Camping La Montgarnie

8,9

30 reviews over Camping La Montgarnie in het Nederlands

Een prachtig plekje!

Joke, 8-7-2014

Een plek om naar terug te keren, mede door de sfeer, gecreëerd door de eigenaar. Een mooie plek met een schitterend uitzicht, heerlijk rustig. Wanneer Nederland speelde zorgde de eigenaar voor een lekkere maaltijd, en vooral het LaMontgarnie toetje was een topper!
Gereisd met partner in juni 2014

Toplokatie

Sandra, 16-6-2014

Een mooie bijzonder plek waar je heerlijk tot rust komt. De Nederlandse eigenaren zorgen dat je een onvergetelijke vakantie hebt.

Omdat het kleinschalig is het er heerlijk vertoeven op een warme zomerdag onder een van de boompjes met een goed boek.

Het is er schoon, netjes en een paar keer per week kun je zelfs meegenieten van de kookkunsten van de eigenaren.

Heelrijk

Ilias Huiskens, 1-2-2014

een heele rustige camping. Heel leuk voor kinderen. Dit jaar de 7 keer dat we gaan
Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

Ook de vierde keer was weer geweldig!

Paula Versantvoort Prins, 3-9-2013

Dit was voor ons de vierde keer dat we onze vakantie mochten doorbrengen op La Montgarnie en ook deze keer wasa het weer heerlijk.

Het was even spannend omdat het voor het eerst echt in het hoogseizoen was. Het was inderdaad wel wat drukker maar ook dan weten Bert en Jacinta de sfeer rustiek en gezellig te houden.

Na vier jaar in een tent gaan we volgend jaar een een gite proberen.

Prachtig paradijsje in de Bourgogne

erikkie21, 1-7-2013

Een mooie, rustige plek in een sfeervol stukje Frankrijk, de Bourgogne. Prachtig uitzicht over de vallei op een rustige camping. Nederlandse eigenaren, maar gelukkig toch zeker geen 'Nederlandse' sfeer. Twee weken genoten in één van de gites. De eigenaren Bert en Jacinta weten écht wat gastvrijheid is. Ik herken me dan ook totaal niet in die ene rare recensie. Beiden zijn behulpzaam, (kind)vriendelijk, gezellig én kunnen nog prima koken ook, als je daar prijs opstelt. Toplocatie, aanrader eerste klas!!!
Gereisd met jonge kinderen in juni 2013

Supermooie camping!

jori storteler, 1-8-2012

Ruime plekken, vooral beneden, met prachtig uitzicht!

Geen animatie, heerlijk. De kinderen vermaken zich zelf in het bos, in het speelhuisje of het zwembad. Een drankje kunnen bestellen op het terras, brood dat 's morgens al voor je klaar ligt: wat een luxe.

Bert en Jacinta zijn zeer gastvrij, dus we komen zeker terug!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2012

Magische plek in de Bourgogne

R.A. Hagenbeek, 29-7-2012

Dit jaar waren wij voor de 5e keer te gast bij Bert en Jacinta en volgend jaar vieren wij graag het 10-jarig jubileum van La Montgarnie met hen mee. Dat zegt eigenlijk alles over deze camping én de wijze waarop Bert en Jacinta (én Lucas) het hun gasten naar de zin maken. La Montgarnie heeft alles in huis voor een geweldige en bovenal ontspannen vakantie.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

ook deze keer weer een heerlijke vakantie

paula Prins, 17-7-2012

Dit jaar vertrokken wij voor de derde keer richting Jacinta, Bert en Lucas op La Montgarnie en ook dit jaar was het weer een heerlijke ontspannen vakantie! Deze keer huurde wij de kant en klare tent van de camping zelf. Een hele fijne ruime tent en op dag twee kregen we zelfs een echte koelkast omdat de koelbox het niet zo best meer deed!! Dat is nog eens service en ook te luie stoelen werden voor ons van zolder gehaald.

Ook volgendjaar zullen wij weer van de partij zijn! Bedankt weer lieve mensen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

Heerlijke plek voor een ontspannen vakantie

Fam. Poels-Wierenga, 4-9-2011

Camping La Montgarnie is een plek waar iedereen zich thuis voelt. Ontspanning voor groot en klein. Mooie en ruime kampeerplekken met prachtig uitzicht. Een paar keer per week heerlijk eten, met als hoogtepunt de wekelijkse bbq. In de ochtend verse broodjes op de camping. Bij warm weer is het zwembad een fijne plek. Al weer voor de vierde keer zijn we geweest dit jaar en we hebben direct afgesproken voor volgend jaar!
Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

een van de betere rustieke campings....

huub, 27-8-2011

wij zoeken altijd kleine, rustige campings. Dit is een van de beste...wij vonden de eigenaars zeer aardig. De camping is rustiek met een vleug comfort. Aanrader, dus...
Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Montgarnie in Bourbon-Lancy (Saone et Loire), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Montgarnie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping La Montgarnie scoort een 8.89 uit 10 op basis van 30 reviews.