Bed and Breakfast Domaine de Beauvoir ****

Bed and Breakfast Domaine de Beauvoir
Domaine de Beauvoir
7,7

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Bed and Breakfast Domaine de Beauvoir bij:

29 reviews over Bed and Breakfast Domaine de Beauvoir in het Nederlands

Gewoon goed

Burggraaf, 20-8-2017

We hebben hier 1 nacht geslapen als overnachting op de weg terug naar Nederland. De kamer(s) zijn goed en de bedden lagen lekker, goed ontbijt. Wij waren ruim op tijd hier, maar als het je hier naar toe gaat en het is donker dan kan het laatste stuk best lastig zijn. Maar dat nadeel heeft ook zijn charme. (rustig, weinig tot geen straatverlichting en bochtige wegen).
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Tijd om te gaan

Ellen, 12-8-2017

Wij hebben twee nachten doorgebracht op het prachtige landgoed en genoten van het mooie huis en de rustige omgeving. Toch zijn we een dag eerder vertrokken omdat we ons niet welkom voelde. Gastheer en vrouw leken het maar lastig te vinden dat we er waren. Toen we vertrokken is ons niet eens gevraagd waarom we eerder gingen. Mevrouw zei alleen 'ok, ik zal de rekening opmaken.' We moesten wel de 5,- toeslag betalen want we hadden 1 nacht een kamer gehad en 1 nacht een campingplaats. Toen we vroegen hoe dat zat zei mevrouw dat we ook nog crackers en een welkomstdrankje hadden gehad die ze niet eens had berekend (zo vriendelijk!) Ook werd niet gevraagd of we het naar ons zin hadden gehad of iets, geen ruimte voor feedback. Geen tot ziens, ze liep gewoon weg na het betalen. Meneer ook hoor, die leek niks leuk te vinden en had een negatieve energie om zich heen. Weinig liefde voor het vak en de gasten, weinig passie. Ps. Jammer dat we niet konden douchen. Ps2. Bedankt voor de crackers.
Gereisd met partner in januari 2017
Stan en Ria Vaal, eigenaar, 15-8-2017

Wij willen jullie bedanken voor de review maar volgens ons is deze niet terecht. Wij hadden zeker niet door dat jullie eerder vertrokken omdat jullie maar voor twee nachten geboekt hadden en iedereen vrij is om door te reizen.

Aangezien dat wij dit al 12 jaar met veel liefde en passie runnen denk ik dat jullie ons niet op de juiste waarde weten te schatten. Jammer, maar wij wensen jullie wel alle goeds en succes in jullie koffieshop.

Hier komen we niet terug.

L&B, 22-8-2016

Domaine de Beauvoir ziet er mooi uit: een smaakvol gerestaureerd huis met park in een mooie omgeving. In de grote schuur is o.a. de sanitaire voorziening: 1 wc en 1 douche+wc ( = weinig bij volledige bezetting).

Op het grote terrein achter het hek is aan 2 kanten de weelderige begroeiing van de standplekken weggemaaid en kan je heel 'natuur'lijk kamperen. Het kampeerterrein is hobbelig. Het is er heel rustig. Wil je gebruik maken van electriciteit dan heb je op 3 van de 6 plaatsen >50 meter snoer nodig.

Ons viel vooral het contrast op tussen het domein met dito uitstraling en de camping die een 'vergeten' indruk maakte. De Nederlandse eigenaars zijn zakelijk vriendelijk: aanbetaling, visitekaartjes, uitgebreide uitleg over afvalscheiding, veel A4-tjes in de binnenruimte met gedragsregels voor de kampeerders, broodservice voor de gasten van de B&B niet voor de kampeerders ( je komt eigenaresse tegen die voor haar gasten brood haalt). We misten het Franse gevoel.

Kortom: wij hadden van 'Rustiek kamperen in Frankrijk' (boekje) iets anders verwacht. We hebben dit wel gevonden bij andere campings uit het boekje.

