen wij de volgende dag vertrokken kon er geen geadag of glimlach vanaf. Gelukkig was de vrouw wel aardig.

Maar voor ons dus niet voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in juli 2010

Absolute aanrader!

Joep, 18-6-2010

Heerlijke rustieke en kleinschalige camping. Een oude boerderij, gelegen in een mooie heuvelachtige omgeving is door de Nederlandse eigenaren opgeknapt. Er is een beperkt aantal ruime plaatsen met mooi uitzicht over de weide. Ook zijn er charmante gites te huur.

Erg gastvrije ontvangst en sfeer! Lekker zwembad voor verkoeling en kleine bar met drankjes en lekker eten. Kortom een unieke en sfeervolle plek met schitterende plekken voor de echte kampeerder!

Overigens is er ook nog een zeer aardige camping municipal in de nabije omgeving onder beheer van deze eigenaren! (te vinden via hun website)

Gereisd met vrienden in januari 2010

Prachtig uitzicht !

Familie van Unen, 29-6-2009

Fijne camping op een heuvel gelegen. Erg gastvrije eigenaren. De kinderen vermaakten zich prima met vriendjes, sprinkhanen vangen of in het zwembad. Niet zoveel te doen in de omgeving. Wel leuk was een pret/dierenpark op een half uurtje rijden, Le Pal.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2008

Huub, 19-1-2007

La Montgarnie is een heerlijke kleine camping waar rust en ruimte een hoofdrol hebben. Toch is het er ook heel gezellig met het zwembad, de bar en de heerlijke dagmenu's.

Het uitzicht is ruim en er is genoeg te doen in de buurt.

Kortom een aanrader!!

Gereisd anders in januari 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Montgarnie in Bourbon-Lancy (Saone et Loire), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Montgarnie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping La Montgarnie scoort een 8.89 uit 10 op basis van 30 reviews.