2 reviews over Vakantiehuis La Diligence in het Nederlands

Smaakvol vakantiehuis een aanrader !

Monique, 21-1-2010

Wij hebben met onze kinderen (6 en 8) een heerlijke herfstvakantie gehad in dit gezellige huis in de Morvan. Omdat het weer zonnig en tussen de 15 en 20 graden was konden we ook lekker in de ruime tuin zitten en spelen. Er zijn diverse kinderspeeltoestellen in de tuin en veel fruitbomen. In het huis kun je je helamaal thuis voelen. Met liefde in oude stijl smaakvol ingericht. Wat wij erg gezellig vonden was de houtkachel. Het natuurgebied de Morvan heeft mooie plekjes om te ontdekken en mooie wandelroutes. het hoogtepunt voor ons en vooral de kinderen was een bezoek aan een soort openlucht museum "guéelon". Ze bouwen daar een kasteel op de oude wijze. Rondom kunt u zien hoe het er vroeger aan toe ging bij zo'n kasteel. De kinderen hebben nog een beeldhouwerkje gemaakt dat trots op de schoorsteen staat als aandenken aan deze knusse vakantie. Als u in de herfst of winter gaat sloffen en warme truien meenemen, het kan er ook heel koud zijn.
Gereisd familie in oktober 2009

Smaakvol vakantieverblijf een aanrader !

Antoinet, 21-1-2010

Gereisd familie in oktober 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis La Diligence in Avallon (Yonne), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis La Diligence zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis La Diligence scoort een 8 uit 10 op basis van 2 reviews.