Gereisd met partner in augustus 2016
Stan en Ria Vaal, eigenaar, 23-8-2016

Geachte familie zonder naam oftewel anoniem. Jammer dat kamperen op Domaine de Beauvoir niet aan uw verwachtingen heeft voldaan. De vergeten indruk van ons kampeerterrein heeft te maken dat onze zitmaaier kapot is en dat ook in Frankrijk de bedrijven gesloten zijn vanwege vakanties. Helaas daar zijn wij ook niet blij mee. Waarschijnlijk hebben wij u dit ook verteld. Betreffende de lengtes meters van 50 mtr. daar heeft u toch ook gebruik van gemaakt. want wij hebben dit u aangeboden. en u heeft er gebruik van gemaakt. betreffende de regels van scheiden van afval, daar is toch niet niks mee. dat is belangrijk hier op deze Rustiek Kamperen camping. Jammer dat u ons niet van uw mening op de hoogte gesteld heeft. Maar goed u heeft waarschijnlijk na ons een camping gevonden welke wel aan uw eisen heeft voldaan.

Een mooie ontmoeting in een mooie omgeving.

Bart de Brabander en Coriene Stoorvogel, 15-5-2016

Het geserveerde diner, waarbij je gezamenlijk eet, is een feestje waarbij de conversatie als extra gerecht wordt opgediend.

De toegankelijkheid van Stan en Ria maken dat je je al snel thuis voelt.

Gereisd met vrienden in mei 2016

Teleurstelling

Op doorreis, 7-3-2016

Nederland in Frankrijk. Voor ons niet meer.

Vreselijk stoffige kamers en smerig santitair.

Meneer deed ons aan moppersmurf denken.

Liep met grote regelmaat te mopperen over verkeerd gesorteerd afval.

Begrijpelijk dat dat vervelend is, maar keep it to yourself.

"Vers" brood komt voorverpakt uit grote supermarkttas en helaas niet van plaatselijke bakker.

Dat zijn van die dingen die eigenlijk niet kunnen, volgens ons dan. Steun de lokale middenstand.....

Voor mensen die graag het gevoel van thuis in het buitenland hebben, ga. Voor mensen die van een authentiek

Frankrijk houden er is nog meer in de omgeving wat aan die verwachtingen kan doen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015
    Stan en Ria Vaal Domaine de Beauvoire., eigenaar, 8-3-2016
    Jammer, dat U deelgenoot bent geworden van de afvalscheiding. Moppersmurf is echt niet zo erg. Wij houden rekening met alle vormen van lekker eten. Dus het brood komt niet uit voorverpakte zakken. Tja dat wij supermarkttassen hebben van de Atac, LeClerc, Gamma of de Action, maar dat houdt niet in dat het brood uit een Superbroodfabriek komt. Wij geven U een 9.5 voor Uw reactie. Want met kritiek kun je wat doen. dus daar gaan wij voor. maar als U gereageerd zet Uw naam erbij, wel zo netjes. Groeten Stan en Ria Vaal.

Prachtige plek, lieve mensen en lieve Mho!

Mireille, 6-9-2015

Ontzettend gastvrij ontvangst. Prachtige plek. De kinderen hebben zich geweldig vermaakt met Mho, de superlieve hond. Mooie kamers met fijne bedden. Zalige plek om van de overnachting op doorreis een feestje te maken! Stan en Ria zijn lieve en gedreven mensen. Helpen je aan nuttige tips voor de route naar huis en bellen nog na als er blokkades blijken te zijn. Top!
    Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

Fijn gekampeerd!

Anne, 4-9-2015

Zeer gastvrij en vriendelijk ontvangen. Goede tips ontvangen over activiteiten in de omgeving en heerlijk van de rust kunnen genieten.
    Gereisd met partner in augustus 2015

Heerlijk rustig en slechts op 1,5 uur van Parijs

Jeroen Krijbolder, 24-8-2015

Alleen maar positief: mooi pand, goede bedden, familiekamer met eigen slaapkamer voor de kinderen, Heerlijk gegeten, uitgebreid ontbijt. Veel te zien in de omgeving en heerlijk rustig !!
    Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

Weer terug op Domaine de Beauvoir. Top.

harry van Duinen, 3-8-2015

dit is de tweede keer dat wij hier verbleven. enige nadeel het was zo heet. nee hoor. top. want afkoelen kun je in het zwembad. Wij komen terug.
    Gereisd met partner in juli 2015

Mooi en zeer rustig gelegen

Fred Bijlsma, 19-7-2015

Onze kamer was zeer smaakvol ingericht en uitstekend sanitair. Eigenaars Stan en Ria weten voldoende van de omgeving om goede tips geven. Lekker rustig, leuke zitplekjes in de tuin. Adres om te onthouden
    Gereisd met partner in juli 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Domaine de Beauvoir in Beauvoir, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Domaine de Beauvoir zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Domaine de Beauvoir scoort een 7.72 uit 10 op basis van 29 reviews.