9,4

Uitstekend

8 reviews over Kasteel Chateau de Poussignol in het Nederlands

uniek verblijf op een prachtige plek.

joke, 25-9-2016

gastvrij, ontspannen verblijf, ruim appartement en heerlijk eten, voor herhaling vatbaar!
Gereisd familie in juli 2016

Schitterende locatie

Tvonne, 1-7-2016

Gastvrij, vriendelijk, relaxt en heerlijk eten. Zowel het ontbijt, de picknick en het diner met de wijn.
Gereisd met partner in januari 2016

Geweldig locatie

jan, 18-9-2012

De beste manier om de Morvan te ontdekken is door gebruik te maken van het arrangement " Ontdek de Morvan"waarbij je in een ontspannen sfeer kunt genieten van de omgeving en de culinaire verassingen die worden geserveerd.

Een geweldige beleving bij de gastvrije eigenaren Margreet en Hans die je echt "ontzorgen"

Gereisd met partner in januari 2012

Het was fantastiche, wat een mooi plekje.

Jan-Chris en Greta, 25-8-2011

Door de geweldige gastvrije ontvangst hebben we een super verblijf gehad.

Zeker voor herhaling vatbaar.

Bedankt Hans en Margreet.

Gereisd met partner in augustus 2011

Sfeervol, gemoedelijk en gastvrij

iris, 18-8-2010

We hebben deze zomervakantie een week doorgebracht in Kasteel de Poussignol. Het kasteel is eigendom van een Nederlandse familie met 5 kinderen, waarvan 2 kleintjes. Ze zijn het kasteel flink aan het opknappen, want het was erg vervallen. De meeste ruimtes zijn al gerestaureerd en erg sfeervol geworden. Wij vonden het verblijf in het kasteel erg gezellig, vooral de gastvrouw doet erg veel om het je naar je zin te maken. 's Avonds met zijn allen aan een grote tafel eten vonden wij een bijzondere ervaring, steeds weer andere mensen (kleinschalig) en andere verhalen, lang natafelen met goede wijn en lekkere kaasjes. Onze kids hadden het erg naar hun zin met de kinderen, de ruimte en de lieve honden. Het eten is ook erg lekker. Nadeel vonden wij dat de omgeving nogal verlaten is. Wel mooie meren in de omgeving, maar niet echt leuke plaatsjes. Om iets te ondernemen moest je, bij minder weer, altijd ver rijden. Wat ons betreft dus een aanrader voor een wat korter verblijf.
Gereisd familie in juli 2010

Geweldige omgeving en je komt lekker tot rust.

Dick en Anneke, 15-9-2009

Chateau de Poussinol een heerlijk verblijf waar je heel gastvrij ontvangen wordt.

Dit chateau wordt door een Nederland echtpaar gerund en hebben de ruimtes die gebruikt worden goed maar sober ingericht. De omliggende gebouwen zijn in slechte staat en worden niet gebruikt. Alleen een klein kerkje op welke ook bij dit chateau hoort en in de tuin staat is geweldig om te zien en wordt af en toe voor een concert gebruikt.

De kamers zijn heel ruim en goed ingericht, badkamer is ook prima voor elkaar. De warme maaltijd kregen wij in de tuim opgediend en met elkaar aan een ruime lange tafel, de wijn zit bij de prijs in en werd ruim geschonken.

De eigenaren koken zelf en zijn heel gastvrij, heel bijzonder om mee te maken.

De omgeving leent zich prima om lekker te toeren en te zwemmen in een van de vele meertjes.

Gereisd met partner in augustus 2009

?

leven als god in Frankrijk

Zwebo, 6-8-2009

Heerlijk relaxed en ongedwongen vakantie vieren. Het kasteel ligt in het prachtige natuurgebied Morvan (Bourgogne).

De Hans en Margreet hebben zich helemaal aangepast aan het Franse leven en daar mag iedereen van meegenieten.

Wij hebben in ieder geval geweldig genoten.

Gereisd met partner in juli 2009

Geweldig gastvrij vakantieadres

Fam van de Wetering, 23-7-2009

Bijzonder gastvrij ontvangst door Hans en Margreet (de eigenaren). Kinderen en huisdieren zijn meer dan welkom. Bourgondische levensstijl. De kookkunst van Margreet is onovertroffen. De omgeving is heel stil, echt een plek waar je volledig gaat ontspannen. Er is een tennisbaan aanwezig. In de enorme achtertuin is een golfbaan aangelegd. Het kasteel ligt midden in de Morvan, in de omgeving is veel gelegenheid voor mooie wandelingen. Op tien minuten rijden met de auto ligt een groot meer waar je lekker kunt zwemmen. Onze vakantie was heerlijk en we gaan er zeker terug.
Gereisd familie in augustus 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Kasteel Chateau de Poussignol in Blismes, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Kasteel Chateau de Poussignol zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Kasteel Chateau de Poussignol scoort een 9.44 uit 10 op basis van 9 reviews.